خانه » فال روزانه 14 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 14 فروردین 1399

فال روزانه


4.6
(59)

فال روزانه آنلاین 14 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

مدتي است که يک نفر در محل کار روي نقاط ضعف شما دست گذاشته است. عاقلانه ترين حرکت شايد اين باشد که به مسير و جهت ديگري نگاه کرده و خودتان را از هر برخوردي که سبب ايجاد روابط ناسالم  مي شود کنار بکشيد. اما به احتمال زياد شما قادر نخواهيد بود که دلخوري و رنجشتان را پنهان کنيد. خوشبختانه شما مي توانيد با تغيير سمت دادن عصبانيتتان به سمت همدلي و دلسوزي از اين شرايط سخت بيرون بياييد. کمي عشق و درک کردن ديگران از جانب شما تا مدتهاي طولاني تاثيرگزار خواهد بود.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

احساس شما به گونه اي است که انگار وقتتان تمام شده است و اگر لازم شد خودتان را براي رويايي آماده خواهيد ساخت. باوجود اين سياره بخت شما يعني ونوس شما را ترغيب مي کنيد که بيشتر از آنچه برنامه ريزي کرده بوديد حرف بزنيد! تصميم بگيريدکه افکار منطقي خود را کنار گذاشته و فقط به سمت افکاري برويد که از اعماق ضمير ناخودآگاهتان سرچشمه مي گيرد. باوجود اينکه ناشناخته ها ترسناک هستند، اگر بتوانيد نيازتان براي برنده شدن غلبه کنيد، آن وقت فرصت مطرح کردن تجربيات شخصي خود را پيدا خواهيد کرد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

شناختن چيزهايي که مي خواهيد خيلي خوب است؛ اما بيش از اندازه وابسته شدن به آرزوهايتان ناراحتي به همراه دارد. اکنون فرصتي نصيبتان شده که بر ناراحتي هاي عاطفي خود چيره شويد، اما اول لازم است در محيطي تنها باشيد تا احساساتتان را تجربه کنيد. شما خودتان به تنهايي توانايي تغيير  دادن احساساتتان و مديريت کردن آنها را دارا هستيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

توانايي شما براي دو دستي چسبيدن به گذشته بهتان انگيزه مي دهد که در عشق وفادار و صادق باشيد، اما امروز ترستان از تغيير مي تواند مشکلي براي روابط صميمي تان باشد. گاهي اوقات فاش کردن احساساتتان نياز به ريسک فراواني دارد و شما بدون اينکه هيچ حرفي بزنيد زمان حال را از دست مي دهيد. اما حالا شما فرصت داريد که مسائل قديمي را تغيير دهيد. به طور موقت کارتان را آغاز کنيد، اما بر آنچه در دلتان داريد تمرکز کنيد. و درنهايت اشتياق و علاقه شما براي سهيم کردن کسي که دوستش داريد در ضعفها و آسيب پذيري هايتان مي تواند رابطه تان را عميق تر کند.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز حوادث جادويي در راهند! اما اگر شما نخواهيد بهايي بپردازيد پيروزي و توفيق در روابطتتان حاصل نمي شود. اگرچه شما آرزو مي کنيد که همه چيز بازي و تفريح باشد، اما به اندازه کافي هم باهوش هستيد که بفهميد باز کردن آغوشتان به روي عشق گرفتار شدن در غم و اندوه را نيز به دنبال دارد. خوشبختانه اگر به احساسات خود توجه کرده و ببينيد که شما را به کجا مي کشانند، عشق و علاقه شديد امروزتان آسايش و راحتي بيشتر را در آينده به دنبال دارد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما شايد قادر نباشد از مواجه با رويدادهايي که در حاشيه قرار گرفته بودند اجتناب کنيد، اما اگر زودتر از موعد و باعجله بهشان رسيدگي کنيد هيچ فايده اي ندارد. بهتر است که به جاي اينکه اجازه دهيد فشار و سختي روي هم تلبار شده و زياد شود، با آن کنار بياييد. امروز خيلي به دنبال راه حل نباشيد وگرنه مثل کسي که به لانه زنبور سيخونک زده اوضاعتان خراب تر خواهد شد!! و عجيب تر اينکه اجتناب کردن از مسائل مشکل ساز به طور عمدي مي تواند خطرناک باشد. پس بدون اينکه در مورد مثبت و منفي بودن احساساتتان قضاوت کنيد، آنها را ابراز کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

شما خيلي براي مشکلات و غم و غصه افراد ديگر و تلاش مي کنيد و اما بهر ترتيب آنها از آن شما نيز مي شوند! شما نمي توانيد به راحتي از سطح بالاي شور و هيجاني که نياز به وقت و توجهتان دارد جدا شويد. شايد استرسها کاملا از بين نروند، اما حداقل کمي به جواب نزديک تر مي شويد. سعي نکنيد که به تنهايي از هر چيزي سردر بياوريد. تکيه کردن به يک دوست صميمي شايد دقيقا همان چيزي باشد که يک دکتر برايتان تجويز مي کند!!


فال آبان

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز سياره بخت شما يعني پلوتو در حاليکه فضايي براي روابط پرشور و هيجان باز مي کند، هم به وسيله ونوس احساساتي و هم بهرام دنيوي فعال مي شود.اما شايد قادر نباشيد از احساسات قوي و قدرتمند فرار کنيد. اگرچه سهيم کردن فردي که بهش اطمينان داريد در روياها و آرزوهايتان کار عاقلانه اي است، او را مجبور نکنيد براي راضي  و خشنود کردن شما احساس مسئوليت کند. توجه کردن به نتيجه کار فضاي کافي براي پيدا کردن راه حل را به نحو واقعا شگفت انگيزي فراهم مي کند.


فال آذر

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

شما اعتقاد داريد که براي مشکلي که شما را به زحمت انداخته راه حل مناسبي داريد. متاسفانه چند لحظه بعد و قبل از اينکه در مسير درستي قرار بگيريد نظرتان عوض مي شود. نظر خود را خيلي زود تغيير ندهيد، بهتر است صبر کنيد تا ببينيد که بعدا نيز نظرتان همين خواهد بود يا اينکه جواب نهايي تان با جواب الان فرق خواهد کرد يا نه؟ پس حواستان باشد، اهميت دادن شما به مسائل اورژانسي و فوري بعضي وقتها باعث مي شود که تصميمات جاهلانه بگيريد!


فال دی

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

چرخش ماه دلنشين برج ميزان و خورشيد در نشانه تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهايي که پيش رويتان داريد در آرزوي خوشحال کردن افراد ديگر باشيد. حتي اگر شما بخواهيد موفق بشويد، فهميدن حقيقت کار راحتي نيست، ولي شما نياز نداريد که اين کار را با هزينه و خرج ديگران انجام دهيد. در حاليکه راه خود را به سوي موفقيت ادامه مي دهيد، از حال اطرافيانتان نيز آگاه باشيد و مطمئن شويد که به نيازهايشان توجه مي کنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما با اطمينان و اعتماد به نفس بيشتري با مردم برخورد مي کنيد. باوجود اينکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده ايد، وقتي که حقايق واقعي بهتان گفته مي شود، آماده ايد که فکر خود را تغيير دهيد. اما خوش بيني شما مي تواند مانع و عامل باز دارنده اي براي افراد ديگر باشد و آنها از سهيم کردن شما در افکارشان پشيمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنيد تا بتوانيد جايي براي ايجاد گفتگوهاي واقعي و آگاهانه ايجاد کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

باوجود اينکه شايد شما نفهميد که در لحظه حال چه فشارهايي بهتان وارد مي شود، اما به طور کامل از نيازهاتان اطلاع داريد. متاسفانه مشکلات شما انقدر بخشنده نيستند که آرزوهاي قلبي تان را برآوده سازند! و خوشبختانه شما مي توانيد با نشان دادن تمايلتان به صبرکردن براي رسيدن به رضايت از فشاري که بهتان اعمال مي شود بکاهيد. صبر و شکيبايي شما براي عوض کردن شرايط کافي است و بهتان اجازه مي دهد به چيزهايي که مي خواهيد برسيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 59

هنوز کسی رای نداده...