خانه » فال روزانه 15 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 15 دی 1399

فال روزانه


4.5
(65)

فال روزانه آنلاین 15 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 15 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

ممكن است امروز شخص خاصي بر سر راه شما براي رسيدن به رضايت و خرسندي مانع ايجاد كند كه  باعث شوكه شدن تان شده و مجبور شويد براي رسيدن به حق خود با وي بجنگيد. شما در موقعيتي قرار نداريد كه بگذاريد شخص ديگري در مورد شما قضاوت كند. به ياد داشته باشيد كه احساسات شما الان بسيار قوي است و اين باعث مي‌شود كه ديگر لازم نباشد كه براي غلبه و ايستادگي در برابر اين مشكل خود نيروي خود را هدر داده و با آن بجنگيد. در عوض،‌ ايده‌هاي بزرگ خود را در مسير عمل قرار دهيد و گام به گام و به تدريج جلو برويد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 15 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

سياره حاكم شما ونوس مي‌تواند عشق آرام و ملايم شما را به عشقي آتشين و سوزان تبديل كند كه خواسته‌ها و‌آرزوهايتان را افزايش دهد. خوشبختانه،‌ به نظر مي‌رسد شما قادر به جلوگيري از اشتباهات خود هستيد،‌ حتي اگر احساسات خود را براي رسيدن به آنچه كه مطلوب تان است كنار بگذاريد. با اين وجود،‌ اما هنوز بهترين كار اين است كه  راه سخت و متعالي را انتخاب كرده زمانيكه براي بدست آوردن عالي ترين موفقيتي كه مي‌توانيد تمركز كنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 15 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز حتي اگر شغلتان هم ايجاب کند، نمي‌توانيد يک جا بنشينيد!! حتي اگر راهي براي همکاري کردن با دوستانتان در طول روز پيدا نکرديد، بايد خستگي و بي حوصلگي را از ذهن خود بيرون کنيد؛ چرا که دوستان شما خودشان در فکر آماده کردن شرايط لازم هستند. آنها همچنين مي‌توانند شما را به داشتن ايده‌هاي مثبت تشويق کنند، بنابراين به دقت به حرف‌هايشان توجه کنيد


فال تیر

– فال روزانه در روز 15 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

شما ممكن است امروز بسيارتلاش كنيد كه به فردي از طبقه خودتان نزديك شويد،‌ اما ممكن است با ديدن اينكه ديگران آنچه كه براي شما مهم است را بي معني و بدون اهميت مي‌دانند نااميد  شويد. اگر اكنون احساس پذيرفته نشدن مي‌كنيد سعي نكنيد انرژي و وقت تان را براي التيام بخشيدن به زخم تان هدر دهيد. درعوض، به سفري كه در پيش داريد تمركز كنيد. در زندگي شما جايي براي افكار منفي وجود ندارد. به نتايج مثبت بينديشيد و آنها در ذهن خود تصور كنيد!


فال مرداد

– فال روزانه در روز 15 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

تعطيلات شما به نظر مي‌رسد تا فردا به پايان نرسد،‌ و ممكن است بخواهيد هر لحظه آن را در ذهن خود ثبت كنيد و از آن به بهترين نحو استفاده كنيد؛ حتي اگر بدانيد كه بايد خود را براي يك هفته كار مداوم آماده كنيد. درباره اينكه تفريح كمتري انتظار شما را مي‌كشد نگران نباشيد،‌ بلكه به اين فكر كنيد كه شما مي‌توانيد با  در راه و مسيري نو قرار گرفته و روي ديگران تاثير مثبتي داشته باشيد. شما مي‌توانيد اين رفتار و افكار خود را به ديگران نيز تعميم دهيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 15 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما نمي‌خواهيد اگر كسي به شما پيشنهاد كاري را داد آن را قبول كنيد حتي اگر وي مي‌دانست كه اين كار از عهده شما بر مي‌آيد كه موقعيت خاصي را اداره كنيد يا اينكه برنامه ديگري  را به شما پيشنهاد داد. اما اين درباره انتخاب  كار درست در برابر غلط نيست. در حقيقت،‌ مي‌تواند حق با هر كسي باشد. به طور آشكار،‌ راه‌هاي زيادي براي رسيدن به اهداف يكسان وجود دارد، اما اينكه شما راه خودتان را برويد باعث مي‌شود كه دل تان نيز با كار همراه باشد و شما را قادر مي‌سازد كه باقي مانده احساسات خود را براي رسيدن به اهدافي متعالي تر يكپارچه و هماهنگ كنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 15 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

پلوتون تيره و سايه افكن به سياره حاكم شما ونوس چيزي عجيب و مرموز مي‌دهد كه بايد آن را همين امروز بررسي كنيد،‌ و اين كار باعث مي‌شود افكار روشن و آساني كه درباره عشق داشتيد تبديل به عشقي پيچيده و دشوار شود. ممكن است شما همچنان ترجيح بدهيد كه خود را درگير احساسات تان نكنيد و اين كار را با سرگرم كردن خود بوسيله فردي از اطرافيان تان انجام مي‌دهيد. اما قادر نخواهيد بود كه در كارهايتان پيشرفت كنيد مگر اينكه آنها را اول دسته بندي و بعد اولويت بندي كنيد. تلاش براي رسيدن به چيزهاي دور از دسترس و دشوار را رها كنيد و قدر آن چيزي كه درست در جلوي شماست را بدانيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 15 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

ممكن است مجبور باشيد اين روزها به گامي كه در زندگي برمي‌داريد توجه بيشتري داشته باشيد چرا كه اخيرا زياد به كارهايتان فكر نمي‌كنيد و آنها را بدون تامل و توجه انجام مي‌دهيد در حاليكه معمولا اين طور عمل نمي‌كنيد؛‌ شايد از اين بي فكري خود خشمگين شويد ولي الان زمان آن نيست كه بخواهيد آن را بپوشانيد و انكار كنيد. سعي كنيد در هنگام عصبانيت احساسات خود را بروز ندهيد. به هر حال،‌ امروز اوضاع بهتر نخواهد شد. آنچه كه در ذهن داريد را با ديگران تقسيم كنيد،‌ در راهي گام برنداريد كه مانند موقعيتي كه قبلا داشتيد شما را آسيب پذير و شكننده كند.


فال آذر

– فال روزانه در روز 15 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز فرصت خوبي براي پيوستن به يك گروه ورزشي است،‌ يا اگه دوست نداريد فعاليتي داشته باشيد و فقط نظاره گر باشيد آنها را از تلويزيون تماشا كنيد. اما شما آدمي هستيد كه در هنگام تماشاي يك بازي داد و فرياد مي‌كنيد و نظرات خود را در حين بازي بيان مي‌كنيد! نظراتي كه راجع به بازي،‌ بازيكنان، داور مسابقه يا هر چيز ديگري كه آن لحظه از ذهن شما عبور كند. شريك كردن ديگران در احساسات و نظرات تان مي‌تواند كمك كننده باشد اما نبايد سعي كنيد كه ديگران را مجبور كنيد كه حتما مانند شما فكر كنند.


فال دی

– فال روزانه در روز 15 دی 1399 برای متولدین دی ماه

پلوتون بي‌رحم با ونوس ملايم و مهربان امروز در سومين خانه از ارتباطات شما هارموني و هماهنگي عجيبي دارند، بنابراين شما نياز نداريد كه از بيان كلمات تان جلوگيري كنيد. شما حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريد و نبايد اجازه دهيد كه هيچ چيز مانع از اين بيان حقيقت شود. اين قضيه فقط درباره اين نيست كه شما چه مي‌گوييد،‌ بلكه درباره اين است كه چگونه آن را بيان مي‌كنيد. ممكن است شما فكر كنيد كه نمي‌توانيد در عين آشفتگي، ‌مهربان هم باشيد، اما نه، شما توان هر كاري را داريد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 15 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

به نظر مي‌رسد زندگي براي شما هر روز بهتر و بهتر مي‌شود،‌ اما بايد قبل از اين كه بخواهيد وارد مرحله جديدي از زندگي شويد كارهاي نيمه تمامي را كه كنار گذاشته بوديد را تمام كنيد. ممكن است در طول هفته‌هاي آينده سرعت تغييرات در زندگي شما افزايش يابد، ‌اما شما بايد الان روي لحظه حال تمركز كنيد نه اينكه نگران آينده باشيد؛‌ اگر لازم بود بي باك باشيد،‌ اما مواظب باشيد كه كارهاي ناتمام تان به خاطر بي توجهي و سهل انگاري كنار گذاشته نشوند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 15 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

ونوس عاشق اكنون در نشان شما ظاهر شده است، شادي و انرژي را براي شما به ارمغان مي‌آورد و از پلوتون تيره و كدر حمايت دريافت مي‌كند، و پلوتون اشعه‌هاي خوشگذراني و بي خيالي را به افكار ناخودآگاه شما ساطع مي‌كند. دسترسي به تمام زيبايي‌ها الان آسان نيست و الان فرصتي به مراتب دشوارتر از گذشته براي تجربه آنها داريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 65

هنوز کسی رای نداده...