خانه » فال روزانه 14 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 14 دی 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 14 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 14 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز احساس شلوغي و همهمه مي‌کنيد، انگار که دنيا به آتش کشيده شده است!! با اين وجود هر چه که مي‌گذرد اطمينان‌تان به خودتان کمتر مي‌شود. حس و حال شما مدام در حال تغيير کردن است و به خاطر همين پيام‌هاي درهم برهم و پيچيده‌اي دريافت مي‌کنيد و همچنين در پنهان کردن احساسات‌تان زياد موفق نيستيد. بااين وجود به نفع‌تان است که بين مسائلي که سريع بايد بهشان رسيدگي شود و اهداف بلند مدتان تعادل برقرار کنيد. شما بيشتر از آنچه فکر کنيد وقت داريد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 14 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر شما وقت خيلي زيادي را با دوستان و خانواده‌تان گذرانده‌ايد، الان خيلي واجب است که زمان بيشتري براي خود بگذاريد. حتي اگر ساعات خيلي کمي‌هم در خانه باشيد، باز هم کاملاً آمادگي داريد که به طور نسبي در رفتارهايتان بازنگري کنيد. اگرچه وسوسه شده‌ايد پروژه جديدي را آغاز کنيد، ولي حالا تمام کردن کارهايي که نيمه کاره رهايشان کرده بوديد از اهميت بيشتري برخوردار است، آن وقت شما براي هفته‌هاي آينده که در پيش رو داريد آماده خواهيد شد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 14 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز اشتياق داريد که دوباره به دوستان‌تان بپيونديد، چرا که کاملا براي چيزهاي جديد که در زندگي‌تان هستند شور و هيجان داريد. خوشبختانه هم اکنون متعادل کردن آرزوهايتان به منظور فعاليت‌هاي اجتماعي با احساس نياز براي استقامت داشتن براي شما به اندازه کافي اهميت دارد. اگر از تعطيلات‌تان خوب استفاده نکرده‌ايد، اعتماد کردن به غريزه‌تان اهميت بيشتري دارد. بعد از گذشت مدت زمان زيادي شايد به ياد نياوريد که يک مهماني را از دست داده‌ايد، براي اينکه در عوض وظايف‌تان را انجام داده‌ايد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 14 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

شما امروز بر سر دوراهي قرار گرفته‌ايد. شايد دلتان بخواهد که با عجله از اين دوراهي بگذريد، بنابراين مي‌توانيد از شر آن خلاص شده و مسير ديگري را برگزينيد. اما وقتي که شروع مي‌کنيد، مي‌بينيد که راه‌هاي بسياير زيادي از آنها منشعب مي‌شود و آن راهي که شما در زندگي تان برمي‌گزينيد تاثيرات طولاني مدتي خواهد داشت. بنابراين چيزي که ابتدا بر اساس حس و غريزه آغاز مي‌کنيد تا مدت‌ها مي‌تواند تاثيرات خود را داشته باشد. مهم نيست که چقدر از کارتان لذت مي‌بريد؛ فقط نبايد عجله کنيد. همه چيز را به حال خود بگذاريد، زمان آن را حل مي‌کند.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 14 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

لزومي ندارد درباره جايگاه و موقعيت خود زيادي مبالغه كنيد؛ چراكه كمتر حرف زدن از زيادي حرف زدن بيشتر تأثير مي‌گذارد. فراموش نكنيد كه سستي‌ها و ضعف‌هايتان شما راگول زده و شما وسوسه مي‌شويد بيشتر از آن چيزي كه حس مي‌كنيد به خودتان اطمينان كنيد و برايتان مانع ايجاد مي‌كنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما مي‌شود. باوجود اينكه اگر به روشني خود را مطرح كرده و خودتان باشيد ديگران هم شما را خواهند ديد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 14 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

حالا که ونوس زيبا در هفتمين خانه شما يعني خانه دوستان حضور دارد، تا انواع دوستي‌ها و روابط در دسترس شما هستند! اما شما همان دوستي‌هاي پيشين خود را داشته باشيد، چرا که بيش از اندازه به همه اعتماد کرده و از اعتماد شما سوء استفاده مي‌شود. اول تصميم بگيريد که چه مي‌خواهيد و بعد براي رسيدن به هدف خود دست به کار شويد. خوش بيني شما در اين راه بهتان کمک خواهد کرد. با اين وجود قبل از اينکه به طور کامل نفهميد به کجا قرار است برويد، براي دادن جواب مثبت انقدر از خودتان اشتياق نشان ندهيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 14 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز يکي از دوستان‌تان يا شريک زندگي تان به خاطر دليل نامشخص و پنهاني از دست شما عصباني مي‌شود. از ديدگاه شما عصباني شدن و ناراحتي او بي مورد است. حتي اگر شما براي دور شدن از اين درگيري تلاش کنيد، ولي باز هم اين مشکل به وجود مي‌آيد. حالا تکيه کردن به دليل و منطق بهتان کمکي نمي‌کند؛ درعوض تا جايي که مي‌توانيد مهربان و دلسوز باشيد و بيشتر به او توجه کنيد. دلسوزي و مهرباني- و نه آشفتگي و دستپاچگي- دوباره صلح و آشتي را برقرار مي‌کند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 14 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

شما امروز سعي مي‌كنيد كه شكست‌هاي خود را جبران كنيد، اما مشكل واقعي مربوط به اتفاقاتي كه در زمان حال رخ داده نيست. عقده‌هاي روحي مربوط به گذشته مي‌تواند كاملاً مانع به وجود آمدن جريان‌هاي عاطفي در زندگي‌تان شود. پس همين حالا افكار و روياهاي قديمي را به زمان حال آورده و بهشان فكر كنيد. شما كه نمي‌خواهيد به خاطر مشكلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دريغ كنيد؟!!


فال آذر

– فال روزانه در روز 14 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز باوجود حضور ماه در پنجمين خانه تان يعني خانه عشق و خلاقيت، شما مي‌خواهيد تفريح کرده و خوش بگذرانيد. اما شايد قادر نباشيد ديد منفي‌اي که از شرايط قبلي‌تان هنوز درشما باقي مانده را کنار بگذاريد. به جاي اينکه به پشت سر خود نگاه کرده و برپايه تصميمات گذشته خود که منجر به شکست شده بود تصميم گيري کنيد، روي پتانسيل‌هايي که جلوي روي شما قرار دارد تمرکز کنيد. لزومي ندارد اشتباهات گذشته را دوباره تکرار کنيد!!


فال دی

– فال روزانه در روز 14 دی 1399 برای متولدین دی ماه

شما امروز اصلا نمي‌خواهيد ديگران شما را به زحمت بيندازند، به خاطر اينکه به هيچ وجه دوست نداريد با مسائلي روبرو شويد که خارج از برنامه‌تان باشد. متاسفانه ممکن است واقعيت با آرزوهاي شما هماهنگ نباشد و نتوانيد هرچه مي‌خواهيد داشته باشيد. توجه کردن به مسائل احساسي افراد ديگر به خودتان نيز کمک مي‌کند و لازم است بهتان يادآوري کنيم که بايد به اين احساسات از ديد جدي تري رسيدگي کنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 14 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

قرار گرفتن بر سر دوراهي كار خيلي مشكلي است، اما امروز شما بين عقل و احساس گير كرده‌ايد. شما نگران افرادي كه دوستشان داريد هستيد، اما حتي اگر آنها گرفتار مشكل هم بشوند، باز نمي‌توانيد از نيازهاي خودتان چشم پوشي كنيد. اگر شما پنهاني كارهايي كه براي خودتان مهم هستند را انجام دهيد، اگرچه باعث مي‌شود از قرار گرفتن در شرايط مشكل دور بمانيد، اما در درازمدت باعث ناراحتي اطرافيان‌تان مي‌شود. صداقت داشتن كار راحتي نيست، اما هنوز هم مي‌تواند بهترين سياست باشد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 14 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز خيلي ناراحت هستيد، چرا كه دوستان صميمي و خانواده‌تان احساسات و علايق شما را درك نمي‌كنند. اما سرزنش كردن آنها به خاطر عدم توجه‌شان كاري اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واكنش ديگران به اندازه كافي آنها را در جريان احساسات خود قرار ندهيد و خواه بيش از حد در مورد احساسات خود صحبت كنيد تا جايي كه اين بي پرده گويي‌ها جنجال به پا كند، هيچ فرقي نمي‌كند، شما الان فقط بايد نقش خود را در شرايط اخير به خوبي نشان داده و وظايف خود را انجام دهيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...