خانه » فال روزانه 15 آذر 1399

فال روزانه

فال روزانه 15 آذر 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 15 آذر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 15 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز احتمال دارد كه شما بي آنكه خودتان بدانيد چرا، ناگهان خونتان به جوش بيايد، به خاطر اينكه اشعه‌هاي خورشيد، باعث مي‌شود رگ‌هاي اعصاب سياره شما قرمز شود. مريخ جنگ جو سياره حاكم شماست، پس شما مايل هستيد كه در جريان مشكلات باشيد حتي قبل از اينكه آنها اتفاق بيفتند. شما مي‌توانيد آگاهانه انتخاب كنيد كه از اين انرژي كه با رفتار مثبت تان بوجود مي‌آوريد، استفاده كنيد تا از آزادي بيان ديگري دفاع كرده يا اينكه در مقابل مشكلاتي كه براي شما پيش مي‌آيد، شجاعانه بايستيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 15 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما واقعا دوست نداريد كه وقتي عصباني مي‌شويد احساسات تان را نشان دهيد، گر چه مي‌توانيد وقتي خيلي فشار عصبي به شما وارد مي‌آيد، تبديل به يك رقيب خطرناك بشويد. ممكن است امروز احساس كنيد كه اگر كسي شما را به بازي گرفت قادر هستيد كه ببينيد چقدرمي‌توانيد احساسات تان را كنترل كنيد. اما شما مجبور هستيد كه ناراحتيتان را براي خود نگه داريد. بالاترين راه را در پيش بگيريد و اجازه دهيد كه امواج منفي از كنار شما عبور كنند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 15 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه

ممكن است امروز ديگران دنبال دائما دنبال اين باشند كه با شما جر و بحث كنند، و به نظر مي‌رسد شما هم قادر نيستيد از هوش و زيركي تان براي آرام كردن آنها كمك بگيريد. در حقيقت، به نظر مي‌رسد كه هر لحظه اين دشمني بيشتر مي‌شود. بنابراين، سرنوشت اين درگيري و نتيجه آن بستگي به شما دارد. شما مي‌توانيد شجاعت خود را بكار گيريد و از اين موقعيت ناخوشايند بگذريد و يا اينكه مي‌توانيد انرژي و زمان خود را تلف كنيد تا با آنها بجنگيد. كدام راه را انتخاب مي‌كنيد؟


فال تیر

– فال روزانه در روز 15 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه

توجه كردن به اينكه امروز در محل كارتان چه چيزي باعث بروز مشكل مي‌شود شايد آسان‌ترين قسمت قضيه براي شما باشد و سخت تر اين است كه اجازه دهيد ديگران هم متوجه ماجرا شوند. مشكل شما اين است كه واقيعت را آن طور كه خود مي‌بينيد بيان مي‌كنيد، و در مقابل ديگران هم از عقايد تان دفاع مي‌كنيد. اگر تصميم داريد كه خود را استوار نگه داريد، از گرفتاري‌هاي كه در يك آن شما را غرق خود مي‌كنند، دوري كنيد. روي يك تصوير بزرگ و فيلسوفانه و چشم انداز آن تمركز كنيد، اما مواظب باشيد كه از حقايق غافل نشويد!


فال مرداد

– فال روزانه در روز 15 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه

يك جست و جوي دراماتيك و عاطفي ممكن است همه چيز را در نظرتان پرشور و هيجان جلوه دهد،‌ يا اينكه مي‌توانيد در يك فعاليت فيزيكي سرسختانه شركت كنيد تا انرژي اضافي شما را بگيرد. اگر شما اين راه را از ديگري انتخاب نكنيد، فرصت خوبي است كه اين نتيجه منفي دهد. راه خوبي نيست اگربخواهيد كنترل تان را از دست بدهيد، كه موجب اين مي‌شود كه كساني را كه هميشه دوست داشتيد با شما باشند، را از دست بدهيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 15 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه

تصوير خانه و خانواده شما امروز به نظر پرمخاطره مي‌رسد. قوس الهام بخش، متعلق به دسته‌اي از سياره‌هايي كه در چهارمين خانه از روح و روان شما قرار دارند، مي‌گويد كه شما دوست نداريد كه در همان ديوارهايي كه شما براي محافظت از خود ساخته بوديد محصور بمانيد. اما يكي از نزديكان تان ممكن است بخواهد كه تا رسيدن به نتيجه دست نگه ندارد. و اين براي شما بسيار پيچيده تر مي‌شود كه شما ديگر احساس آزادي نمي‌كنيد. ديگري را نيازاريد كه اين به بهبود وضع شما كمكي نمي‌كند. به خودتان قول بدهيد كه بال هايتان را براي پرواز باز كنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 15 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه

اگر چه شما را هميشه با نام ” ميانجي و صلح دهنده سياره‌ها”‌مي‌خواندند، اما امروز ممكن است نتوانيد اين كار را با خورشيد بي رمق و مريخ جنگجو در سومين خانه روابط تان بكنيد. حرف‌هاي شما و ايما و اشاره‌هايتان كه با لحني عصباني و پرخاشجو ادا مي‌شود، ممكن است ديگران را ديگران را ناراحت كرده و آنها را وادار كند كه در برابر شما موضع دفاعي بگيرند. اگر شما ناخواسته باعث ناراحتي ديگران شديد،‌ زرنگ باشيد و قبل از اينكه روزتان خراب شود و كنترل آن را از دست بدهيد از آنها عذر خواهي كنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 15 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه

اهداف شما امروز بوسيله آتشي كه خورشيد به سياره شما با اشعه‌هايش مي‌دمد، ‌شارژ مي‌شود. سخت است كه يك راه متعادل پيدا كرد زيرا شما تصوير روشني از آن نداريد. شما حداقل به اين فكر نمي‌كنيد كه چه مي‌خواهيد؛‌ شما فقط در آن پيش مي‌رويد بدون اينكه به روشني مشخص كنيد كه به چه اهدافي در اين راه بايد برسيد. برايتان سرنوشت ساز و بسيار مهم است كه الان به روشني مشخص كنيد در زندگي چه اهدافي داريد يا اينكه مي‌خواهيد يك فرصت طلايي براي رسيدن به اهداف تان را از دست بدهيد؟


فال آذر

– فال روزانه در روز 15 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه

اتصال جسورانه مريخ – خورشيد در نشان شما ديده مي‌شود كه بيانگر اين است كه امروز سيستم بدن شما به وسيله انرژي زيادي كه داريد ممكن است بهم بريزد،‌ اما اين فرصتي است كه بتوانيد آن را سازمان دهيد. شما به راحتي مي‌توانيد با افكار بزرگ و عالي خود هر كسي را تحت تاثير قرار دهيد، اما ممكن است به خاطر اينكه نمي‌توانيد يك رابطه عميق عاطفي ايجاد كنيد كمي‌ گيج و پريشان شويد. آرام باشيد و از اهداف تان كمي ‌فاصله بگيريد تا اينكه مطمئن شويد ديگران از ماجراجويي‌هاي اخير شما حمايت مي‌كنند.


فال دی

– فال روزانه در روز 15 آذر 1399 برای متولدین دی ماه

شما معمولا استعداد فوق العاده‌اي در سازماندهي انرژي جنگي مريخ داريد ‌و امروز مريخ با خورشيد بدون هيچ دليلي در دوازدهمين خانه شما اتصال مرموزي دارند. مريخ معمولا علاقه‌اي به پنهان شدن در پس زمينه ندارد،‌ برايش بهتر است كه راه مشخص ديگري را در پيش بگيرد. توجه بسياري براي رسيدن اهداف تان داشته باشيد زمانيكه دوستان از درستي روياهايتان سئوال مي‌كنند.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 15 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز ممكن است كه توجه زيادي به كارتان نداشته باشيد،‌ مخصوصا اگر مجالي براي بودن با دوستان‌تان در وقت استراحت داشته باشيد؛ همچنين مايل هستيد ايده‌هايتان را كه درباره تغييرات بزرگ و اساسي در آينده است با ديگران در ميان بگذاريد. حتي اگر آنها آنطور كه شما فكر مي‌كنيد عملي نباشند. خوشبختانه، هنوز آنقدر مهم نيستند كه بخواهيد برايشان طرحي بريزيد، اما مي‌توانيد فقط با دوستان تان كمي ‌درباره آنها خيال بافي كنيد تا لحظات شاد و مفرحي داشته باشيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 15 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه

اتصال خورشيد – مريخ امروز در دهمين خانه از موقعيت اجتماعي شما ايستاده است. اين يعني اينكه كه تاكيد زيادي بر كارو شغل شما در اجتماع دارد. اما ايده‌هاي جالب و خوب شما ممكن است به و سيله فردي كه نمي داند شما چه كار بزرگي مي‌توانيد براي اجتماع بكنيد به عمل در نمي‌آيند. حمله كوركورانه در مقابل آنها فقط مي‌تواند نيرو آنها را افزايش دهد و شما مجبوريد كه عقب نشيني كنيد. امواج منفي را ناديده بگيريد و سعي كنيد مكاني براي آرامش خود پيدا كنيد تا بتوانيد همه امروز را تحمل كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...