خانه » فال روزانه 14 مهر 1399

فال روزانه

فال روزانه 14 مهر 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 14 مهر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 14 مهر 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز به اندازه كافي وقت نداريد. شما روياهاي بزرگي در سر داريد و مي‌خواهيد كارهاي متنوع زيادي انجام دهيد، اما فرار كردن از زير بار مسئوليت‌هايي كه هر لحظه هم بيشتر مي‌شوند كار سختي است. مسئوليت‌هاي اجتماعي تان مانعي براي آرزوهاي شخصي تان به حساب مي‌آيند، مگر اينكه براي خود مرزي تعيين كرده و فعاليت‌هاي اضافي را از برنامه خود حذف كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 14 مهر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

هم اكنون ونوس سياره بخت شما وارد منطقه‌هاي احساسي مي‌شود و به مشكلات و گرفتاري‌هاي اخير توجه مي‌كند. شما شايد نگرش‌هاي راحت و بي قيد را ترجيح دهيد، اما نمي‌توانيد احساسات واقعي دوست خود، همسر و يا همكار خود را انكار كنيد. خوشبختانه واقع بيني خيلي زياد شما به ديگران هم كمك مي‌كند كه از منفي بافي دست برداشته و شرايط سخت را به موقعيتي خوب و دلچسب تبديل كنند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 14 مهر 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز از كلمه‌ها و ايده‌هايي استفاده مي‌كنيد كه به وضوح معرف شخصيت خودتان هستند. اما مشكلي هم وجود دارد؛ شما دريافت‌ها و برداشت‌هاي خود را قبول داريد و بنابراين هنگام صحبت كردن وقت خود را با ابراز كردن چيزهايي كه شايد هم واقعي نباشند تلف مي‌كنيد. ولي نااميد نشويد؛ هر آنچه كه الان شما مي‌گوييد نقطه شروعي براي صحبت‌هاي بعديتان خواهد بود.


فال تیر

– فال روزانه در روز 14 مهر 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز شما مملو از احساسات قوي هستيد كه حتي فكر مي‌كنيد خيلي پيش از اين به موفقيت رسيده‌ايد، اما يك چيز خاطرات مربوط به گذشته شما را دوباره زنده كرده است. اگر شما شرايط جديد خود را با گذشته خود پيوند دهيد، برايتان مشكل درست مي‌شود. شما فقط بايد به واكنش‌ها و عكس العمل‌هاي خود در گذشته توجه كنيد، براي اينكه اگر خواهان پيشرفت كردن هستيد بايد از آنها درس گرفته تا بتوانيد فراتر از عادت‌هاي قديمي ‌خود رفتار كنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 14 مهر 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما احساس مي‌كنيد در داخل خانه كسي شما را تاييد نمي‌كند. هماهنگ شدن با اهل خانه وقت زيادي از شما مي‌گيرد، اما ديگران شايد متوجه نشوند كه شما چه كار مي‌كنيد. ظاهراً تنها راه براي اينكه مورد توجه ديگران واقع شويد و خودتان را مطرح كنيد اين است كه تمام كارهاي خود را متوقف كنيد. ولي متاسفانه اين روش باعث مي‌شود اعضاي خانواده با ديدگاه‌هاي منفي خود در موردتان قضاوت كنند. بنابراين بهتر است كه به تلاش‌هاي خود ادامه دهيد تا حقيقتي كه به دنبالش خواهد آمد را بفهميد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 14 مهر 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز جدا كردن رشته‌هاي متنوع واقعيت از يكديگر تقريباً غير ممكن است، براي اينكه آنها در بخش كاملاً پيچيده‌اي به هم گره خورده‌اند. شايد شما قادر باشيد يك يا دو رشته اصلي را ببينيد، اما همين كه آنها را بكشيد رشته‌هاي ديگر به همه پيچيده مي‌شوند. به جاي تجزيه و تحليل كردن كارهايي كه مي‌خواهيد بعداً انجام دهيد، فقط از غريزه و حس ششم خود پيروي كنيد. گوش كردن به صداي درونتان خيلي بيشتر از افكار منطقي بهتان كمك مي‌كند.


فال مهر

– فال روزانه در روز 14 مهر 1399 برای متولدین مهر ماه

مشكلات مالي شايد شما را به مسير سخت و ناهمواري بكشاند كه شما را با جنبه‌هاي منفي وجودتان درگير كند. شايد شما نياز شديدي به مسافرت پيدا كرده باشيد، اما شرايطش را نداريد. يا شايد مسئوليت‌هاي مهم تري در خانه خود داريد. حالا دليل هر چه باشد به خاطر كارهايي كه نمي‌توانيد بكنيد ناراحت نشويد. در عوض به دنبال راهي باشيد كه موقعيت محكم مالي خود را تا چند هفته آينده دوباره به دست آوريد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 14 مهر 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز شما مي‌توانيد بيش از اندازه قوي باشيد تا جايي كه كاملاً بر جاه طلبي و آرزوهاي خود اصرار مي‌كنيد. اما شايد شما تا موقعي كه سرتان به سنگ نخورد متوجه نشويد كه روياها و آروزهاي شما به كارهاي افراد ديگر هم بستگي دارد!! سعي نكنيد با قدرتمند كردن آنها بر اين موانع غلبه كنيد. در عوض به چيزهايي كه بايد بياموزيد فكر كنيد و بعد ببينيد كه موانع چگونه از سر راهتان كنار مي‌روند.


فال آذر

– فال روزانه در روز 14 مهر 1399 برای متولدین آذر ماه

شايد شما متوجه نشده باشيد كه دور و برتان چه اتفاقي افتاده است، چرا كه به دليل فشارهاي كاري در وادي ديگري سير مي‌كنيد. تصور اينكه كائنات براي شما حامل پيام‌هايي هستند شايد فكر احمقانه‌اي به نظر برسد، اما حتي اگر كاملاً آن را باور نداريد باز هم بهش فكر كنيد. هم اكنون بهتر است به جايي اينكه خود را به نتيجه‌اي خاص محدود كنيد تمان امكانات و راه‌ها را بررسي كنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 14 مهر 1399 برای متولدین دی ماه

شما امروز احساس مي‌كنيد كه ديگر وقتي برايتان باقي نمانده است و بايد قبل از اينكه كار جديدي شروع كنيد كارهاي قبلي خود را تمام كنيد. انجام دادان كارهايي كه دوست داريد مشكل است، چراكه يا وقت كافي نداريد يا امكاناتش را نداريد. امروز كم كردن برنامه‌هاي تان لازم و حياتي است، پس تا خودتان را از پا نينداخته‌ايد هرچه زودتر اين كار را بكنيد. سخت گيري‌هاي شما نسبت به خودتان شايد برايتان خوشي و تفريح زيادي به همراه نداشته باشد، اما شانس موفقيتتان را بيشتر مي‌كند.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 14 مهر 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز كسي به شما نمي‌گويد كه چه كاري بايد انجام دهيد و اگر كسي هم اين كار را بكند احتمالاً شما به حرف‌هايش گوش نخواهيد كرد! برنامه‌هاي شما بيش از اندازه سخت و غير قابل انعطاف هستند تا جايي كه چشمتان را به روي فرصت‌هايي كه پيش رويتان قرار دارند مي‌بندند. فراموش نكنيد انعطاف پذير بودن به معناي ضعيف بودن نيست. بلكه معني آن اين است كه بتوانيد هر وقت كه لازم شد فكر خود را تغيير دهيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 14 مهر 1399 برای متولدین اسفند ماه

هم اكنون شما مي‌دانيد كه چه مي‌خواهيد و تا موقعي كه كارهايتان شما را به اهدافتان برسانند از خدا مي‌خواهيد بهتان صبر و شكيبايي بدهد. اما اگر ببينيد در بخشي از كارتان با شكست مواجه شده‌ايد اين عقب گرد باعث نااميدي‌تان مي‌شود. شما بايد نصيحت‌هاي سازنده را گوش كنيد. اگر شما بدانيد در اينجور مواقع براي پيشرفتتان چه كاري بايد انجام دهيد مي‌توانيد بر نااميدي غلبه كرده و دوباره تلاش كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...