خانه » فال روزانه 17 اسفند 1398

فال روزانه

فال روزانه 17 اسفند 1398

فال روزانه


3.2
(5)

فال روزانه آنلاین 17 اسفند 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 17 اسفند 1398 برای متولدین فروردین ماه

امروز به فکر بازي و تفريح هستيد، اما واقعا گيج شده ايد و نمي‌دانيد چگونه به چيزهايي که مي‌خواهيد برسيد. سياره بخت شما يعني عطارد معمولا شما را در مسير درست قرار مي‌دهد، اما حالا ارتباطش با نپتون تيره و تار باعث مي‌شود بادها در جهت مخالف بوزد! براي رسيدن به اهدافتان عجله نکنيد. اگر خيلي مشتاقيد که همين حالا به جايي که مي‌خواهيد برسيد، نااميدي و ياس دردسرساز مي‌شود. درعوض آرام تر حرکت کنيد و در طي مسير از تجربيات خود لذت ببريد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 17 اسفند 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز غرق در خيال و رويا شده ايد و موقعي به مشکل برمي‌خوريد که نتوانيد فرق بين رويا و واقعيت را تشخيص دهيد. شما مي‌توانيد با فکر کردن در مورد زندگي اي که خودتان برگزيده ايد از روياهايتان استفاده بهينه ببريد. جزئيات تصوير ايده آلي که براي خودتان ترسيم کرده ايد را تصور کنيد، اما فعلا در موردش با کسي حرفي نزنيد. درحاليکه پله به پله در کارتان پيشرفت مي‌کنيد، بر روي مقصد و نتيجه کار تمرکز کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 17 اسفند 1398 برای متولدین خرداد ماه

بعد از اينکه شبي را با خوابهاي عجيب پشت سر گذاشتد، دلتان مي‌خواهد روز جديد همانطوري باشد که برايش برنامه ريزي کرده بوديد! اما دير زماني نيست که شما در کنترل کردن واقعيت به مشکل برخورده ايد و هرچه بيشتر تلاش مي‌کنيد، اوضاع پيچيده تر مي‌شود. الان شما بايد با تظاهر کردن به مسئول بودن، صلاحيت و شايستگي خود را نشان دهيد! مادامي‌که شما خودتان خود را باور نداشته باشيد، نمي‌توانيد تصوير ذهني تان را به واقعيت تبديل کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 17 اسفند 1398 برای متولدین تیر ماه

امروز در حاليکه ماه نشانه تان را ترک کرده و وارد قلمرو برج پرنشاط اسد مي‌شود، شما کمي‌ احساس سبکي مي‌کنيد. اما هوز اثرات احساسات حل نشده مربوط به گذشته در شما باقي مانده است. تلاش براي عقلاني کردن پيشرفتهاي آينده، شما را در يک نقطه کور و بي سرانجام نگه مي‌دارد. به جاي تکيه کردن به کلمات، فقط بر اساس آنچه مي‌دانيد و در لحظه حال دست به عمل بزنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 17 اسفند 1398 برای متولدین مرداد ماه

ملاقات ماه با نشانه شما بهتان قدرت مي‌دهد بدون اين که در قبال کارتان انتظاري داشته باشيد، احساسات خود را ابراز کنيد. اما بازخوردي که امروز دريافت مي‌کنيد اصلا برايتان مفيد واقع نخواهد شد؛ چراکه به دليل بسته شدن ارتباط بهرام و نپتون افراد ديگر اصلا درک روشني از شما ندارند. به خودتان اعتماد کنيد و براي احساسات خود بيشتر از احساسات افراد ديگر اهميت قائل بشويد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 17 اسفند 1398 برای متولدین شهریور ماه

امروز سعي مي‌کنيد آزاد باشيد، اما خودتان هم مي‌دانيد که مسئوليتهاي خيلي زيادي پيش رو داريد که بايد ظرف چند روز آينده تمامشان کنيد. متاسفانه انگار با همه چيز بيگانه ايد؛ اين اتفاق مثل سندي مي‌ماند که با زبان خارجي و نامفهوم نوشته شده باشد و شما مجبور هستيد آن را امضا کنيد!! البته بايد بدانيد که مشکل فقط در يک چيز است؛ شما نمي‌دانيد که کدام بخش از شما قرار است وارد بازي شود!


فال مهر

– فال روزانه در روز 17 اسفند 1398 برای متولدین مهر ماه

بگذاريد روياهايتان به هر جا مي‌خواهد سر بزند!! براي اينکه هر تلاشي بکنيد که آن را کنترل کنيد شکست مي‌خوريد. امروز خيالات شما انقدر شدت پيدا مي‌کنند که نمي‌توانيد آرامش داشته باشيد. شما مي‌دانيد که در نقطه تغيير و تحول و عبور  از يک مرحله به مرحله ديگر هستيد، پس سعي نکنيد جلوي تصورات ذهني خود را بگيريد. درعوض اين قدرت خلاقانه خود را تبديل به تصوير روشن و واضحي کنيد که همه مردم بتوانند ازش استفاده کنند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 17 اسفند 1398 برای متولدین آبان ماه

شما امروز در کانون توجه ديگران هستيد و نسبت به عشق و علاقه اي که نثارتان مي‌شود حس خوبي داريد. اغلب اوقات مي‌توانيد نسبت به نيازهايتان راز نگه دار باشيد، اما حالا ابراز کردن آنها برايتان خيلي راحت است. البته حتي اگر درمورد آن حرف هم بزنيد باز انگيزه و محرک شما مرموز باقي خواهد ماند. افراد ديگر راضي نخواهند شد، مگر آنکه آنها هم بفهمند پشت پرده چه خبر است! يادتان باشد که وظيفه شما نيست چيزي که با حرف و کلمه قابل تعريف نيست را براي ديگران توضيح دهيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 17 اسفند 1398 برای متولدین آذر ماه

امروز ماه آتشين برج اسد با ذات معنوي شما مرتبط مي‌شود و اين ترکيب به نفع شما تمام خواهد شد. اما شما مي‌دانيد که نمي‌توانيد زياد از مسئوليتهايتان فرار کنيد! و بايد کارهايي که قول داده بوديد را تحويل دهيد. باوجود اين کارهاي شما براي افرادي که مي‌خواهند نقش رهبر و راهنما را داشته باشند پوشيده مي‌ماند. پس آرام تر کار کنيد و در حين کار برنامه ها و کارهايتان را براي افراد ديگر توضيح دهيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 17 اسفند 1398 برای متولدین دی ماه

زندگي پيچيده مي‌شود!! به خصوص اگر بخواهيد دست به عمل زده و کاري هيجان انگيز انجام دهيد. متاسفانه شما نمي‌توانيد راحت باشيد و هرکاري دلتان خواست انجام دهيد. سلسله روابط پيچيده اي در زندگي شما وجود دارد و مانع مي‌شود که در مورد افراد ديگر زياد صحبت کنيد. پس فعلا عاقلانه تر است که با قدرت فرد ديگري موافقت کنيد و علايق خود را براي وقت ديگري نگه داريد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 17 اسفند 1398 برای متولدین بهمن ماه

ارتباط نامتجانس بهرام و نپتون در نشانه خودراي شما از ابرهاي خيالي که فراتر از زندگي واقعي هستند مي‌کاهد. در روزهاي ديگر شما به راحتي مي‌توانيد بدون تقليد کردن از افراد ديگر عضوي از گروه هاي اجتماعي باشيد. اما امروز آنها رفتار عجيب شما را يا درک نمي‌کنند و يا نمي‌پسندند. حتي شايد هم عقيده داشته باشند که شما ستيزه جو هستيد. البته حقيقت هيچ وقت پنهان نمي‌ماند. متفاوت بودن شما دليل نمي‌شود که نتوانيد با افراد ديگر خوب برخورد کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 17 اسفند 1398 برای متولدین اسفند ماه

امروز تلاشهاي شما براي نشان دادن دلسوزي و درک کردن ديگران شايد به ثمر ننشيند. البته اين سخن بدين معني نيست که تلاشهايتان کاملا بي فايده است؛ بلکه معني اش اين است که شما مطئن نيستيد که دقيقا چه چيزي خيلي مهم است. حتي حس مي‌کنيد چشمهايتان را بسته اند و دور خودتان مي‌چرخيد!! به جاي اينکه سعي کنيد به افراد ديگر کمک کنيد، يادتان باشد که يک کار کوچک و کمي‌ مهرباني مي‌تواند نتايج خيلي بزرگي به همراه داشته باشد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 3.2 / 5. تعداد آرا : 5

هنوز کسی رای نداده...