خانه » فال روزانه 15 اسفند 1398

فال روزانه

فال روزانه 15 اسفند 1398

فال روزانه


3.8
(4)

فال روزانه آنلاین 15 اسفند 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 15 اسفند 1398 برای متولدین فروردین ماه

با وجود اينکه ممكن است وقتي پيشرفت کارها امروز کاهش مي‌يابد ديگران اعتنايي به آن نداشته باشند اما نااميدي و عصبانيتي که شما بروز مي‌دهيد باعث ايجاد مشکلات ديگري مي‌شود. با کمي‌تجزيه و تحليل مي‌توانيد بفهميد که موانعي که امروز با آن روبرو مي‌شويد تصادفي نيست. شما محدوديت‌هايي براي خود قائل شده‌ايد که از ترس‌ها و يا خاطرات قديمي‌تان سرچشمه مي‌گيرد و اکنون ناگهان خود را آشکار مي‌کنند. به زور چيزي را جلو نبريد؛ حتي اگر بتوانيد گذشته را فراموش کنيد بازمدتي زمان لازم است تا بتوانيد همه چيز را درست کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 15 اسفند 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

خيلي سخت است که امروز بخواهيد توضيح دهيد چه منظوري داريد به خاطر اينکه افکار شما در اطراف سرگردان است و شما نمي‌توانيد آنها را تحت فرمان خود داشته باشيد. ممکن است سعي کنيد که يک ايده ساده را در محل کارتان اجرا کنيد تنها براي اينکه به ديگران نشان دهيد که آنقدرها که به نظر مي‌رسد ايده‌هاي شما ساده و آسان نيست. نيازي نيست که افكار خود را محدود کنيد؛ فقط  بر جريانات ذهني خود مسلط شويد و با آنها گردش کنيد مانند يک عقاب که بر فراز يک کوه آتشنشان اوج مي‌گيرد و بعد  از اينکه به زمين بازگشتيد به ديگران راجع به اين سفر دروني توضيح دهيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 15 اسفند 1398 برای متولدین خرداد ماه

به جاي اينکه بين ايده‌هاي جديد و مختلف در ذهن تان مدام گردش کنيد روي طرحي که در روزهاي گذشته آغاز کرده بوديد کار کنيد و آن را به جايي برسانيد. اگر اکنون در ميان افکارتان غرق شديد نگران نشويد به خاطر اينکه سياره حاکم شما عطارد بوسيله پلوتون تيره و کدر سايه دار و مبهم شده است و تمرکز کردن را براي شما مشکل کرده است. با وجود اينکه روياهاي شما بسيار دور به نظر مي‌رسند اما آنها بيشتر از آنکه فکرش را بکنيد به شما نزديک هستند. زمان خود را از دست ندهيد؛ به اين ترتيب زودتر از آنچه فکرش را بکنيد به اهداف تان مي‌رسيد!


فال تیر

– فال روزانه در روز 15 اسفند 1398 برای متولدین تیر ماه

بازگشت ماه به نشان تان مي‌تواند شما را تشويق کند که کاري را به شيوه خودتان انجام دهيد يا حداقل درباره آن به طور جدي فکر کنيد. اگر ازجوامع اجتماعي نيز عقب نشيني مي‌کنيد به اين معني نيست که بيش از حد منزوي هستيد. حتي اگر سرانجام ندانيد که در زندگي تان چقدر کار مفيد انجام داده ايد با كساني معاشرت كنيد بيشترين لذت را با مصاحبت آنها مي‌بريد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 15 اسفند 1398 برای متولدین مرداد ماه

اتصال امروز خورشيد آفريننده با پلوتون تيره و تار مي‌تواند تيرگي‌ها و دلتنگي‌هاي زندگي شما را از بين ببرد و افكار شما را به رنگين کماني از فرصت‌ها و تجربه‌ها تبديل کند. اما شما نياز خواهيد داشت که آگاهانه تصميم بگيريد تا در روشني گام برداريد نه اينکه در دنياي روياهاي و پس زمينه ذهن تان پنهان شويد. قدم زدن در نيمه نوراني خيابان مي‌تواند عميق ترين ترس‌ها و دلهره‌هاي شما را به عشقي التيام بخش تبديل کند.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 15 اسفند 1398 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز مجبور شويد که از نيازهاي خود چشم بپوشيد تا بتوانيد روشن و واضح بينديشيد براي اينکه اتصال روحي عطارد با نپتون مبهم و نامعلوم غباري نفوذ ناپذير بر روي دنياي شما بوجود مي‌آورد. ادراکات هوشيارانه شما امروز نفوذ کمتري دارد و تجزيه و تحليل بحراني به نظر مي‌رسد خارج از موضوع باشد. برخلايف نظر شما نيازي به درگيري نيست. اگر اطلاعاتي نداريد که به درک و شناخت از آينده به شما کمک کند اجازه دهيد تا احساسات تان شما را راهنمايي کنند.


فال مهر

– فال روزانه در روز 15 اسفند 1398 برای متولدین مهر ماه

امروز موضوع درباره چيزي نيست که مي‌گوييد بلکه درباره چيزي است که نمي‌گوييد. روابطي متقابلي که در خانه يا محل کار داريد ممکن است بوسيله احساسات بيان نشده شما تحت تاثير قرار گيرد. اگر هر کس از نظر احساسي شفاف و واضح بود زندگي خيلي راحت تر مي‌شد اما اکنون نگهداري اسرار فقط مي‌تواند به فشار روحي و استرس شما بيفزايد. ممکن است احساس کنيد که هيچ راه حلي وجود ندارد اما خشنودي و رضايت شما بيشتر از اينکه غير قابل دسترس باشد به تاخير افتاده است.


فال آبان

– فال روزانه در روز 15 اسفند 1398 برای متولدین آبان ماه

ممکن است امروز در ميان احساسات تان شناور باشيد و هيچ راه حل آساني نيز نباشد که بتوانيد براحتي با احساسات خود ارتباط برقرار کنيد. اين به معني آن نيست که شما سواي ديگران هستيد بلکه تنها زباني است که به نظر مي‌رسد قادر به بيان نکات حساس و ضروري نيست. ممکن است بهتر باشد که به جاي اينکه سعي کنيد تا خود را به زور جزييات بيان کنيد آهنگي بنوازيد که احساسات تان را بيان کند. براي از بين بردن اين فشار روحي مي‌توانيد شعري از دنياي روحي و دروني خود بگوييد که بتوانيد در قالب آن احساسات خود را بيان کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 15 اسفند 1398 برای متولدین آذر ماه

ممکن است امروز بشدت نياز به راهي داشته باشيد که از اين مرحله بي قرار کننده زندگي فرار کنيد. خوشبختانه سحر و جادو در فضا معلق است و شما قادر خواهيد بود که اين سحر و جادو را پراکنده کنيد تا براي لحظاتي در فضايي دور از واقعيت به روياهاي دور و درازي که داريد فکر کنيد. تا زمانيکه شما يک قشر بيروني و محافظ براي ظاهر خودتان ايجاد کرده‌ايد هيچ کس نمي‌تواند مزاحم شما شود و شما را از سفرذهني در مکان هاي دوردست بيرون بياورد.


فال دی

– فال روزانه در روز 15 اسفند 1398 برای متولدین دی ماه

زمانيکه احساس مي‌کنيد چسبيدن به واقعيت باعث مي‌شود شما به اشتباه بيفتيد احساس ناخوشايندي را تجربه مي‌کنيد. ممکن است وسوسه کننده باشد که يک کنترل ضروري بر دنياي بيروني خود داشته باشيد و در عين حال برنامه‌هاي ذهني خود را رها مي‌کنيد. ممکن است راحت نباشد اما شما بايد ياد بگيريد که هميشه نياز نداريد که نمايش اجرا کنيد. غلبه کردن بر ترس از شکست مي‌تواند به شما کمک کند که به ديگران اجازه دهيد تا در موفقيت‌هاي اخير با شما سهيم باشند.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 15 اسفند 1398 برای متولدین بهمن ماه

شدت يافتن احساسات تان مي‌تواند امروز گيج کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهيد بود که از اين مرحله جلوگيري کنيد؛ به جاي اينکه فقط  ذهن و افکارتان را پريشان و احساسات تان را سرکوب کنيد مي‌توانيد با کار کردن احساسات تان را تحت کنترل خود درآوريد. خوشبختانه هنوز قدرت ذهني و فکري داريد تا آنچه در ذهن داريد را انجام دهيد. فقط فراموش نکنيد که به نداي قلب تان گوش فرا دهيد!


فال اسفند

– فال روزانه در روز 15 اسفند 1398 برای متولدین اسفند ماه

سياره حاکم شما نپتون اکنون در دوازدهمين خانه از “معنويت” شما به عطارد منطقي پيوسته است. و تقريبا براي شما ممکن است که  يك مقاله علمي يا يک کتاب راهنما يا شايد هم يک کتاب تخصصي بنويسيد اما راحت نيست که يک داستان  يا آهنگ بگوييد يا يک شعر بنويسيد. مجبور کردن خود تا نقشي يک دانشمند فلسفي يا يک تاجر حسابدار را  بازي کنيد ممکن است در زمان‌هاي ديگر خوشايند باشد اما حالا شما بايد فقط اجازه دهيد تا روياهايتان آزادانه گردش کنند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 3.8 / 5. تعداد آرا : 4

هنوز کسی رای نداده...