خانه » فال روزانه 15 شهریور 1399

فال روزانه

فال روزانه 15 شهریور 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 15 شهریور 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 15 شهریور 1399 برای متولدین فروردین ماه

تفاوت‌هاي ميان دوستي و عشق كمي‌انسان را گيج مي‌كند، اما اين موضوع بيشتر در مورد ديگران صدق مي‌كند، نه شما. اين بدين معني نيست كه شما هيچ جوابي نداريد؛ بلكه معني‌اش اين است كه حالا اكنون قصد پرسيدن سئوال‌هاي زيادي را نداريد. به نيازهاي افراد ديگر توجه كنيد، براي اينكه امكان دارد ناآگاهانه مسائل مهمي ‌كه نيازمند توجه شما هستند را پوشيده نگه داريد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 15 شهریور 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

سياره بخت شما يعني ونوس در تلاش است توجه شما را به سمت روابط دوستانه هميشگي تان هدايت كند، در حاليكه شما تلاش مي‌كنيد نيازهاي خود را با نيازهاي فرد ديگري هماهنگ كنيد. اما امروز درحاليكه روياهاي شما با واقعيات زندگي روزمره تان منافات دارند، شما در برابر افكار مبهم از پا در مي‌آييد. هنوز هم ممكن است حقايق مهمي‌ را از دست دهيد، بنابراين يك يا دو روز صبر كنيد و بعد تصميم نهايي خود را بگيريد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 15 شهریور 1399 برای متولدین خرداد ماه

در حال حاضر تصورات رويايي از تجربيات عملي جالب‌تر به نظر مي‌رسند، اما اين سخن بدين معني نيست كه شما تلاش مي‌كنيد تا اتفاقي بيفتد. حتي اگر شما قبلاً در دوستي‌هايتان ثابت قدم بوده باشيد،  ولي امروز دوست داريد عضو جديدي را براي تفريح كردن معرفي كنيد. متاسفانه بهتر است بعضي از روياها را فراموش كنيد، بنابراين قبل از اينكه افكارتان را با ديگران در ميان بگذاريد در موردش فكر كنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 15 شهریور 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز ممكن است از شما بخواهند در مورد يك مشكل خانوادگي قضاوت كنيد، اما شما دوست نداريد تنها كسي باشيد كه اين جور مواقع بهش نياز دارند. اين سخن بدين معني نيست كه شما كار اشتباهي انجام داده‌ايد، بلكه معني‌اش اين است كه شما به حس خود اطمينان نداريد و شايد خود شما هم از نصيحت‌هاي دوستان صميمي‌تان سود ببريد. نظر دادن و كمك كردن به اشخاص ديگر مي‌تواند مفيد باشد، اما بايد بدانيد كه همه انسانها- حتي شما- ديد كاملي نسبت به حقيقت ندارند.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 15 شهریور 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز يك سوء تفاهم كوچك بين شما و خواهر و يا برادرتان ممكن است شما را از مسير اصلي تان منحرف كند و مجبور باشيد انرژي تان را صرف حل كردن اين مشكل بكنيد. اگر شما خواهر و برادر نداريد ممكن است با يك دوست و يا با همسايه تان اختلاف پيدا كنيد. يكي از روش‌هاي به حداقل رساندن مشكلات اجتناب از غيبت كردن است، چراكه صحبتهاي بي دليل درمورد افراد ديگر زمينه مناسبي را براي شروع يك مشاجره و دعوا فراهم مي‌كند.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 15 شهریور 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما ديد تازه‌اي نسبت به شغلتان پيدا كرده‌ايد. شايد اين تغييرات ذهني شما در نتيجه سود مالي زيادي باشد كه در نتيجه كار سخت و زياد حاصل شده است. هم اكنون شما ترجيح مي‌دهيد كه به خريد برويد و همين موضوع مي‌تواند شما را براي بيشتر كار كردن مشتاق‌تر كند. انگيزه ها و محرك‌هاي شما هرچه كه باشند برايتان مفيد و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتري پيدا كنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 15 شهریور 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز شما خيلي پرمشغله هستيد و زياد از اين موضوع راضي نيستيد، اما اطرافيانتان هم فعاليتهاي شما را محدود كرده‌اند و به شما فرصت زياد كار كردن را نمي‌دهند. فراموش نكنيد كه نگرش‌هاي شما به اندازه چيزهاي ديگر مي‌توانند در خوشبختي شما تأثير داشته باشند. اگر شما شكايت كرده و غر بزنيد مطمئناً روز خوبي نخواهيد داشت. اما اگر انرژي‌هاي مثبت را جذب كنيد و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهيد روزي بسيار خوب و عالي خواهيد داشت.


فال آبان

– فال روزانه در روز 15 شهریور 1399 برای متولدین آبان ماه

شور و اشتياق شديد شما مي‌تواند در روابط تان با يكي همكاران يا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زياد صحبت كردن در اين مورد فقط تأثير منفي مي‌گذارد، مگر اينكه شما در جستجوي حقيقت و راستي باشيد. مردم از اين اخلاق شما كه خيلي راحت حرف مي‌زنيد و خيلي راحت هم قول مي‌دهيد خسته شده‌اند. فراموش نكنيد كه نبايد در مورد يك كار صحبت كنيد بلكه فقط بايد آن را انجام دهيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 15 شهریور 1399 برای متولدین آذر ماه

حتي اگر شما از زندگي روزمره تان راضي هم هستيد، با فكر كردن و تمركزكردن توانايي بهتر شدن را هم داريد. به جاي اينكه بي هدف روياپردازي كنيد، در حاليكه با احتياط افكارتان را به مسيري مي‌كشانيد كه تصاوير مثبتي را در ذهتان مي‌پروراند، آنها را تحت كنترل خود درآوريد. شما همانگونه هستيد كه خودتان فكر مي‌كرديد، بنابراين با تغيير دادن تصويرهايي كه نگرش شما را مي‌سازند، روزهاي بهتري داشته باشيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 15 شهریور 1399 برای متولدین دی ماه

شما امروز دلتان مي‌خواهد ساعت‌هاي متمادي به خاطرات دوران كودكي خود فكر كرده و به آن دوران شيرين برگرديد، اما شايد خودتان هم دقيقاً نفهميد كه واقعاً دنبال چه چيزي هستيد! ديدگاه‌هاي شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست نداريد ديدگاه جديد خود را به ديگران اعلام كنيد. البته شما از قدرت متقاعد كردن خيلي بالايي برخورداريد؛ پس از اين توانايي خود استفاده كنيد و اصلاً هم نترسيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 15 شهریور 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز برنامه ريزي كردن براي اهداف بلند مدت برايتان مشكل ساز خواهد بود، چراكه زندگي شما در حال تغيير كردن است و شما نمي‌توانيد دقيقاً بفهميد كه چه چيزهايي برايتان مهم تر هستند. به جاي اينكه با فكر كردن به مسائل حاشيه اي ذهن خود را منحرف كنيد، فقط روي اتفاقاتي كه در زمان حال رخ مي‌دهد تمركز كنيد. اگر اين گونه عمل كنيد به همه كارهايتان خواهيد رسيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 15 شهریور 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز ونوس زيبا برايتان مشكل ايجاد مي‌كند، به خاطر اينكه اين سياره، سياره بخت شما يعني نپتون را كه در دوازدهمين خانه شما يعني خانه سرنوشت و تقدير قرار دارد، آشفته كرده است. امروز زندگي شما سرشار از عشق مي‌شود و عنان اختيار را از شما مي‌ربايد. اما حتي اگر جذابيت‌هاي اين فرد خيلي زياد باشد، باز هم اين رفتار شايسته شما نيست!! شما مي‌توانيد با تمركز كردن بر جنبه‌هاي معنوي و نه شخصي آرزوهاي خود، توانايي‌هاي خود را يك پله بالاتر ببريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...