خانه » فال روزانه 13 شهریور 1399

فال روزانه

فال روزانه 13 شهریور 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 13 شهریور 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز اوضاع شما بيخ پيدا كرده و مسئوليت‌هاي كاريتان بر بازي و تفريح اولويت دارند! بنابراين مسائل خيلي زيادي در زندگيتان به تصميمات ديگران بستگي دارد و شما مجبوريد از ديگران دستور بگيريد. شما براي تفريح و خوشگذراني كاملاً آماده‌ايد، اما شايد اين افراد در مورد كارهايي كه بايد انجام دهيد نظر ديگري داشته باشند.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

فقط صرف داشتن مسئوليت‌هاي كاري دليل نمي‌شود از لذت بردن چشم پوشي كنيد. درحقيقت زماني را براي تفريحي منظم و برنامه‌ريزي شده اختصاص دادن- مثل زنگ تفريح بچه ها در مدرسه- لازمه فعال تر و سازنده تر شدن شماست. اما اگر اين تفريح را دوست داشتيد زياده روي نكنيد. براي خود برنامه‌اي تهيه كرده و طبق آن پيش برويد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما مجبوريد تصميم مهمي ‌بگيريد كه اين تصميم مي‌تواند بر خانواده‌تان هم تاثير بگذارد. اگر لازم شد با يكي ازا قوام مسن يا حداقل يكي افراد هم سن و سال خود مشورت كنيد. مثل اينكه يك نفر پايش را از محدوده شما فراتر گذاشته و براي شما محدوديت ايجاد كرده است. در هر صورت شما بايد براي رسيدگي به مسئوليت‌هاي خانوادگي هم وقت كافي اختصاص بدهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1399 برای متولدین تیر ماه

ارتباط بهرام و خورشيد در سومين خانه شما يعني خانه آموزش و يادگيري صورت گرفته است و همين موضوع باعث شده شما زمان مناسبي را براي شروع كردن يك رشته تحصيلي جديد اختصاص دهيد. اما اين آرزو سطحي و بي اهميت نيست، پس چرا ذهن خود را با مسائل حاشيه‌اي و پيش پا افتاده منحرف مي‌كنيد؟ كارهايي را انتخاب كنيد كه به اندازه كافي عملي باشند و بر زندگي تان تاثير مثبتي بگذارند.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز كه ارتباط خورشيد و بهرام در دومين خانه شما يعني خانه اعتماد به نفس رخ داده است و نقاط ضعفتان را برايتان روشن كرده است، شما بي‌جهت به خودتان سخت مي‌گيريد. انرژي خود را ذخيره كنيد كه بتوانيد كارهايتان را تمام كنيد، در اين صورت از نظر كاري احساس خوبي پيدا خواهيد كرد. اگر ذهن شما با فكر كردن به اشتباهات گذشته منحرف شده است، توجه خود را روي زمان حال و كارهايي كه الان مي‌توانيد انجام دهيد متمركز كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما توانايي فوق العاده‌اي در محدود كردن افق فكري خود داريد، بنابراين مي‌توانيد بر روي مهم ترين اهدافتان تمركز كنيد. بعضي اوقات شما انقدر درگير جزئيات و مسائل حاشيه‌اي مي‌شويد كه رسيدن به مهمترين هدفتان را فراموش مي‌كنيد. اما امروز شما مي‌توانيد كاملاً نيازها و آرزوهاي خود را متعادل كنيد و در زمان كمتري بهترين بازده را داشته باشيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1399 برای متولدین مهر ماه

دو دل بودن بين تفكرات مبهم و تجزيه و تحليل كردن حقايق كمي‌ خسته كننده است، به خصوص اگر نتوانيد آنها را از هم تشخيص بدهيد. اگر شما گيج شده‌ايد، از كمك گرفتن هراس نداشته باشيد. بيشتر اوقات شما تنها كسي بوديد كه به دوستانتان كمك مي‌كرديد. حالا وقتش رسيده كه شما روي آنها حساب كنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1399 برای متولدین آبان ماه

بهرام و خورشيد در يازدهمين خانه تان يعني خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتي مواقعي كه براي آينده خود برنامه ريزي مي‌كنيد مي‌توانيد واقع بين باشيد. اما حواستان باشد كه بهرام همچنين مي‌تواند بدبيني را در شما تقويت كند. اما خيلي هم نگران اين موضوع نباشيد زيرا تا فردا بدبيني شما كمتر مي‌شود.


فال آذر

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1399 برای متولدین آذر ماه

اگر شما امروز در كارتان با مشكل مواجه شديد، فكر نكنيد كه شكست خورده‌ايد. در عوض در برابر اين مشكلات مقاوت كنيد و از آنها درس بگيريد. حتي اگر با وجود تلاش‌هايتان كار اشتباهي هم انجام داده‌ايد، شما اكنون شانس دوباره اي براي اصلاح كردنش داريد و مي‌توانيد دوباره تلاش كنيد. فقط از اهدافتان دست نكشيد؛ حتي اگرشده سخت تر كار كنيد تا به چيزهايي كه مي‌خواهيد برسيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1399 برای متولدین دی ماه

هم اكنون مسئوليت پذير بودن وظيفه خيلي سنگيني است؛ شما اگر يك بار تصميمي‌ بگيريد ديگر نمي‌توانيد به اين راحتي تصميم خود را تغيير دهيد. اگر مي‌خواهيد به شهر ديگري نقل مكان كنيد، شغلتان را عوض كنيد و يا مدرسه و يا دانشگاه خود را عوض كنيد، قبل از اينكه هر تصميمي ‌براي آينده خود بگيريد، تمام دلايل مخالف و موافق را خوب بررسي كنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز برايتان لازم است در معامله‌هاي تجاري كه افراد ديگر، شركت‌ها و اداره‌هاي ديگر را هم درگير مي‌كنند شركت كنيد. لازم است كه با شريك كاري خود خيلي صميمانه صحبت كيند، وگرنه مجبور خواهيد شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بكشيد و يا تمام حق بيمه را خودتان پرداخت كنيد. وقتي اين مشكلات ظاهر مي‌شوند ازشان فرار نكنيد، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پيچيده‌تر مي‌شوند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 13 شهریور 1399 برای متولدین اسفند ماه

اگر شما اكنون وظايف خود را به خوبي انجام ندهيد، شايد ديگران بيايند و اين كار را برايتان بكنند. جالب اينجاست كه اگر آنها امروز شما را سرزنش كنند، شما هم به آنها ايراد مي‌گيريد كه چرا در زندگي شما دخالت مي‌كنند. حتي اگرآنها قصدشان فقط كمك كردن باشد، شما نمي‌توانيد به راحتي جواب آنها را بدهيد. با وجود اين شما مجبوريد سخت كار كنيد تا زندگي تان را تغيير دهيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...