خانه » فال روزانه 15 بهمن 1398

فال روزانه

فال روزانه 15 بهمن 1398

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه آنلاین 15 بهمن 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1398 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز فرصت داريد كه خوشي و سلامت در زندگي تان را افزايش دهيد،‌ چرا كه ونوس،‌الهه عشق، هم اكنون وارد نشان شما مي‌شود و در يك اقدام بي سابقه و نادر براي چهار ماه بعدي در نشان شما منزل خواهد كرد. اگر چه اين اخبار كاملا خوشايندي است، ولي لازم است كه شما بيشتر درباره كارهايي كه براي خوشي‌ها و لذت‌هاي نفساني انجام مي‌دهيد فكر كنيد. به هر حال، شما هنوز بايد بحراني را كه از تاثير نظرات صلح طلب تان بوجود آمده را حل كنيد. اگر نتوانستيد همين الان به روياهايتان برسيد، سعي كنيد نااميد نشويد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما وارد دوره‌اي مي‌شويد كه روياها و خيال‌هايتان مجالي براي بروز مي‌يابند. ونوس جذاب اكنون در دوازدهمين خانه از روياها و خيالات شماست، و شما را وسوسه مي‌كند تا درباره چيزهايي خيال پردازي كنيد كه تا به حال حتي به فكرتان هم نرسيده بود. به ياد داشته باشيد كه شما نيازي به شناختن اين خيالات و روياها نداريد، با اين حال،‌ آنها در يك فرصت بر شما ظاهر مي‌شوند تا افق فكري شما را وسيع كنند. و شما را قادر مي‌سازند تا راه‌حل‌هايي كه قبلا امكان پذير نبودند را امروز بررسي كنيد!


فال خرداد

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1398 برای متولدین خرداد ماه

با اين كه شما امروز سعي مي‌كنيد تا كارهاي سخت و دشواري كه بر شما تحميل شده است را انجام دهيد،‌ شما درصدد آن هستيد كه همه چيز را براي دوستان تان فاش كنيد. مسير جديد شما بستگي به ديگران دارد كه آيا مي‌توانند موجي از تغييرات تازه و با طراوت را براي ارتباط شما و همچنين زندگي اجتماعي‌تان به ارمغان بياورند يا خير؛ اگر چه شما در طول روزهاي كوتاه آينده تغييرات خلقي بسيار شديدي را تجربه مي‌كنيد، اما از طرف ديگر كاملا آماده مي‌شويد كه پس از انجام كارهايتان، تفريح و شادي را به زندگي تان بازگردانيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1398 برای متولدین تیر ماه

امروز همچنانكه ونوس جذاب و گيرا وارد دهمين خانه از مسير شغلي شما مي‌شود، ‌به شما اين قدرت را مي‌دهد تا در روزهايي كه درپيش رو داريد،‌ از كار و شغل تان نهايت لذت را ببريد اما اين روحيه جديد مي‌تواند كمي استرس به شماوارد كند چرا كه شما مي‌خواهيد از پس كارهايتان به خوبي برآييد و تا جايي كه مي‌توانيد موثر و مفيد واقع شويد. خوشبختانه،‌ اگر كمي‌از حد و حدودي كه هميشه براي خود قائل مي‌شديد خارج شويد و در يك چهارچوب جديد كار كنيد،‌ مي‌بينيد كه كارهايتان به آن دشواري و پيچيدگي كه فكر مي‌كرديد نيستند، و شما احتمالا از راه‌هاي مختلفي كه بر اساس جرأت و شجاعت خود انتخاب كرده ايد، پادا ش دريافت مي‌كنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1398 برای متولدین مرداد ماه

به نظر مي‌رسد اگر امروز واقعا ابرهاي تيره از آسمان زندگي شما كنار بروند و آسمان تان صاف شود، ‌شما بتوانيد ديد روشني از اتفاقاتي كه در آينده برايتان مي‌افتد داشته باشيد. شما تا حدي قادر به ديدن چيزهايي كه مي‌خواهيد هستيد و مي‌دانيد كه چگونه بايد به آنهادست يابيد، همچنين اين توانايي را داريد كه براي رسيدن به آنها از هر راهي كه مي‌خواهيد برويد. اين امر به شما اجازه مي‌دهد تا بتوانيد براي خودتان اهداف متعالي و بزرگي در نظر بگيريد و با كمي پشتكار و در عين حال شانس،‌ قادر خواهيد بود كه روياهاي هميشگي خود را معني ببخشيد و آنها را محقق سازيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1398 برای متولدین شهریور ماه

ممكن است شما در اوج احساساتي باشيد كه همزمان با هم به شما حمله آورده‌اند و اين شما را مي‌ترساند و از راه بدر مي‌برد. بعضي چيزها يا بعضي افراد تمايل و اشتياق شما را بيدار مي‌كنند، اما الان خيلي زود است كه بخواهيد در برابر آنها واكنش نشان دهيد. احتياط و هوشياري شما بسيار خردمندانه است،‌ به خاطر اينكه هيجان شما به اين منجر مي‌شود كه براحتي واقعيت و بي طرفي خود را از دست بدهيد. قبل از اينكه يكباره به درون موضوعي بپريد، خوب فكركنيدو آرام داخل آن شويد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1398 برای متولدین مهر ماه

سياره حاكم شما ونوس در هفتمين خانه از شراكت شما براي ماه‌هاي آينده اقامت مي‌كند و اين اتفاق مي‌تواند تاثير موثر و خوبي بر روابط شما با ديگران بگذارد. موقعيت جديد مي‌تواند خلاقيت شما را تقويت كند،‌به طوريكه باعث شود شما جذاب‌تر و مفيدتر به نظر برسيد. خوشبختانه،‌ شما قصد داريد كه از فرصت‌هايي كه در رابطه با ارتباطات تان پيش مي‌آيد استقبال كنيد كه مطمئنا هر زمان ديگري بود براحتي از كنارش مي‌گذشتيد. از اين نترسيد كه زماني را به خوشي و شادي بگذرانيد. اگر زماني براي تفريح و گردش بدست آورديد به بهترين نحو از آن استفاده كنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1398 برای متولدین آبان ماه

الان زمان خوبي است كه آن اصول اساسي كه زندگي كاري‌تان را موثر و مفيد مي‌سازد را بنا كنيد. اگر بتوانيد كمتر تمايلات خود را بيان كنيد، مي‌تواند به پيشرفت شما در يك موقعيت اجتماعي كمك مي‌كند. اما الان،‌ ونوس خوش گذران در نشان شما قرار گرفته و ميتواند شما را به اوج برساند. اينكه شما در روزهاي آينده با اين انرژي آتشين خود چه كار مي‌خواهيد بكنيد، انتخاب خودتان است. اما به ياد داشته باشيد كه عمق و شدت اين اشتياق مهم است تا شما موفق شويد در غير اين صورت شما بسرعت تمايل تان را از دست خواهيد داد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1398 برای متولدین آذر ماه

احساساتي كه شما درباره شخص خاصي داريد امروز ممكن است مشخص شود كه كاملا درست است. اما اگر بخواهيد فقط براساس احساسات رفتار كنيد ممكن است رابطه شما دچار اشفتگي و پيچيدگي‌هاي دشواري شود. كنترل روي احساسات تان ممكن است يك سياست كاملا معقول باشد؛‌ به هر حال،‌ اگر زماني به طرف شخص ديگري تمايل پيدا كرديد سخت است كه در اين رابطه كنوني تان بي طرف بمانيد. با اين وجود، بهترين كاري كه مي‌توانيد بكنيد اين است كه قبل از اينكه بسرعت حركت كنيد، خوب به عواقب راهي كه در پيش گرفته ايد بينديشيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1398 برای متولدین دی ماه

شما ممكن است احساس كنيد كه واقعا به كمبود وقت دچار شده ايد. اين ممكن است به شما كمك كند كه همين امروز كارتان را شروع كنيد، گرچه عاقلانه ترين كار اين است كه صبر كنيد. معمولا، صبر و شكيبايي نقطه قوت شماست، اما امروز چيزي شما را وسوسه مي‌كند تا دست به يك كار غير ارادي بزنيد. بدون اينكه احساسات خود را بيان كنيد، فقط آنها را مشاهده كنيد. اگر بخواهيد شتاب زده عمل كنيد، مطمئن باشيد كه يك فرصت عالي و شگفت آور را از دست خواهيد داد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1398 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز آماده يك جهش بزرگ هستيد،‌ حتي اگر حس كنيد كه قبلا در مسير قرار گرفته‌ايد. موشك تقويت يافته انرژي شما آماده آتش است، اما بهتر است كه اول مسير خود را مشخص كنيد. متاسفانه، شما ممكن است در نهايت به طور همزمان به فرصت‌هاي مختلفي و بسيار متفاوتي دست يابيد كه ندانيد از ميان آنها كدام را انتخاب كنيد. با وجود اين، انتخاب يك مسير درست الان زودتر از ان كه فكرش را بكنيد نتيجه خواهد داد و شما را هدف تان خواهد رساند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 15 بهمن 1398 برای متولدین اسفند ماه

امروز ممكن است وسوسه شويد تا از فرصت جديدي كه به شما روي كرده تا پولي بدست آوريد يا يك سري از منابع اخير خود را مديريت كنيد استفاده كنيد. براي شما بسيار مهم است كه قبل از اينكه وارد عمل شويد،‌ بدقت برنامه جديد خود را بررسي كنيد به خاطر اينكه ممكن است اين كار بيشتر از آن كه واقعيت داشته باشد، سودمند و مفيد به نظر برسد. به ياد داشته باشيد كه شما مي‌توانيد بيشتر از آن چيزي كه الان داريد ،‌بخواهيد ، اما بهتر است كه قبل از اين كه شرايط شما را مجبور به عقب نشيني كنند، خودتان كمي به عقب بازگرديد و روي كارهايتان فكر كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...