خانه » فال روزانه 15 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 15 فروردین 1399

فال روزانه


4.7
(57)

فال روزانه آنلاین 15 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز دوست داريد راه ميان بري را امتحان کنيد و يا بر مشکلي که ديگران نيز چندان توجهي بهش نمي‌کنند سرپوش بگذاريد. شما وقتي اين کار را بکنيد، واقعا خوشحال خواهيد شد. البته فقط براي يک مدت کوتاه! و حالا جهان براي شما زياد بر وفق مراد نمي‌چرخد و نتيجه عملتان به خودتان بازخواهد گذشت! پس قبل از اينکه دست به کار احمقانه اي بزنيد، داشتن نگرش منطقي بهتان کمک مي‌کند که واقعيت ها را وارد زندگي تان کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز حس خوبي داريد و اين حس کمکتان مي‌کند تا از هر چيز ارزشمند به درستي استفاده کنيد. شما مي‌توانيد به توانايي مثبت خود -يعني ديدن پتانسيل‌هاي مثبت در هر موقعيتي و انگيزه دادن به ديگران براي پيش رفتن در جهت هدفتان- کاملا آگاهي داشته باشيد. اما بيش از اندازه ايده خود را بزرگ جلوه ندهيد، زيرا اگر مشخص شود که نمي‌توانيد به تمام قول‌هايي که مي‌دهيد عمل کنيد خيلي سريع حمايت ديگران را از دست خواهيد داد!


فال خرداد

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

تحت تاثير افکار و خيالات خود قرارگرفتن شايد در ظاهر مثل تفريح و سرگرمي‌بي ضرري باشد، اما نتيجه کار از تصورات شما درسرسازتر خواهد بود. الان شما قادر هستيد آسمان آبي را هم به ديگران بفروشيد! حتي اگر اصلا قابل دسترس نباشد. متاسفانه حتي کار سخت و زياد و هم براي درست کردن تصوير قشنگي که شما از واقعيات زندگي براي خود ترسيم کرده ايد کافي نيست. به جاي اينکه با داشتن توقعات غير ممکن خود را در دام شکست بيندازيد، در جهت برآورده ساختن آرزوهاي منطقي تان هر کاري از دستتان برمي‌آيد انجام دهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

شما امروز در مورد ابراز وجود کردن ترديد داريد، چراکه نمي‌خواهيد حقايقي که ديده ايد را بد جلوه بدهيد. شما دوست نداريد کسي باشيد که به ديگران خبرهاي بد مي‌دهد، اما فريب کساني که از لباس‌هاي جديد امپراطور تعريف مي‌کنند را نيز نمي‌خوريد! بيشتر از اينکه به همه چيز نه بگوييد بهتر است که اصلا چيزي نگوييد. بحث کردن با کساني که نمي‌خواهند اتفاقاتي که جلوي چشمشان رخ داده را ببينند فقط انرژي تان را تحليل مي‌برد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

ماه امروز در نشانه تان قرار دارد و بهتان يادآوري مي‌کند حساسيت هاي جديد شما روي نقطه نظراتتان تاثير مي‌گذارد. افراد ديگر در مورد حوادثي که قرار است اتفاق بيفتد ديد خيلي مثبتي دارند، و حتي اگر شما ترديد داشته باشند احتمالا با آنها همراه مي‌شويد. اما شما نبايد در دام افکار جذاب و فربينده بيفتيد. با زيرکي کار کنيد و و بيشتر از روياهاي زيباي افراد ديگر به تجزيه و تحليل خود اعتماد کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

امرور عطارد يعني سياره بخت شما تحت تاثير سياره ژوپيتر قرار مي‌گيرد و هر فکر خيلي کوچک و بي اهميت را تبديل به رساله اي کاملا فلسفي مي‌کند! شما حالا مي‌توانيد هر چيزي را با استدلال‌هاي عقلي توجيه کنيد و اين موضوع شما را تبديل به مذاکره کننده اي موثر ميي کند. اما متاسفانه ديدن جنبه منفي يک موضوع براي شما خيلي سخت است و شايد خيلي دير شود. اگر در وهله اول ديديد که يک فکر و ايده زياد خوب نيست پس بر خوب بودن آن اصرار نکنيد. اگر اين کار را انجام دهيد انرژي و وقت باارزشتان را تلف کرده ايد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

شما امروز حتي اگر بتوانيد قدرت‌هاي خيلي بزرگ پيش رويتان را مجسم کنيد، حس خيلي خوب و مثبتي خواهيد داشت. منظور ما اين است که شما نسبت به هميشه واقع بين تر شده و مشکلات را نيز مي‌توانيد ببينيد. اکنون شايد براي فراتر رفتن از شک‌هايي که به خودتان داشتيد مبارزه کنيد. خوشبختانه نگرش‌هاي منفي در وجود شما زياد دوام نمي‌آورند، بخصوص اگر قبل از اينکه تصورهاي غلط زندگي واقعي تان را تحت تاثير قرار دهند آنها را از زندگي خود خارج کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

شما امروز زياد تمايل نداريد که خونسرد و تحليل گر باشيد، حتي اگر روش معمول شما در زندگي هميشه اينگونه باشد! شما تحت تاثير احساسات عميق خود هستيد و آماده پريدن شده ايد!! باهمه اين احوال ترس و نگراني تان در حاليکه مانع از رفتن به مراحل بعدي مي‌شود، شما را نيز در هم مي‌شکند. اما اگر فقط يک بار بتوانيد بر محدوديت‌هايي که خودتان ايجاد کرده و دوستشان داريد غلبه کنيد، آن وقت اوضاع بر وفق مراد مي‌شود. اگر نمي‌خواهيد از قوانين خود پيروي کنيد، پس تغييرشان دهيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

پرداختن به مسايلي که قبلا براي آنها زمينه سازي کرده بوديد، به خصوص در مورد مسائل احساسي حالا براي شما تبديل به موضوع مهم و سختي شده است. امروز حتي باوجود سياره بخت شما که تشويق تان مي‌کند به اميال آني خود بها بدهيد، عاقلانه تر است که به جاي پيدا کردن دوستي هاي جديد، دوستي‌هاي قديمي‌خود را از نو زنده کنيد. اگر هم تنها هستيد و دوستي نداريد، بهتر است به جاي اينکه به دنبال پيدا کردن دوست باشيد اول احساسات قلبي خود را تقويت کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

امروز امکان دارد ايده‌هاي فرد ديگري با ايده‌ها و افکار شما تضاد داشته باشد، اما اصلا فکر خوبي نيست که براي رسيدن به برتري نارضايتي تان را تبديل به جنگي تمام عيار کنيد. حتي اگر فکر شما بهتر است، مطرح کردن مشکلات فرصتي که در جستجويش بوديد را ايجاد نمي‌کند؛ اين کار فقط موانع بيشتري را جلوي راه شما ايجاد مي‌کند. اما شما با بازنگري کردن در کارتان، بهتر کردن برنامه‌هايتان و دوباره تلاش کردن وقتي که همه آمادگي دارند، فرصت عالي براي نشان دادن هوشمندي و زيرکي خود داريد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز مي‌توانيد هرکسي را قانع کنيد که ديدگاه‌هاي مثبتي داريد و بر روي آنها پافشاري مي‌کنيد. اما شور و هيجان شما اصلا نمي‌تواند جايگزين کاملي براي کارهاي دشواري که شما را به اهدافتان مي‌رساند باشد. اگر خيلي بلند پروازي نکنيد، مي‌توانيد برتمام موانع چيره شده و به موفقيت‌ها دست پيدا کنيد، اما نبايد فوري منتظر ديدن نتيجه باشيد. اين نتياج بيشتر از آنچه شما انتظار داريد زمان و انرژي مي‌طلبد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز کارهايي زيادي داريد که بايد تمامشان کنيد، اما بايد در برابر اتفاقات عجيبي که رخ مي‌دهد تلاش‌هاي زيادي را متحمل شويد. حتي اگر احساس مي‌کنيد که درحال از پا افتادن هستيد، سعي کنيد از نظر معنوي خود را به حد کمال برسانيد. شما غالب اوقات وقتي به مانعي ظاهرا غير قابل عبور برمي‌خوريد اعتقاد و ايمان خود را از دست مي‌دهيد، اما حالا آماده هستيد که شجاعت به خرج داده و به همه نشان دهيد که چه کسي هستيد!


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.7 / 5. تعداد آرا : 57

هنوز کسی رای نداده...