خانه » فال روزانه 13 بهمن 1399

فال روزانه

فال روزانه 13 بهمن 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 13 بهمن 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1399 برای متولدین فروردین ماه

مشتاقانه به انتظار آينده نشستن براي شما خوشايند است. اما همچنانكه ماه پيشگام شما را تشويق مي‌كند تا براي آينده خود خيال پردازي كنيد و در رويا بسر ببريد، ممكن است با بي تابي دست و پنجه نرم كنيد تا آنجا كه ديگر تاب انتظار نداشته باشيد. خوشبختانه، پيش بيني شما قبل از اينكه روز به پايان برسد محقق خواهد شد،‌ پس تلاش كنيد تا از هر لحظه و هر دقيقه خود لذت ببريد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اينكه شما تا الان زير رادار كنترل به خوبي ايستاده بوديد، اما احساسات شما مايلند كه خود را پديدار سازند و به زودي به آنهايي كه اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بيشتر تلاش كنيد تا رازي را پنهان كنيد، بيشتر پريشان و آشفته خواهيد شد. اگر چه بهتر است بعضي چيزها پيش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند،‌ اما بهترين كاري كه امروز مي‌توانيد بكنيد اين است كه با اطرافيان تان شفاف و روراست باشيد. اگر از شما سئوالي پرسيده شد،‌ يك پاسخ ساده با يك روش رك و صريح مي‌تواند درباره اينكه احساسات تان اخيرا باعث از دست دادن تمركز شما شده است، راهگشا و قانع كننده باشد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز ممكن است شما حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشيد، اما كه نمي‌دانيد بايد از كجا شروع كنيد. متاسفانه، شما ممكن است ديگران را با احساسات شتاب زده كه اشتباه هم هستند به دردسر بيندازيد. اين به خاطر اين است كه شما آنقدر سريع واكنش نشان مي‌دهيد كه دوستان و افراد خانواده تان نمي‌دانند در سر شما چه مي‌گذرد. چند لحظه جايي بنشينيد و چند بارنفس عميق بكشيد و به اين ترتيب خود را آرام كنيد. اجازه دهيد قبل از اينكه دهان تان را براي شكوه و شكايت بگشاييد، احساسات تان خود به خود ناپديد شوند.


فال تیر

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز شايد احساس يك مرغ مادر را داشته باشيد‌ و دوست داشته باشيد كه از هر كسي كه در اطراف شماست و از نزديكان شما محسوب مي‌شود نگهداري و مواظبت كنيد. شما مي‌دانيد چه چيزي براي آنها بهتر است و آنها نيز حاضر نيستند كه هيچ نظري را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روي آنها تاثير گذاشته و آنها را تشويق مي‌كند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل كنند. خوشبختانه، در اين لحظه براحتي مي‌توان از اشتباه جلوگيري كرد؛ فقط قبل از اينكه خود شما به تنهايي تصميم بگيريد كه براي ديگران چه چيزي بهتر است ، از خودشان بپرسيد كه چه مي‌خواهند!


فال مرداد

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما در اين ترديد به سر مي‌بريد كه بهترين و عالي ترين ايده‌هاي خود را تا زمانيكه مطمئن شويد آنها حتما محقق مي‌شوند، پنهان كرده و به تاخير بيندازيد. شما نمي‌خواهيد كه با ديگري مذاكره داشته باشيد،‌ به خاطر اينكه ديگران ممكن است ندانند كه شما چكار داريد مي‌كنيد. بلكه مي‌خواهيد درك و حس عادي خود را قبل از اينكه برنامه‌هاي خود را عملي كنيد بدست آورده تا مجبور نباشيد بعدا دوباره به عقب بازگرديد و اشتباهات خود را بازبيني كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1399 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز شما در حال تجربه کردن افزايش امواج حس عملگرايي خود باشيد که به شما کمک مي‌کند تا براي سياستي که بايد براي هفته آينده اتخاذ کنيد خوب فکر کنيد. شما اکنون فرصت‌هاي بسيار خوبي داريد چرا که سياره حاکم شما عطارد مستقيم حرکت مي‌کند و املاک و قلمرو از دست رفته خود را باز مي‌يابد. به ياد داشته باشيد که شما نياز نداريد که همين الان به اين فاصله‌ها غلبه کنيد. آهسته و آرام شروع به حرکت کنيد و به تدريج سرعت خود را در روزهاي آينده افزايش دهيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1399 برای متولدین مهر ماه

سفر کوچک شما به ناحيه خاطرات تان ديگر تمام شده است. شما اخيرا عميقا درگير خاطرات و تجربه‌هاي گذشته خود شده بوديد و اکنون بهتر است که به لحظه حال بازگرديد. اما آن به معني اين نيست که شما بايد احساسات خود را فداي عقل و منطق کنيد يا آنها را بدست فراموشي بسپاريد. زيرکانه ترين سياست شما اکنون اين است که هم قلب و هم عقل تان را براي تصميماتي که بايد در آينده بگيريد، دخيل کرده و از هر دو استفاده کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1399 برای متولدین آبان ماه

با وجود اينکه شما تلاش بسياري مي‌کنيد تا باز هم روي وظايف تان تمرکز داشته باشيد،‌ گيجي و حواس پرتي، شما را احاطه کرده و مانع شما شده است. در ظاهر، يک پيچ خوردگي کوچک غير منتظره است،‌ و به تعطيلات آخر هفته شما مربوط مي‌شود که به شما اجازه مي‌دهد تا زير لايه سطحي لغزيده و معاني پنهان را کشف کنيد. با اين وجود، الان زمان اين است که روي کارهاي ساده و آشکار تمرکز کنيد. امروز شما مي‌توانيد لحظات خوش را بوسيله توجه کردن به احساسات تان تجربه کنيد؛ به جاي اينکه تلاش کنيد تا اسرار دروني و پنهان کائنات را کشف کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1399 برای متولدین آذر ماه

همچنانكه روز آغاز مي‌گردد، كارهاي بسيار جدي شما نيز شروع مي‌شود چنانچه در طول روز مي‌فهميد كه كارهاي زيادي براي انجام دادن داريد و وقتي براي از دست دادن نداريد. خوشبختانه، در تعطيلات گذشته تفريح كرده‌ايد و الان آماده‌ايد كه روي كاري كه در دست داريد متمركز شويد. هر تغييري كه لازم است، در رفتار و روش خود بدهيد و ومشغول به كار شويد چرا كه واقعا زماني براي هدر دادن نداريد. پس همين الان شروع كنيد!


فال دی

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1399 برای متولدین دی ماه

ديگران ممكن است امروز شما را به عنوان يك راهنما و مشاور ببينند، به خاطر اينكه به نظر مي‌رسد كه شما هوش و استعداد خوبي داريد و پاهايتان استوار به زمين متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده يك مبارزه و رقابت هستيد، و نبايد اين فرصتي را كه براي نشان دادن توانايي كه براي مشخص كردن اختيارات تان داريد را از دست بدهيد. اگر چه اين زمان بسيار جدي و مهمي‌است، اما سعي كنيد خلق و خوي شاداب و بانشاط خود را از دست ندهيد. شما مي‌توانيد در حاليكه زمان خوبي داريد همچنان موثر و مفيد واقع شويد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز خبرهاي ديگري غير از آنهايي كه چشم‌ها قادر به ديدن آن هستند، ‌نيز وجود دارد. شما امروز ممكن است در تفكر و تامل عميقي غرق شويد، كه به آساني از چشم ديگران پوشيده مي‌ماند. اما توجه كنيد كه الان زماني براي خيال پردازي نيست. شمابر طبق سناريوهايي كه در ذهن داريد بازي مي‌كنيد پس مي‌توانيد در مقابل مبارزه‌ها و رقابت‌هايي كه در سر راه‌تان پديدار مي‌شوند به خوبي واكنش نشان داده و تصميم بگيريد. مطمئن شويد كه راه حل‌هاي گوناگون و متفاوتي را كشف كرده‌ايد، براي اينكه يك مسير مستقيم را انتخاب كنيد زيرا كه مي‌دانيد بعدها خيلي دشوارتر خواهد بود كه به عقب بازگرديد و راه ديگري را انتخاب كنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 13 بهمن 1399 برای متولدین اسفند ماه

براي شما بسيار مشكل است كه امروز به ديگران بگوييد كه چه احساسي داريد و به چه مي‌انديشيد، حتي اگر به روشني ميدانيد كه همين الان چه احساسي داريد. شما از اين مي‌ترسيد كه اگر با ديگران درباره احساسات تان صحبت كنيد، ‌ناخودآگاه رازي را كه نبايد براي ديگري افشا شود، بروز دهيد. اما اگر بخواهيد تمامي افكار و انديشه‌هاي خود را براي خود نگاه داريد ممكن است بسيار خشك و جدي به نظر برسيد يا حتي از نظر احساسي جدا از ديگران بمانيد. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع كنيد تا ترس‌هاي خود را پشت سر بگذاريد، زيرا اگر بخواهيد صبر كنيد و زمان را تلف كنيد بعدا براي تان بسيار سخت تر است كه بخواهيد از آنچه كه در ذهن تان مي‌گذرد صحبت كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...