خانه » فال روزانه 16 آذر 1399

فال روزانه

فال روزانه 16 آذر 1399

فال روزانه


4.6
(64)

فال روزانه آنلاین 16 آذر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 16 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه

ايده شما براي ماجراجويي و رفتن به تعطيلات امروز تغيير کرده و بيشتر به وظايف قبلي خود در محل کار مي‌پردازيد. شايد قبلا فکر مي‌کرديد که مي‌توانيد با تردستي از مسئوليت‌هايتان فرار کنيد، اما امروز با ناراحتي در مي‌يابيد که راه‌هاي فرارتان بسته شده‌اند. سعي نکنيد براي جبران کردن اشتباهات برنامه‌هاي خود را کنسل کنيد، چرا که اين ايده خيلي زود اثرش را از دست مي‌دهد. پس صبر کنيد تا انرژي از دست رفته را دوباره به دست آوريد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 16 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

فکر کردن به روش‌هاي جديد براي اينکه دوستي‌هاي اخير خود را بهتر کنيد لزوماً بدون فايده خواهد بود، با اين حال يک ايده منطقي است. متاسافانه وقتي مراحلي را تجزيه و تحليل مي‌کنيد که براي رسيدن به مقصودتان بايد آنها را بگذرانيد، ظاهرا نااميدي به سراغتان مي‌آيد. به جاي اينکه به خودتان سخت بگيريد، در انتظارات و توقعات خود تجديد نظر کنيد. در اين صورت بيشتر از آن چه فکرش را بکنيد به رضايت خواهيد رسيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 16 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما ديروز به دليل عکس العمل‌هاي بدي که ديده‌ايد کمي ‌ذهن خود را از نظر عاطفي پاکسازي کرده‌ايد و شايد هم به خاطر عدم پيشرفت نااميد شده باشيد. اما سازندگي و پيشرفت هميشه با اتفاقاتي که در ظاهر به وقوع مي‌پيوندد اندازه گيري نمي‌شود! شما بدون اينکه خودتان آگاه باشيد در طي مراحل کاري خود و در خلال تغييرات به وجود آمده پيشرفت مي‌کنيد. پس به خاطر رکود و سکون موقتي کارتان نگراني به خود راه ندهيد!


فال تیر

– فال روزانه در روز 16 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه

هميشه امکان پيشرفت و ترقي وجود دارد! در حال حاضر تغيير دادن رژيم غذايي و فعاليت‌هاي منظم روزانه تنها چيزي است که بهش نياز داريد. اما هيچ چيز به آن سادگي که بايد باشد نيست. پيدا کردن زمان خالي بين تمام قرار ملاقات‌هايتان از آن چيزي که فکر مي‌کرديد سخت تر است. بي خودي تلاش نکنيد! الان بهتر است که به جاي اينکه بيخودي تلاش کنيد و فرد احمقي نشان داده شويد عقب نشيني کنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 16 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما مي‌خواهيد ديدگاه مثبت و خوش بينانه خود را حفظ کنيد، اما امروز هيچ چيز به آن اندازه که در ظاهر به نظر مي‌رسد خوب و زيبا نيست. حالا شما بايد انرژي بيشتري صرف نشان دادن چهره مثبتي بکنيد که پيش از اين به خاطرش خودتان را خسته کرده بوديد. مطمئنا اگر بتوانيد به هر چيزي که مانع از لذت بردنتان شده است پايان دهيد، اوضاع بهتر مي‌شود. لازم نيست تظاهر کنيد؛ چرا که ديگران شما را همان طوري که هستيد قبول دارند.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 16 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه

در حالي که به ديگران کمک مي‌کنيد از فرصت‌هايي که در زندگي دارند استفاده کنند، باز کردن درهاي شانس و خوشبختي به روي ديگران تبديل به سرگرمي ‌و تفريح‌تان شده است!! اما حالا ديدن تمام پتانسيل‌ها سخت تر شده است؛ چرا که هر چيزي نسبت به قبل مايوس کننده تر شده است‌. اما شما زمان‌تان را تلف نکنيد، احساس بدبختي نکنيد و به خودتان شک نداشته باشيد. درعوض هدفي منطقي براي خود تعيين کنيد و براي رسيدن به آن کار کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 16 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه

شما مي‌توانيد احساس کنيد که طي دو ماه آينده با مشکلات پيچيده‌اي روبرو خواهيد شد، اما شايد آمادگي اين را نداشته باشيد که در زندگي تان تغييرات اساسي بدهيد. در حقيقت شما بايد از بحث‌هاي مهم در مورد مشکلاتي که هيچ راه حل صريح و واضحي برايشان وجود ندارد، دوري کنيد. به ياد داشته باشيد شما امروز مي‌توانيد بدون اينکه تصميم نهايي بگيريد، تفکرات معنوي خود را عميق تر و ژرف تر بسازيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 16 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه

شما به دليل پيغام‌هاي درهم برهم و پيچيده‌اي که تا به حال دريافت کرده‌ايد گيج و آشفته شده‌ايد. براي يک لحظه همه چيز از هم پاشيده مي‌شود، سپس فقط چند دقيقه بعد اوضاع به حالت اول بازمي‌گردد. باوجود اينکه شما به طور ناخودآگاه در تلاش براي رفع ايرادها هستيد، ولي احتمالاً مشکلي به وجود خواهد آمد. به جاي اين کار تغييراتي که مي‌توانيد ايجاد کنيد را در نظر بگيريد و سپس تا فردا صبر کنيد و ببينيد اوضاع چقدر بهتر مي‌شود!


فال آذر

– فال روزانه در روز 16 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه

شما امروز مي‌توانيد با يک ديدگاه تازه و جديد به اتفاقاتي که پيرامونتان رخ مي‌دهد نگاه کنيد. ايده‌هاي ناب و تازه تان در محل کار دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد، چرا که شما امروز قالب‌ها را شکسته‌ايد و ظاهراً ديدگاه‌هاي جديدي به دست آورده‌ايد. اگر ايده‌اي داشتيد، به خاطر ترس يا قضاوت‌هاي منفي ديگران از آن صرف نظر نکنيد. به تنهايي کارهاي که مثبتي که در نظر داريد را انجام دهيد و اجازه دهيد ديگران هم بفهمند که چه فکري داريد.


فال دی

– فال روزانه در روز 16 آذر 1399 برای متولدین دی ماه

بعضي وقت‌ها شما بيش از حد مي‌دانيد و اين موضوع، اوضاع را سخت و مشکل مي‌سازد! شما دوست داريد حرف‌هايي را به ديگران بزنيد و نمي‌دانيد اين کار را بکنيد يا نه. مي‌خواهيد به آنها بگوييد که وظايفشان را به خوبي انجام نداده‌اند و الان شما مجبوريد جور آنها را بکشيد! سوت زدن و خونسرد بودن شايد بد نباشد، اما کار شما را سخت تر مي‌کند! کارهايي که براي نجات يافتن از اين مخمصه لازم است را انجام دهيد، اين کار شايد از دنبال کردن عالي ترين ايده‌هايتان نيز حياتي تر باشد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 16 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه

اين روزها سازماندهي کردن افكارتان براي آينده مايه تفريح و سرگرمي‌تان شده است. اخيرا تجربياتي داشته‌ايد که شما را از عادت‌ها و ساختارهاي قديمي‌تان آزاد کرده‌اند. حالا شما بايد به مراحل بعدي برويد، ولي شخصي از راه مي‌رسد که با دادن جواب “منفي” جلوي پايتان سنگ مي‌اندازد. از طرف ديگ شما فقط انتظار داريد جواب مثبت بشنويد! الان ديگر وقت سئوال و جواب کردن نيست!! خودتان دست به کار شده و شروع به کار کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 16 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه

وقت شما تمام شده است و کارهاي عقب مانده خيلي زيادي براي انجام دادن داريد! شايد ظاهراً هنوز مهلت داشته باشيد، ولي شما بايد بتوانيد روي تمام آنها با هم کار کنيد. شما احساس مي‌کنيد از سوي کساني که مي‌توانند بهتان کمک کنند حمايت نمي‌شويد، اما اجازه ندهيد اين حس حرکت شما به سوي ايده‌هايتان را متوقف کند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...