خانه » فال روزانه 17 اردیبهشت 1399

فال روزانه

فال روزانه 17 اردیبهشت 1399

فال روزانه


4.5
(61)

فال روزانه آنلاین 17 اردیبهشت 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 17 اردیبهشت 1399 برای متولدین فروردین ماه

انعطاف پذير بودن به شما کمک مي‌کند تا امروز از پس مشکلات به خوبي برآييد، اما در واقع هر چه از روز مي‌گذرد مي‌بينيد اين کار برايتان سخت‌تر و سختتر مي‌شود. ممکن است در يک موقعيت يک روش راه چاره باشد اما همان روش در موقعيت ديگري به کار نيايد. اگر اوضاع آن طور که دوست داشتيد پيش نرفت، نگران نشويد. صبر کنيد تا زمان شما را در حل اين مشکل راهنمايي کند.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 17 اردیبهشت 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است امروز براي لحظاتي زندگي به نظرتان شيرين و دوست داشتني بيايد، ‌با وجود اينکه مسائل و مشکلات زيادي داريد اما دوست نداريد که روزتان را براي فکر کردن به آنها هدر بدهيد. بايد کاري کنيد تا جريان کارهايتان را کند و آرام کند اما احتمالا اتفاقي مي‌افتد که نمي‌توانيد به هدف تان برسيد. زماني که نمي‌دانيد چکار بايد بکنيد بشدت گيج و دستپاچه مي‌شويد. اما بتوانيد اگر مسير خود را در روزهاي آينده تغيير دهيد استرس و فشار روحي را کاهش مي‌دهيد. پس لازم نيست همين الان تصميم مهمي‌بگيريد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 17 اردیبهشت 1399 برای متولدین خرداد ماه

به جاي اينکه مشکلات را خط بزنيد، به هر اتفاق به عنوان هشداري نگاه کنيد که به شما يادآوري مي‌کند که بايد جريان زندگي خود را آرام کنيد و به راه درست برگرديد. مسائل ساده‌اي مانند تاخير داشتن در قرار ملاقات يا فراموش کردن تعهد و قول‌هايتان نشانه‌هايي از مشکلات اساسي تر هستند. انرژي خود را سر احساسات منفي هدر ندهيد؛ بهتر است که به وظايف خود فکر کنيد و بدنبال زندگي آرام تري باشيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 17 اردیبهشت 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز اتفاق غير منتظره‌اي برايتان مي‌افتد و شما نمي‌توانيد دليل موجهي براي آن  پيدا کنيد. تصورات وخيالات تازه اي از ضمير ناخودآگاهتان سر بيرون مي‌آورند و بهتر است به جاي ناديده گرفتن شان به آنها توجه کنيد. به روياهاتان اجازه پرواز دهيد و ببينيد شما را به کجا مي‌برند. شايد مقصد نهايي شان را ندانيد، اما حداقل مي‌توانيد احساسات خفته خود را بيدار کرده و بهتر آنها را بشناسيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 17 اردیبهشت 1399 برای متولدین مرداد ماه

مهم نيست که شما چقدر مصمم هستيد تا به اهداف تان برسيد،‌ مسئله اين است که امروز اتفاق غير منتظره اي مي‌افتد که شک مي‌کنيد که آيا داريد راه درستي مي‌رويد يا نه! ممکن است آنقدر توانايي داشته باشيد که همه موانعي را که سر راه شما قرار گرفته اند از ميان برداريد، اما ممکن است اين نيات ديگران باشد که مانع اصلي شما باشند. سر و کار داشتن با مردمي‌که عصبي هستند بسيار سخت است اما شما به خوبي از عهده اين کار بر مي‌آييد. شايد امروز زياد احساس خوبي نداشته باشيد، اما در واقع امروز روزي است که براحتي مي‌توانيد مسير آينده خود را پيدا کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 17 اردیبهشت 1399 برای متولدین شهریور ماه

بهتر است امروز دست از سرزنش کردن خودتان برداريد. شما معمولا دوست نداريد به کاري بپردازيد که مي‌دانيد نتيجه خوبي ندارد. در اين فکر نيز نيستيد که كارهاي كوچكي انجام دهيد و نتيجه بزرگي بگيريد؛ لازم نيست واقعيت دقيقا آن چيزي باشد که شما تصور مي‌کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 17 اردیبهشت 1399 برای متولدین مهر ماه

بادي از تغييرات بر فراز آسمان زندگي‌تان در حال وزيدن است، اما براي شما سخت است که دست به کار شويد چرا که هنوز آمادگي اين کار را در خود نمي‌بينيد. بازگشت عطارد به سياره شما نشان دهنده اين است که بايد هدف خود را در زندگي مشخص کنيد. درباره سفري که در آينده خواهيد داشت بينديشيد، اما تا زمانيکه تصميم درستي نگرفته ايد راه نيفتيد. به همه راه ها فکر کنيد تا بتوانيد بهترين آنها را انتخاب کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 17 اردیبهشت 1399 برای متولدین آبان ماه

بازگشت ماه به نشان شما امروز باعث مي‌شود تا بتوانيد در رابطه تان با دوست نزديک تان تجديد نظر کنيد. زمانيکه شما مجبوريد تا به مسائل حياتي واکنش نشان دهيد دوست نداريد که حتي درباره آنها بينديشيد. درخواست کمک نشانه خوبي است؛ اما شما دوست داريد خودتان به تنهايي و يک تنه از پس مشکلات برآييد. کمي‌تامل کنيد تا فرصت‌هايي که در راهند برسند و آن وقت براحتي مي‌توانيد از ميان آنها بهترين شان را انتخاب کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 17 اردیبهشت 1399 برای متولدین آذر ماه

به نظر مي‌رسد امروز ديگران معني حرف‌هايي که مي‌زنند متوجه نشوند و يا حتي حرف‌هاي بي معني بزنند. اما شما مي‌توانيد از اين فرصت استفاده کنيد و از ميان حرف‌هايشان به اطلاعات مفيدي دست پيدا کنيد و براساس آن اطلاعات تصميم گيري کنيد. ممکن است وسوسه شويد در کارهايشان دخالت کنيد و به اين ترتيب مي‌توانيد بر اوضاع مسلط شويد. اين کار شما ياس و نااميدي تان را از بين مي‌برد. اما بهتر است صبر کنيد و اجازه دهيد اوضاع خود به خود درست شود و شما دخالت نکنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 17 اردیبهشت 1399 برای متولدین دی ماه

اغلب مسائل جزيي مي‌توانند يک موقعيت بزرگ را تحت تاثير قرار دهند. بخاطر همين، مطمئن شويد که براحتي از هر مسئله اي نگذريد. حتي اگر وسوسه شديد که از موضوعي صرف نظر کنيد، به اين فکر کنيد که شايد اين غفلت شما باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگي شوند. مشارکت و همکاري با ديگران خيلي خوب است،‌ اما اول مطمئن شويد که بر همه جوانب کار مسلط هستيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 17 اردیبهشت 1399 برای متولدین بهمن ماه

تنها زماني كه فكر مي‌كنيد زمان بازي نزديک است، نبايد از کارتان دست کشيده و عقب نشيني کنيد. شما مجبوريد به برنامه‌هايي که از قبل براي خود طرح ريزي کرده بوديد بپردازيد و حتي ممكن است اين كار در تعطيلات آخر هفته نيز شما را به خود مشغول کند. اما اگر کمي‌تفريح و گردش تان به تعويق افتاد نگران نباشيد. پرداختن به وظايف و مسئوليت‌هايي که داريد باعث مي‌شوند بعد از اتمام کار احساس آرامش و اعتماد به نفس کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 17 اردیبهشت 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما دعا مي‌کنيد تعطيلات زودتر برسند، اما متاسفانه براي  تحقق اين آرزو کاري از دست شما برنمي‌آيد. اگر درگير مسائل خانوادگي شده ايد، فکر نکنيد که مي‌توانيد با پرداختن به مسائل ديگر و کارهاي غير ضروري از زير اين وظايف در برويد. خوشبختانه، شما قادريد که از عهده اين درگيري‌هاي عاطفي برآمده و با دوستان تان به تفريح بپردازيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 61

هنوز کسی رای نداده...