خانه » فال روزانه 17 خرداد 1399

فال روزانه

فال روزانه 17 خرداد 1399

فال روزانه


4.6
(65)

فال روزانه آنلاین 17 خرداد 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1399 برای متولدین فروردین ماه

براي هر کاري که امروز انجام مي‌دهيد بايد يک توجيه داشته باشيد ولي شايد ذهنتان ياري نکرده و نتوانيد خيلي منطقي برخورد کنيد. گرچه انگيزه ي پسنديده اي داريد اما در عمل آن را نشان نمي‌دهيد. شما به راحتي مي‌توانيد با دلگرمي‌کامل کاري را انجام بدهيد که بعداً ممکن است به خاطر آن پشيمان بشويد.به هرحال، عاقلانه ترين کار اين است که به توصيه‌هايي که مي‌شنويد گوش کنيد و حتي اگر  کاملاً هم با آنها موافق نيستيد، اعتنايي نکنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شايد شما آينده‌ي بسيار جالبي را در ذهن خودتان تصور مي‌کنيد اما هنوز برنامه اي براي  رسيدن به آن نداريد. حتي اگر احساس مي‌کنيد که امروز بايد بخشي از اين نقشه‌ها را عملي کنيد، يادتان باشد که خيلي طول مي‌کشد تا  به کل آن دست پيدا کنيد. درعين حال، زندگي اي که در آن بين واقعيت و آرزوهاي شما تفاوتهايي وجود دارد را تجربه مي‌کنيد. و يادتان باشد که دست دست کردن دليل خوبي براي رها کردن اميدها و آرزوهايتان نيست.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1399 برای متولدین خرداد ماه

آرامش باعث مي‌شود که شرايط سخت امروز را براي خودتان هموار کنيد. اين به اين معني نيست که نمي‌توانيد حاضر جواب باشيد  بلکه ديگر نمي‌خواهيد احساسات خود را پنهان کنيد. شايد سر و کار داشتن با يک مسئله مهم به جالبي دادن يک جواب زيرکانه نباشد اما نگران نباشيد، دوستان و خانواده ي شما از اينکه حاضر جوابي نکرديد شما را تحسين مي‌کنند.


فال تیر

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز يک چيزهايي به شما الهام مي‌شود که از آينده اي در هم و برهم با خبر مي‌شويد. اما آگاهي در مورد آنچه لازم است انجام دهيد مانند عمل کردن به آن نيست. سعي نکنيد هر کاري را امروز تمام کنيد. نيازي هم نيست به خاطر ناتمام گذاشتن کارهايتان عذرخواهي کنيد. فقط کارهاي روزانه ي خودتان را انجام دهيد و سعي کنيد به بهترين نحو آن را انجام دهيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز شانس خلاص شدن از محدوديت‌هاي خودتان  را نداريد. شايد نخواهيد قبول کنيد که اعتقادات شما جلوي تفريح شما را مي‌گيرند اما به ريشه ي محدوديتهاي الان خود توجه کنيد. اين به اين معني نيست که شما اصلاً نمي‌توانيد خوش بگذرانيد بلکه سياره ي زحل روي شما تأثير گذاشته و شما را از لذت و تفريح دور مي‌کند و شما آنقدر عاقل هستيد که از قوانين پيروي مي‌کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1399 برای متولدین شهریور ماه

شايد الان به دنبال اين هستيد که تعادل خوبي بين کميت و کيفيت پيدا کنيد. ستاره بخت شما تمايل شما را براي اين کار زياد مي‌کند و شما تشخيص مي‌دهيد که رضايت بيشتر الزاماً آن را بهتر نمي‌کند. اين شانسي است که در خانه ي شما را زده تا از قدرت تشخيص خود استفاده کنيد و به جاي نه گفتن به تفريح به دليل اينکه الان کار داريد، از زندگي، بيشترلذت ببريد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز، روز آگاهي شماست که ناچاريد به خاطر حفظ تعادل خود از برخي چيزها عقب نشيني کنيد.شايد وسط يک دعوا قرار بگيريد و ندانيد که حق با کدام طرف است. اما بخواهيد که با گوش دادن به هر دو طرف در آن دخالت کنيد. با اين وجود، اگر به اين نتيجه رسيده ايد که کاري نمي‌توانيد بکنيد از عقب نشيني کردن از دعوا نترسيد و يک جاي آرام و ساکت پيدا کنيد تا به جاي شنيدن صداي آنها بتوانيد با خودتان فکر کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1399 برای متولدین آبان ماه

شايد امروز بوسيله ي ستاره بخت خود توانسته باشيد ميزان دارايي خود را حساب کنيد يا شرايط مالي خود را بدانيد و بخواهيد که به مرخصي که آرزوي آن را داشتيد برويد. اما يک مرتبه وقتي پي مي‌بريد که شرايط واقعي  شما آن چيزي نيست که  مي‌خواستيد، دلسرد بشويد. ناراحت نباشيد، پولهاي خودتان را مي‌توانيد روي پولهايي که بعداً مي‌خواهيد بگذاريد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1399 برای متولدین آذر ماه

شايد امروز نتوانيد به آرزوهاي خودتان دست پيدا کنيد. اما بيان تصوراتتان هم کار آساني نيست. ممکن است همه بفهمند که شما نا اميد و مأيوس هستيد حتي اگر ندانند که واقعاً خواسته ي شما چيست. به هرحال، آنها مي‌توانند تشخيص بدهند  که شما از يک چيزي خيلي ناراحتيد که نمي‌توانيد بگوييد. نااميد نشويد شايد فردا توانستيد درباره ي آن با کسي صحبت کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1399 برای متولدین دی ماه

شما کسي هستيد که سعي داريد زودتر کارهاي روزانه ي خود را انجام دهيد و به تفريح بپردازيد. اما امروز يک کاري پس از ديگري پيش مي‌آيد تا اينکه نااميد مي‌شويد. خوشبختانه، بايد دنبال چيزي باشيد که شما را از نااميدي درآورد و پس از داشتن يک فرصت کوچک براي استراحت دوباره به کار خود برگرديد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1399 برای متولدین بهمن ماه

احتمالاً به هر دعوتي که امروز از شما مي‌شود پاسخ مثبت مي‌دهيد چون به نظرتان خوشايند مي‌آيند.اما ممکن است در موقعيتي قرار بگيريد که بهتان خوش نگذرد چون از اينکه در جاي ديگري حضور نداريد دچار استرس شده ايد. تا دير نشده عجله کنيد، سنگ بزرگ نشانه ي نزدن است. براي اينکه چيزي را از دست ندهيد از زيادي آن بپرهيزيد. شايد بعداً فرصت بهتري براي اين کار داشته باشيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما بوسيله ي  ارتباطي که دو سياره ي  نپتون و مشتري  شما طي هفته‌هاي قبل داشته اند، در مرحله ي پيشرفت قرار داشتيد. اما امروز ماه  با آشکار کردن آن و نياز شما به جدي کار کردن، تأثير معکوس بر آنها دارد. شما به پايان خط نرسيده ايد. اين تنها فرصتي است براي شما تا دوباره کنترل کار دستتان بيايد.اگر عاقلانه هرکه وقت لازم است جلوي برخي کارها را نگيريد ممکن است شخص ديگري موقتاً کنترل کارها را در دست بگيرد و آن را براي شما انجام دهد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 65

هنوز کسی رای نداده...