خانه » فال روزانه 15 مهر 1399

فال روزانه

فال روزانه 15 مهر 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 15 مهر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 15 مهر 1399 برای متولدین فروردین ماه

مثل اينكه امروز همه مي‌خواهند دوست شما باشند و شما نمي‌توانيد به كساني كه ازتان درخواست كمك مي‌كنند به راحتي جواب منفي دهيد. شما احساس محبوب بودن مي‌كنيد و نمي‌خواهيد كه اين محبوبيت را از دست بدهيد. با اين حال درست نيست كه به خاطر اينكه ديگران شما را دوست داشته باشند از آنها حمايت كنيد. الان بهترين تاكتيك براي شما متعادل نگه داشتن روابط دوستانه تان است.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 15 مهر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما دوست داريد در محل كارتان باشيد، چراكه اميدهاي خيلي زيادي براي كارهايي كه مي‌خواهيد تمام كنيد داريد. اما انتظاراتي كه به دنبال اين كار شما به همراه است، موجب نااميدي تان در چند روز آينده مي‌شود. دچار وسوسه نشويد و هر كاري كه هر كسي بهتان پيشنهاد مي‌كند را انجام ندهيد! فقط پايتان را به اندازه گليمتان دراز كنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 15 مهر 1399 برای متولدین خرداد ماه

هم اكنون شما به خصوص وقت‌هايي كه جذابيت‌تان چشم كسي را مي‌گيرد، مي‌توانيد فردي كاملاً مجاب كننده باشيد. اما چرخه فعال و پوياي بين عطارد سياره بخت شما و ژوپيتر حاكي از اين است كه اگر يك بار شروع به صحبت كنيد ديگر نمي‌دانيد كي بايد از حرف زدن دست برداريد! اگر شما زياد حرف بزنيد، پيام خود را به درستي به ديگران نخواهيد رساند، بنابراين قبل از اينكه شروع كنيد خوب حواس خود را جمع كنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 15 مهر 1399 برای متولدین تیر ماه

شما در آستانه عصباني شدن هستيد، چراكه نمي‌توانيد در برابر تغييراتي كه به وجود آمده بيش از اندازه جدي باشيد. ديگران سعي مي‌كنند دليل اينكه بايد انسان كامل و ظيفه شناسي باشيد را به شما بگويند، اما شما فقط به فكر تفريح كردن هستيد! ماه تاريك برج جدي نشانه خوبي براي مهماني رفتن نيست، اما حمايت و هم صحبتي با دوستانتان بهتان كمك مي‌كند اين شرايط سخت را با موفقيت پشت سر بگذاريد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 15 مهر 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريد و به دنبالي منبري براي صحبت كردن و گفتن حرف‌هايي بيهوده مي‌گرديد!! اما وقتي شما از گفتن اين حرف‌ها هدفي نداريد، ديگران هم دوست ندارند به حرف‌هايتان گوش بدهند. هرچقدر كه با پرداختن به جزئيات وقتتان را تلف كنيد، سخنراني شما غير قابول قبول‌تر به نظر مي‌رسد. در نهايت اگر درايت و منطق خود را ملاك قرار بدهيد، عاقلانه تر از اين است كه هر كسي كه پيش رويتان نشسته را قانع كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 15 مهر 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز زماني كه ايده‌هاي خود را براي ديگران آشكار مي‌كنيد، نظرات عالي شما در مورد عشق در بوته آزمايش قرار مي‌گيرد. شما مي‌دانيد كه افكارتان با روش معمول و مرسوم نگاه گردن به اشياء، با يكديگر هماهنگ و سازگار نمي‌شوند. از متفاوت بودن نترسيد، حتي شايد از اين كار لذت هم ببريد. فقط آنقدر انعطاف ناپذير نباشيد كه ديگران ازتان دوري كنند، چراكه شما معمولاً آدم سرسخت و لجوجي هستيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 15 مهر 1399 برای متولدین مهر ماه

شما امروز حس خوبي نسبت به خود و جايگاه خود در زندگي داريد، اما چونكه نمي‌توانيد هرچيزي را سر جاي خود نگه داريد، نمي‌توانيد به روشني ديدگاه خود در مورد موقعيت‌هاي شخصي و سياسي را ابراز كنيد. شما در يك لحظه فوق العاده خوش بين شده و در لحظه ديگر گويي كه آسمان به زمين رسيده! ايمان و اطمينان شما خيلي سريع به بدبيني تبديل مي‌شود، بنابراين تا موقعي كه ديدگاه‌هاي بيش از حد احساسي خود را متعادل نكرده‌ايد هيچ تصميم مهمي‌ نگيريد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 15 مهر 1399 برای متولدین آبان ماه

حتي اگر در زندگي تان مشكلي به وجود آمده باشد، شما هميشه مي‌توانيد به مطالعات معنوي خود اتكا كنيد. ولي متاسفانه شما انقدر در فلسفه و متافيزيك غرق شده‌ايد كه مي‌كوشيد شرايط سخت را به موقعيتي خيلي عالي تبديل كنيد. شايد اين كار بعضي وقت‌ها خوب باشد، ولي اكنون بهتر است به جاي سير كردن در آسمان‌ها كمي ‌واقع بين تر باشيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 15 مهر 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز با توجه به گردش بهرام به دور ژوپيتر پيام‌هايي به شما ارسال مي‌شود كه مي‌توانيد در اوج باشيد. امروز ژوپيتر سياره فرمانرواي شما تلنگري قوي از بهرام نگران دريافت مي‌كند و انرژي و توانايي مضاعفي به شما مي‌دهد و يا اينكه شما را در مباحثه‌هاي غير لازم قرار مي‌دهد. به جاي اينكه بر سر اختلافات جزئي بحث كنيد، با ايده‌هاي بزرگ موافقت كنيد و بعداً به جزئيات توجه كنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 15 مهر 1399 برای متولدین دی ماه

شايد امروز نتوانيد خونسردي خود را حفظ كنيد، چراكه فكر مي‌كنيد به آخر خط رسيده‌ايد. شما فكر مي‌كنيد كه به اندازه كافي صبر كرده‌ايد. كاملاً واضح و مبرهن است كه شما مي‌دانيد براي اينكه زندگيتان به تعادل قبلي خود برگردد چه كارهايي لازم است انجام دهيد، اما ديگران راه پيشرفتتان را سد كرده‌اند. حتي اگر مي‌خواهيد بيشتر به خودتان سختي بدهيد، عاقلانه ترين راه اين است كه چند روز ديگر هم صبر كنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 15 مهر 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما ديگر نمي‌خواهيد رازي را پيش خود نگه داريد، اما بايد اين كار را بكنيد! براي اينكه وقتي كه از روي اعتماد حرفي به شما زده شده است، اصلاً خوب نيست آن را فاش كنيد. خوشبختانه موضوعات جالب خيلي زيادي براي بحث كردن وجود دارد. در ضمن اگر شما قبول كنيد كه بهتر است بعضي از حرف‌ها ناگفته باقي بمانند، احساس بهتري نسبت به خود پيدا خواهيد كرد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 15 مهر 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز همكاران شما ظاهراً خيلي جدي شده‌اند و شما نمي‌توانيد با نظريات آنها موافقت كنيد. حتي اگر آنها مصلحت شما را بدانند شما نمي‌توانيد از خوش بيني خود دست برداريد. فقط فراموش نكنيد كه بايد هم انسان مفيدي باشيد و هم مثبت انديش و در عين حال در شرح دادن موقعيت و جايگاه خود زياد مبالغه نكنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...