خانه » فال روزانه 16 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 16 دی 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 16 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 16 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

اگر مدتها منتظر فرصت مناسبي بوديد که پروژه‌اي جديد را آغاز کنيد، امروز بايد از تاثيرات ماه برج ثور بهره بگيريد. هم اکنون شما توانايي داريد که با برنامه بلند مدت کارتان را شروع کنيد. اما سعي نکنيد با سرعت به آخر خط برسيد. شما بايد دوردست‌ها را هم ببينيد، با احتياط تلاش کنيد و با عزمي‌راسخ به سوي مقصدتان پيش برويد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 16 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

ماه امروز دوباره به نشانه تان باز مي‌گردد و بهتان کمک مي‌کند واقع بيني خود را بازيابيد (بخصوص اگر تازگي‌ها خيلي خيالباف شده باشيد). روياپردازي کردن کار بدي نيست، اما حالا که منطقي تر شده‌ايد، مي‌توانيد تفاوت‌هاي بين واقعيت و رويا را تشخيص بدهيد. ولي يادتان باشد حتي وقت‌هايي که خيلي عمل گرا مي‌شويد، قدرت تخيل خود را فراموش نکرده و ازش استفاده کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 16 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما حتي اگر بتوايند با مسائلي که شما را با گذشته تان پيوند مي‌دهند کنار بياييد، باز هم نمي‌توانيد تصور کنيد که روزهاي آينده مي‌تواند چقدر عالي باشد. اگرچه شما هيچ کس را در احساسات خود شريک نمي‌کنيد، ولي افراد ديگر هنوز هم مي‌توانند اسباب نگراني شما شوند. سياره بخت شما يعني بهرام خيلي نا آرام و بي تاب شده است و بنابراين شما را قادر مي‌سازد که خيلي سريع و حتي سريع تر از سرعت نور فکر کنيد. اما شما مجبوريد که سرعت خود را پايين بياوريد، در اين صورت مي‌توانيد از مهارت‌هايتان استفاده بهينه داشته باشيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 16 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

شما امروز به حدي دلسوز شده‌ايد كه سعي مي‌كنيد تمام خواسته‌هاي اطرافيان‌تان را برآورده كنيد. اما اين كاري كه مي‌كنيد اصلاً كار درستي نيست. چرا كه پايان خوشي براي شما نخواهد داشت. اگر نمي‌توانيد ميزان توقعات افراد ديگر را بسنجيد نگراني به دلتان راه ندهيد. براي اينكه دوست و يا نامزدتان از شما توقعات غير معمول دارد. فقط تا حد امكان بهش نشان دهيد كه هم راستگو هستيد و هم گوش شنوا براي شنيدن حرف‌هايش داريد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 16 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

اين روزها خوش بيني هوشيارانه بخش عمده داستان زندگي شما را تشکيل مي‌دهد!! شما اميدوار هستيد که همه چيز بهتر و بهتر شود، اما نبايد خيلي هم به تجربيات اخير خود اطمينان داشته باشيد. باوجود اين امروز که ماه وارد برج ثور مي‌شود شما مي‌تواند مقصد خود را ببينيد. اگر هيچ رويدادي به آن سرعتي که شما دلتان مي‌خواهد اتفاق نمي‌افتد، لازم نيست که سرعت سفر خود را بيشتر کنيد!


فال شهریور

– فال روزانه در روز 16 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما سعي مي‌كنيد كه تنهايي و انزوا را انتخاب كنيد، ولي دوستان و همكارانتان بهتان اجازه نمي‌دهند اين كار را بكنيد. آنها امروز بيش از اندازه دلسوز شده‌اند، كه از وقتي شما با آنها دوست شده‌ايد دوست داشتيد با شما اينگونه رفتار كنند. پس به جاي اينكه با امتحان كردن تمام راهها خودتان را خسته كنيد، روش مناسبي پيدا كنيد تا بتوانيد با كساني كه رضايت شما را فراهم مي‌آورند ارتباط برقرار كنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 16 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز شما در محل كارتان نمي‌توانيد خيلي راحت فكرتان را روي كار متمركز كنيد، براي اينكه خيلي ماجراجو شده‌ايد. اگر زياد انسان واقع بيني نيستيد به خودتان نگراني راه ندهيد، چراكه اين روياپردازي‌ها به آينده شما مربوط نمي‌شود. بلكه به منظور تفريح كردن و خوش بودن فقط در زمان حال خلاصه شده و در وقت‌هاي ديگر اين خيالات از سرشما مي‌افتد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 16 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

معمولاً شما وقتي با يك فرد خيلي خوش صحبت روبرو مي‌شويد كه مي‌تواند شما را بخنداند، در وضعيت دشواري قرار مي‌گيريد. از يك طرف شما از اوقاتي كه با چنين فردي داريد لذت مي‌بريد، و از طرف ديگر اين گفتگوها باعث مي‌شود احساس پوچ بودن بكنيد. شما نمي‌خواهيد يك فرد سطحي باشيد و شور و هيجان و عشق بيشتري نيز نياز داريد. پس بايد از ديگران درخواست كنيد و براي پيدا كردن جواب لازم نيست زياد دور شويد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 16 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

ماه در هفتمين خانه شما يعني خانه همكاران و دوستان قرار دارد و ديد شما را تا حدي باز كرده كه شما حاضريد افراد بيشتري را وارد زندگي شخصي خود كنيد. شما به طور طبيعي خودتان از پس كارهايتان برمي‌آييد، ولي حالا براي كارهاي ساده‌اي مثل رفتن به سوپر ماركت هم دوست داريد كسي شما را همراهي كند. باوجود اين آنها هم برنامه‌هاي خودشان را دارند، بنابراين اگر دوست نداريد هيچ كدام از كارهايتان را به تنهايي انجام دهيد، اجازه ندهيد آنها خودشان را مقصر بدانند.


فال دی

– فال روزانه در روز 16 دی 1399 برای متولدین دی ماه

امروز در محل كار ذهن شما درگير مسائل جزئي و حاشيه‌اي مي‌شود و شما فرصت دوباره‌اي براي نگاه كردن به موقعيت‌هاي حرفه‌اي را نداريد. يك نفر سعي مي‌كند شما را وارد گروه و محيط كاري و يا فعاليت‌هاي بكند كه شما را به خارج شهر و محيط‌هاي كوهستاني بكشاند. ولي لزومي ندارد كه خيلي هم دنبال جاه طلبي و بلند پروازي باشيد، چرا كه اين كارها مطمئنناً آزادي شما را محدود مي‌كند.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 16 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما زياد مشتاق نيستيد كه بيشتر كار كنيد، به خصوص اگر قلباً بيشتر به تفريح كردن تمايل داشته باشيد. اگر امروز شانس اين را داريد كه به افراد جوان‌تر از خودتان چيزي بياموزيد و يا حتي با آنها تفريح كنيد در دادن جواب مثبت لحظه‌اي ترديد نكنيد. در ضمن تفريح كردن با دوستان‌تان را نيز از دست ندهيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 16 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز شايد شما فشار كاري زيادي را تجربه كنيد، چرا كه در خانه كارهاي زيادي براي انجام دادن داريد. اما شما نمي‌توانيد از زير بار وظايفتان در محل كار و مسئوليت‌هاي اجتماعي خود فرار كنيد. اگرچه شما امروز تنها بودن را ترجيح مي‌دهيد، ولي امروز اصلاً اين كار درست نيست. براي اينكه اگر تنهايي را انتخاب كنيد به تنهايي و بدون وجود افرادي كه دوست‌شان داريد پيشرفت خواهيد كرد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...