خانه » فال روزانه 13 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 13 دی 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 13 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 13 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما احساس مي‌كنيد اگر روي يك سيم فشار قوي گردش كنيد، ‌ممكن است جريانات الكتريكي اخير روشن و خاموش شوند. لحظه‌اي كه صاعقه ضربه مي‌زند و همه جا روشن است،‌ شما فكر مي‌كنيد  رازهاي جهان را مي‌دانيد،‌ اما در لحظه بعد كه  همه جا تاريك مي‌شود نمي‌توانيد به ياد بياوريد كه لحظاتي قبل چه ديده‌ايد. اگر چه شما ممكن است وسوسه شويد كه اين جريانات پي در پي را كنترل كنيد، اما بايد براي اين كار وقت خود را هدر دهيد. زمانيكه شما واكنش خود را نسبت به تغييرات پايدار مي‌بينيد، به راحتي مي‌توانيد بر آنها سوار شويد و كنترل آن را دست داشته باشيد. هدف شما اكنون اين است كه در پايان هر كاري كه انجام مي‌دهيد آسايش و آرامش وجدان داشته باشيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 13 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز بوسيله عكس العمل ناگهاني خود متعجب مي‌شويد. اگر در گروه‌هاي اجتماعي عضو هستيد يا در محل كار خود گروهي كار مي‌كنيد، ممكن است بسيار مشكل باشد كه احساسات‌تان را براي خودتان نگه داريد و از ابراز آن جلوگيري كنيد تا درگيري بوجود نيايد. آنچه كه براي شما مهم و پرمعني است را ناديده نگيريد، حتي اگر آن به معني اين باشد كه ديگر نمي‌توانيد جزئي از گروه باشيد. راستي و درستي بسيار مهم تر از اين است كه شما بخواهيد موافقت ديگران را بدست بياوريد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 13 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

اين حق شماست كه امروز فكر كنيد و ببينيد چه چيزي مهمتر است -بيان كردن استقلال و آزادي‌تان يا اينكه زير فشار اختيارات و تعهدات خود خم شويد و بخواهيد وظايف بيشتري را بر عهده بگيريد. اين كار ممكن است موجب شود كه از وظايفي كه در خانه داريد غافل شويد. اما هر چرا انتخاب كنيد، ‌نتيجه دقيقا آن چيزي نمي‌شود كه شما انتظارش را داريد. در نهايت،‌ انجام دادن آنچه كه باعث شود درک و دانش شما افزايش يابد بسيار مهمتر از اين است كه وظايف خود را رها كنيد. در تعطيلات وقت آن را پيدا مي‌كنيد كه تعهدات خود را انجام دهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 13 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

شما ممكن است خودتان را از داشتن يك روز عجيب كنار بكشيد چون مي‌دانيد كه طبق برنامه و انتظار شما پيش نخواهد رفت. احتمال دارد امروز كسي در زندگي شما وارد شود كه بدون هيچ دليلي دنياي شما را بهم بريزد و شما را از وضعيت كنوني خارج كند. اگر چه اين هيجان ممكن است شما را از حالت تعادلي كه در زندگي‌تان وجود داشت بيرون بياورد، اما ‌ بهتر است كه نيروي زيادي را بكار ببريد تا اين قضيه را ناديده بگيريد. سعي كنيد تغييرات پيش روي‌تان را ناديده نگيريد، ‌اين فقط باعث وخيم شدن اوضاع و تشديد مشكلات مي‌شود.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 13 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما ممكن است وظايف و تعهدات مالي‌اي داشته باشيد كه بايد آنها را همين حالا انجام دهيد، اما هنوز قطعه هايي از پازل مشكل شما گمشده هستند. تا زماني كه بتوانيد همه اطلاعات مورد نياز را براي سازماندهي وضعيت خود را گردآوري كنيد،‌خيلي سخت است كه بخواهيد موقعيت اخير را اداره كنيد با اين وجود، شما نمي‌توانيد همين طور دست روي دست بگذاريد و هيچ كاري انجام ندهيد. براساس اطلاعاتي كه تا كنون داشته‌ايد تصميم بگيريد. مي‌توانيد وقتي كه همه حقايق را كشف كرديد، آن را اصلاح كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 13 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

ممكن است امروز كسي از اطرافيان‌تان كاري  فوق العاده شگفت انگيز انجام دهد كه شما را شوكه كند. ابراز وجود ديگران مي‌تواند بسيار خارج از موضوع باشد كه شما حتي ندانيد چگونه بايد به آن فكر كنيد. به جاي اينكه حرف‌هايي را بزنيد كه بعدها از گفتن‌شان پشيمان شويد، بهتر است فعلا از واكنش نشان دادن درباره احساسات‌تان خودداري كنيد. اجازه بدهيد ديگران بفهمند شما تا بحال احتياط مي‌كرديد، و نياز به زمان داريد كه قبل از اينكه بتوانيد پاسخ گوي مسئله اي باشيد بايد آن را به خوبي بررسي كنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 13 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

ممكن است امروز ميان كارهاي تكراري‌تان يك وقفه غير قابل پيش بيني پيش بيايد كه شما را تا حدودي دلسرد كند. اما مي‌تواند معني نشاط آوري به زندگي و كار خسته كننده و ملال آور شما دهد؛ پس از اين فرصت استفاده كنيد؛‌ احتمالا براي تصميم گيري زمان سختي خواهد بود، چون كه نمي‌دانيد راه جديدي در زندگي‌تان  انتخاب كنيد يا اينكه يك برنامه ساده از فعاليت‌هاي معمولي براي خود انتخاب كنيد. زياد نگران اين نباشيد كه بايد چه كاري بكنيد؛ اجازه دهيد قلب تان شما را در طول روز در تصميم گيري‌هايتان راهنمايي كند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 13 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز احتمالا با نيرويي بسيار خلاقانه از خواب بيدار شده‌ايد و آماده‌ايد كه روزتان را به روزي بسيار خاص تبديل كنيد، اما تصميمات‌تان احتمالا به خاطر شرايط غير قابل انتظاري لغو مي‌شود يا ممكن است رئيس‌تان به شما ماموريت سخت و دشواري محول كند يا دوستي از شما انتظار مساعدت و ياري داشته باشد، ولي بهر حال شما مجبورهستيد زمان زيادي را براي كار بگذاريد،‌ به جاي اينكه به تفريح و گردش بگذرانيد. به ياد داشته باشيد اكنون بادهاي مهمي در آسمان زندگي شما در حال وزيدن است، پس وقت خود را براي اين تلف نكنيد كه در مقابل شرايط غيرقابل اجتناب ايستادگي كنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 13 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

تعهدات كاري كه داريد ممكن است خيال استفاده از تعطيلات شما را به خيالي موهوم تبديل كند. اين فقط درباره اين نيست كه بايد براي سروكله زدن با كارهاي دشوارتان به محل كارتان برگرديد يا اينكه درباره زمان دشواري كه در پيش رو داريد نگران باشيد؛ شما نمي‌خواهيد امور به روال گذشته پيش بروند. بلكه مي‌خواهيد حتي اگر كمي هم كه شده در راه ترقي و پيشرفت گام برداريد. فقط به اين منظور كه تغيير كنند. اما سعي نكنيد كه كارها را به زور و با عجله انجام دهيد. زمان زيادي براي‌تان وجود خواهند داشت و مي‌توانيد در طي آن كارهايتان را با صبر و حوصله و بهتر از الان انجام دهيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 13 دی 1399 برای متولدین دی ماه

مسئوليت‌هايتان اكنون پيچيده شده است. به خاطر اينكه شما در قبال چندين نفر مسئول هستيد- و حتي ممكن است وعده و تعهد شما با همديگر در تضاد باشند-. الان زمان اين است كه با توانايي و شايستگي كه داريد اوضاع پيچيده و درهم ريخته را كمي سر و سامان دهيد. بديهي است، با اين اوضاع شما نمي‌توانيد هيچ كاري انجام دهيد،‌ استعدادها و امكانات‌تان را آشكار كنيد و بگذاريد ديگران بفهمند شما چه كاري مي‌توانيد انجام دهيد و چه كاري را نمي‌توانيد. مطمئن باشيد ديگران از اين صداقت شما قدرداني خواهند كرد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 13 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

در جنگي كه پيش رو داريد ميان آنچه كه دوست داريد انجام دهيد و آن كاري كه بايدانجام دهيد،‌ استقلال و بي نيازي به ديگران بر مسئوليت‌هايتان پيروز خواهد شد. اما اين يك راه حل طولاني مدت نيست؛‌ اين فقط واكنشي موقتي است در برابر اتفاقات اخير؛‌ تصميم ناخودآگاه و ناگهاني شما ممكن است آنقدر ديگري را ناراحت كند كه او مانع برنامهها و پيشرفت‌هاي آينده شما شود. از اين جنگ عقب نشيني نكنيد  كه فقط كارها را دشوارتر و پيچيده‌تر خواهد كرد. اگر براي زمان طولاني‌تري بتوانيد از مواجهه مستقيم با او خودداري كنيد موفق‌تر خواهيد بود. كمي فاصله گرفتن از اين موقعيت به شما توانايي و نيروي جديدي مي‌دهد كه بتوانيد چشم اندازي جديد به زندگي داشته باشيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 13 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما تا به حال به سوي عقب و جلو درنوسان بوده‌ايد،‌ به خاطر اينكه نمي‌دانستيد چگونه بايد دررابطه‌اي كه داريد ابراز وجود كنيد. يك لحظه به طور غير معمولي عصباني هستيد و در مقابل تعهدات‌تان سركشي مي‌كنيد. لحظه ديگر مي‌خواهيد احساسات مجروح شده خود از رابطه قبلي را با فرد جديدي التيام ببخشيد و دقيقا كاري را انجام دهيد كه قبلا گفته بوديد. موقعيت‌هاي سخت نيازمند واكنش‌هاي نهايي است. اما اينكه بخواهيد كنترل خود را از دست بدهيد هيچ چيزي را درست نمي‌كند. آنقدر سياست داشته باشيد و زيركانه عمل كنيد تا بتوانيد زندگي اطرافيان خود را از اين كه هست آسان‌تر كنيد، به اضافه اينكه اين كار زندگي خود شما را هم آسان‌تر مي‌كند!


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...