خانه » فال روزانه 14 آذر 1399

فال روزانه

فال روزانه 14 آذر 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 14 آذر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 14 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه

با اينكه امروز نسبت به زندگي خوش بين هستيد، ‌اما مي‌توانيد احساس كنيد كه اتفاقاتي دارد مي‌افتد كه نگراني و اضطراب براي شما ايجاد مي‌كنند. اما به اين معني نيست كه شما از تغيير مي‌ترسيد و مخالف آن هستيد؛ فقط به اين خاطر است كه دلواپس اين هستيد كه مبادا طرح‌ها و برنامه‌هايي كه براي خودتان داريد خراب شوند. انرژي تان را صرف اين نكنيد كه با تلاش و كوشش بسيار بخواهيد روال زندگي را به همان شيوه قديمي ‌برگردانيد. به جاي جنگيدن با تغيير و دگرگوني، با آغوش باز به استقبال‌شان برويد. منتظر چه هستيد؟ از همين حالا شروع كنيد!


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 14 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

الان زمان اين است كه با همكاران‌تان تصميم بگيريد كه توان تان را با هم روي يك كار واحد بگذاريد تا بهتر به نتيجه دلخواه برسيد،‌ اين كار گروهي بهتر و سودمندتر از اين است كه هر كس بخواهد كار خودش را بكند و كاري به ديگران نداشته باشد. شما خيلي راحت مي‌توانيد با ديگران روابط خصمانه‌اي داشته باشيد، اما اين روابط براي هيچ كدامتان سودي ندارد. توجه كنيد كه در كار، ديگران چه پيشنهاداتي مي‌دهند و اين را هم مدنظرتان قرار دهيد كه نيازهاي شما چيست. سپس مي‌توانيد تصميم بگيريد كه از كجا شروع كنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 14 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه

سياره حاكم شما عطارد، امروز به خاطر اينكه اورانوس از مسير خودش خارج شده و سد راه او شده، دچار استرس و ناراحتي شده است. اگر در محل كارتان پيغامي ‌گرفتيد كه شما را آشفته و ناراحت كردسعي كنيد كه آن لحظه هيچ تصميمي‌ نگيريد تا كارها را خراب‌تر نكنيد. در عوض، اجازه دهيد كه اين درگيري و ناراحتي راه خودش را برود. شما بايد در آخر تصميم خود را بگيريد و اجازه دهيد كه ديگران هم حتي اگر جواب واضح و دقيقي نداشته باشند موضع خود را آشكار كنند. پس عجله نكنيد!


فال تیر

– فال روزانه در روز 14 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه

ممكن است اين روزها از اينكه نگران و مضطرب باشيد از اينكه نمي‌دانيد بالاخره از دل تان پيروي كنيد يا عقل تان؛ حقايق يك طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چيز ديگري مي‌گويد. اطلاعاتي كه امروز دريافت مي‌كنيد محكم و مورد اعتماد نيستند. ممكن است آنچه كه فكر مي‌كنيد امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربيايد. ممكن است حتي در تضاد با عقايدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد كنيد. مطمئن باشيد كه غريزه شما هيچ وقت گمراه تان نمي‌كند.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 14 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما مي‌توانيد هيجان نشاطي را كه دارد به سمت تان مي‌آيد، در هوا حس كنيد، كه نيازتان به ثبات و پايداري را به بارزه دعوت مي‌كند. معمولا، شما مي‌خواهيد كه به خودتان خوش بگذرانيد، مخصوصا اگر اخيرا به سختي كار كرده باشيد. پس احتمالا نمي‌توانيد در مقابل يك دعوت جالب توجه ايستادگي كنيد. در نهايت، بهتر آن است كه كاري غير ازكارهاي معمولي انجام دهيد كه اجازه نمي‌دادند شما كمي ‌تفريح كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 14 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما با حجمي ‌از اطلاعات روبرو هستيد كه براي‌تان سخت است كه بخواهيد همه آنها را جمع و جور كنيد و سر و سامان دهيد. فقط زماني كه فكر مي‌كنيد چه بايد بكنيد، مي‌توانيد چيزهاي ديگري ياد بگيريد كه راه متفاوتي را پيش پايتان بگذارد. تصميمات لجوجانه نگيريد. به خاطر اينكه مجبور مي‌شويد كه به محض اينكه خواستيد كارتان را شروع كنيد افكارتان را تغيير دهيد. بهتر است كه كمي ‌اين احساس تعهدتان را كنار بگذاريد و راهي براي خود باز نگه داريد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 14 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه

حتي اگر امروز يك قرار ملاقات بسيار مهم داشته باشيد، ممكن است اتفاقاتي برايتان بيفتد كه مجبور شويد آن را به وقت ديگري موكول كنيد. شايد شما مسئول باشيد كه كارهاي بيشماري را در اندك زمان يانجام دهيد، اما ممكن است انتخاب ديگري نداشته باشيد. اگر روال عادي زندگي تان امروز دچار تغييراتي شد و مجبور شديد برنامه‌ريزي دوباره‌اي داشته باشيد نگران و مضطرب نشويد. فقط با جريان تغييرات پيش برويد و بهترين كاري كه مي‌توانيد را انجام دهيد و مطمئن باشيد ديگران نيز شما را حمايت مي‌كنند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 14 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه

افكار عالي و آرماني‌تان امروز ممكن است كه مورد آزمايش قرار گيرند. اگر بخواهيد با ديگران درگير شويد، فكر نكنيد كه هيچ كاري را درست انجام نداده‌ايد. اين ممكن است به خاطر اين باشد كه شما تصميمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌هاي خودتان مي‌گيريد و كاري به اين نداريد كه در جهان واقعي چه خبر است. نيازي به اين نيست كه بخواهيد باورهايتان را تغيير دهيد. فقط روش‌تان را براي رسيدن به اهداف تان تغيير دهيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 14 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه

شما حس ششم فوق العاده‌اي داريد و مي‌توانيد حدس بزنيد كه در آينده چه اتفاقاتي برايتان مي‌افتد. اما امروز به مانع دشواري برخورد مي‌كنيد. حل كردن اين مشكل ممكن است خيلي آسان نباشد، آن را ناديده نگيريد كه ممكن است همين مشكل برايتان سرنوشت ساز باشد. به جاي اينكه دنبال يك راه حل ساده و سريع برايش باشيد، سعي كنيد يك راه پيدا كنيد كه شما را در طولاني مدت به راه‌تان برساند.


فال دی

– فال روزانه در روز 14 آذر 1399 برای متولدین دی ماه

امروز ممكن است به احساسي دست پيدا كنيد كه شما را به جايي برساند درست خلاف جهتي كه تا به امروز فكر مي‌كرديد. در حقيقت، ايده جديد شما احتمالا برخلاف ايده‌هاي ديگران خواهد بود. راه آساني نيست چرا كه احتمال آن مي‌رود كه طي روزهاي آينده با ايستادگي و مقاومت روبرو شويد. بنابراين، بهتر است كه حالا از غريزه‌تان كمك بگيريد و از راه‌هاي قديمي‌دوري كنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 14 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه

عطارد حُقه باز خطوط ارتباطي دَرهم بَرهمي ‌دارد و سعي مي‌كند كه پيام‌هايي را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمي‌توانيد اكنون به افكارتان اعتماد كنيد؛ به خاطر اينكه قادر نيستيد كه تشخيص دهيد كدام درست و كدام غلط است. مي‌توانيد از فرضيات‌تان استفاده كنيد كه درباره اين اطلاعات گم شده تنها راهي است كه داريد. اما نتيجه‌تان به خيال نزديك‌تر است تا با واقعيت. تا مي‌توانيد مشغول باشيد، اما تا زماني كه هوا براي‌تان صاف و يك‌دست شود صبر كنيد تا بتوانيد موضع جديدي براي موضوعي خاص اتخاذ كنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 14 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه

اين خيلي گيج كننده است كه ندانيد به چه كسي مي‌توانيد اعتماد كنيد. توانايي ترسيم شما ممكن است امروز اطلاعات باارزشي برايتان داشته باشد. و اين همه آنچه كه شما تا به حال مي‌دانستيد را نقض مي‌كند. در فرضيات ديگران غرق نشويد، حتي اگر احساس مي‌كنيد كه مجبور هستيد كه راهي را انتخاب كنيد كه فكر مي‌كنيد به سختي شما را درگير مي‌كند. چند روزي صبر كنيد تا بفهميد كه چگونه جنگ تمام مي‌شود قبل از اينكه بخواهيد يك راه را از ميان ديگري به اجبار انتخاب كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...