خانه » فال روزانه 16 بهمن 1398

فال روزانه

فال روزانه 16 بهمن 1398

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه آنلاین 16 بهمن 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 16 بهمن 1398 برای متولدین فروردین ماه

اگرچه خويشتن داري جزو خصوصيات هميشگي و ذاتي شما نيست! ولي تازگيها با ورود سياره بخت شما يعني بهرام به برج محافظه کار جدي، شما با آرامش و به خوبي کار خود را انجام مي‌دهيد. اما حالا بهرام دمدمي مزاج وارد برج دلو خود مختار مي‌شود و همه چيز عوض مي‌شود، پس شما هم به جاي اينکه در فکر عمل کردن به وظايفتان باشيد از غرايزتان پيروي مي‌کنيد. ممکن است در اين روزها رفتارهاي بي ثباتي داشته باشيد، ولي بهتان پيشنهاد مي‌کنيم انرژي تان را براي روزهايي که بيشترين نياز را بهش داريد ذخيره کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 16 بهمن 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

حالا که بهرام مدعي در دهمين خانه تان يعني خانه شغلي قرار دارد، کارهاي خيلي مهم و زيادي پيش رويتان داريد که بايد انجام دهيد. درحقيقت شما به قدري به سمت موفقيت کشيده مي‌شويد که بخشهاي ديگر زندگي تان را فراموش مي‌کنيد. به مسائل مالي بي توجهي نشان ندهيد، در اين صورت براي خود دردسر درست خواهيد کرد. اگر مشکلي را قبل اينکه از کنترلتان خارج شود حل کنيد کار خيلي عاقلانه‌اي کرده‌ايد، چون از بي نظمي‌جلوگيري مي‌کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 16 بهمن 1398 برای متولدین خرداد ماه

شما معمولا بعد از هر شکستي سريع از جايتان بر مي‌خيزيد، و الان حتي انقدر احساس خوبي پيدا کرده ايد که گويي همه چيز روبراه است! عجيب اينکه به خاطر وجود ماه در نشانه شما تحريک مي‌شويد که سفره دل خود را باز کنيد و ديگران نيز به جاي اينکه مثبت انديشي رو به رشد شما را متوجه بشوند، بيشتر حس و حال شما را مي‌شناسند. نگران اين نباشيد که ديگران چه فکري مي‌کنند؛ فقط بر روي اهداف بلند مدتان تمرکز کنيد. اگر به خودتان استرس وارد نکنيد، احتمال رسيدن به موفقيت وجود دارد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 16 بهمن 1398 برای متولدین تیر ماه

شما مدتي است در فضاهاي احساسي زيبا سير مي‌کنيد! و حالا با ورود بهرام به هشتمين خانه تان يعني خانه “احساسات” مي‌تواند لزوم ايجاد حد و حدودي که براي رشدتان بايد ايجاد کنيد را به يادتان بياورد. خوشبختانه شما به سادگي از ديدگاه‌هاي خود دست نمي‌کشيد؛ چراکه قدرت تجزيه و تحليل گرايانه شما خيلي قدرتمند است. تفکرات منطقي خيلي خوب هستند، اما به نحوي از آن استفاده نکنيد که که از احساسات صادقانه تان دوري گزينيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 16 بهمن 1398 برای متولدین مرداد ماه

باوجود اينکه شا خيلي تحت تاثير ديگران قرار نمي‌گيريد، اما ظاهرا امروز کسي هست که بيشتر از قبل روي شما تسلط دارد. حقيقت اين است که اطرافيان شما امروز ادعاهاي زيادي دارند و از همين راه نيز به نان و نوايي مي‌رسند! به جاي اينکه خودتان را وارد کشمکش‌ها و جنجال‌ها کنيد، نيت و مقصود خود را براي رسيدن به هدفتان تعيين کنيد و براي رسيدن به آن اقدام کنيد. اصلا مهم نيست که ديگران چه مي‌گويند!!


فال شهریور

– فال روزانه در روز 16 بهمن 1398 برای متولدین شهریور ماه

درحاليکه شما سعي مي‌کنيد توجهتان را روي چيزهايي که برايتان از همه چيز مهم ترند متمرکز کنيد، با ضد و نقيض‌هايي روبرو مي‌شويد. اتفاقات زيادي رخ مي‌دهند که شما را از مسير اصلي تان دور مي‌کنند. قسمتي از مشکل شما مربوط به اين مي‌شود که شما نسبت به زماني که در اختيار داريد مي‌خواهيد کارهاي بيشتري انجام بدهيد. سعي نکنيد که که همه مردم را راضي کنيد! کمتر کار کنيد، اما کارتان را خوب انجام دهيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 16 بهمن 1398 برای متولدین مهر ماه

شما الان در قسمت آفتابي خيابان قدم مي‌زنيد! و اگر احيانا به مشکلي هم بربخوريد آن مشکل رفع مي‌شود. امروز درحاليکه بهرام وارد پنجمين خانه تان يعني خانه “خودجوشي” مي‌شود، شما انرژي خيلي زيادي دريافت مي‌کنيد. به جاي اينکه هر تصميمي را سبک و سنگين کنيد، به اولين فکري که به ذهنتان مي‌رسد عمل کنيد. اولين ايده بهترين ايده است!!


فال آبان

– فال روزانه در روز 16 بهمن 1398 برای متولدین آبان ماه

شما اين روزها با مجموعه‌اي از تضادها مواجه مي‌شويد. گرچه شما حس مي‌کنيد اين جريانات زياد بهتان مربوط نمي‌شود، اما از نظر احساسي خيلي در آن غرق شده ايد و در مورد حوادث دور و برتان ديدگاه‌هاي سخت گيرانه‌اي داريد. شما ابدا به کسي اجازه نمي‌دهيد در مورد احساسات دروني تان چيزي بفهمد، چرا که خودتان نيز در جستجوي فهميدن نقطه نظرات ديگران نيستيد. با همه اين احوال صحبت کردن با يک دوست نزديک هنوز هم جواب مي‌دهد، حتي اگر گفتگوي رفاقتي و خيلي ساده‌اي باشد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 16 بهمن 1398 برای متولدین آذر ماه

کلاهتان را سفت بچسبيد!! براي اينکه اصلا مهم نيست که زندگي تان چقدر پرمشغله بوده است، شما هر روز سرتان شلوغ تر مي‌شود. شايد فکر کردن به اينکه قرار ملاقات‌هايتان را کنسل کنيد فکر بيهوده‌اي باشد، براي اينکه هر کاري را امروز انجام ندهيد به برنامه فردا اضافه مي‌شود. حتي اگر نمي‌توانيد از انجام دادن وظايفتان در سر کار سرباز بزنيد، شما مي‌توانيد با استراحت کردن در منزل از وقت‌تان استفاده بهينه ببريد، پس با کار زياد خودتان را انقدر زود از پا نيندازيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 16 بهمن 1398 برای متولدین دی ماه

حتي اگر به ذهنتان رسيده که يک پروژه جديد را شروع کنيد، ولي عاقلانه تر اين است که روي چيزهايي که قبلا بوده سرمايه گذاري کنيد. ورود بهرام به دومين خانه تان يعني خانه “ماديات و مسائل مالي” شما را تشويق مي‌کند که به جاي اينکه بيرون رفته و چيزهايي که نياز نداريد بخريد پول‌هايتان را پس انداز کنيد. باوجود اين امروز بايد با خواسته‌هاي دروني تان بجنگيد، پس درباره وسوسه خريدن چيزهايي که بي اختيار و از روي هوس است هوشيار باشيد و آن را به فردا موکول کنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 16 بهمن 1398 برای متولدین بهمن ماه

امروز بهرام حساس وارد ششمين خانه‌تان شده و مدت شش هفته ماندگار مي‌شود و قتي اين سياره نگران وارد اولين خانه تان يعني خانه ” خود” مي‌شود خونتان به جوش مي‌آيد!! با همه اين احوال پيدا کردن راهي براي تخليه کردن انرژي تان خيلي اهميت دارد، البته قبل از اينکه به خشونت و عصبانيت منجر شود! اگر از جنبه مثبت نگاه کنيد، شما اکنون بنيه و نيروي بيشتري داريد. پس پروژه‌اي که نياز به کار سخت دارد را شروع کنيد، بخصوص اگر مدتي از اين کارها نکرده‌ايد! وقتي که تمرين بدني‌اي را شروع کنيد احساس بهتري خواهيد داشت.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 16 بهمن 1398 برای متولدین اسفند ماه

شرايط پيچيده و متناقضي که اکنون در آن هستيد ايجاب مي‌کند که راحت باشيد و حرف دلتان را بزنيد، حتي اگر از اين کار کناره گيري مي‌کرديد. تنها بودن و برگزيدن انزوا شايد برايتان جذاب باشد، ولي مشکلات اخير بهتان اجازه نمي‌دهد خودتان را از فعاليت‌هاي اجتماعي دور نگه داريد. فراموش نکنيد که مادامي که در دنياي بيرون حضور پيدا مي‌کنيد امکان اين را هم داريد که هر وقت دلتان خواست در روياها و خيالات خودتان غوطه ور شويد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...