خانه » فال روزانه 13 اسفند 1398

فال روزانه

فال روزانه 13 اسفند 1398

فال روزانه


3.7
(3)

فال روزانه آنلاین 13 اسفند 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1398 برای متولدین فروردین ماه

اين هفته روزهاي عجيبي در پيش رو داريد و روز بروز هم عجيب تر مي‌شود. ممکن است امواج شادي و شادماني را احساس کنيد که به شکل آشنايي با افراد جديد در زندگي شما بوجود مي‌آيند. اما با همه کلمات زيرکانه در مورد امروز ممکن است نااميد شويد اگر نتوانيد يک رابطه قلبي واقعي ايجاد کنيد. داشتن مکان‌هاي زيادي براي رفتن خيلي هيجان انگيز است اما اجازه ندهيد که باعث جلوگيري از داشتن يک رابطه متقابل مهم شود.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اينکه شما امروز طوفاني از ايده‌هاي جديد در ذهن داريد يکي دو تا از بهترين‌هاي آن را انتخاب کنيد و بعد آنها را عملي کنيد. اگر تلاش نکنيد که عمدا ميدان ديد خود را محدود کنيد از هدر رفتن يک برنامه حتمي جلوگيري مي‌کنيد. به جاي اينکه از يک فکر و ايده با شتاب به سمت ايده ديگر برويد کاري را که قبلا شروع کرده بوديد به اتمام برسانيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1398 برای متولدین خرداد ماه

بازگشت ماه به نشان شما مي‌تواند به روشني نشان دهنده آب‌هاي کدر و گل آلود در تمايلات شما باشد. درک شما از اينکه ماه گذشته چه مي‌خواستيد امروز هوشيار تر شده است. بسيار حساس بودن مي‌تواند شما را از واکنش عاطفي تان نسبت به يک موقعيت استرس زا آگاه کرده و از نشان دادن يک برخورد شديد جلوگيري کند. مشاهده کنيد که چگونه تغييرات خلقي شما باعث مي‌شود تا ديدگاه ديگري نسبت به موقعيت اخير پيدا کنيد پس بيش از توان تان به ديگري قول کاري ندهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1398 برای متولدین تیر ماه

شما مي‌توانيد امروز بسيار متفکر باشيد و الان کار زيادي در اين رابطه نمي‌توانيد انجام دهيد غير از اين که با يکي از نزديک ترين دوستان تان در اين رابطه بحث کنيد. ممکن است کشف کنيد که نياز داريد تا به احساس ناخوشايندي که بواسطه ترس از تغيير بوجود آورده‌ايد غلبه کنيد. خوشبختانه مي‌توانيد يکباره يخ فاصله را بشکنيد و داستان تان را با ديگري تقسيم کنيد؛ ديگران بايد بتوانند که در تجربه شما سهيم باشند. زمانيکه گفتگوي شما در جريان است از اين مطمئن شويد که يک بازخورد معقول دريافت خواهيد کرد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1398 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز وسوسه شده‌ايد که بخشي از داستان تان را به شيوه اي متفاوت بيان کنيد. شما نبايد نقاط آسيب پذير خود را پنهان بگذاريد به خاطر اينکه اگر اين کار را بکنيد ديگر فضايي براي ديگري وجود ندارد که با شما ارتباط برقرار کند. غرور بيجاي خود را کنار بگذاريد و آن را در راهي به کار بگيريدتا ديگران را از اين آگاه کنيد که با خودتان صادق هستيد و در ارتباط با آنها نيز قابل اعتماد هستيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1398 برای متولدین شهریور ماه

امروز رئيس تان روي شما حساب ويژه اي کرده تا از دريايي از کارها سربلند بيرون آييد و اين کار براي شما بسيار سخت است چرا که بايد به فکر تامين نيازهاي خود نيز باشيد ولي امروز کاراست که يکي پشت سر هم براي شما پيش مي‌آيد. الان زمان آن نيست با افکاري مثل اين که چه کاري نمي‌توانيد انجام دهيد خود را اذيت کنيد. به جاي نگراني درباره عملکردتان تمام تلاش خود را براي کار بکار گيريد. همين براي يک کار و نتيجه مفيد کافي است!


فال مهر

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1398 برای متولدین مهر ماه

بازگشت ماه به نشان تان احتمالا توجه شما را از کارهايتان به سمت خود جلب مي‌کند و راه‌هاي بي شماري را براي تان آشکار مي‌کند که به اندازه کافي جالب هستند که بخواهيد آنها را کشف کنيد. متاسفانه شما در يک لحظه نمي‌توانيد روي بيش از يک موضوع تمرکز کنيد. در ميان افکار معقولي که در ذهن تان وجود دارد گردش کنيد. يکي از آنها را انتخاب کنيد که با احساسات تان تطابق داشته باشد و بعد در رابطه با آن کاري انجام دهيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1398 برای متولدین آبان ماه

وقتي براي تان موقعيت بسيار مهمي بوجود مي‌آيد که به نظر مي‌رسد خارج از کنترل شماست دستپاچه و سراسيمه مي‌شويد. ماه نشان شما امروز غريب و خيالباف است و کاري هم از دست شما برنمي‌آيد جز اينکه بنشينيد و تماشا کنيد که احساسات‌تان افول پيدا کرده و ماننده يک جريان آب پيش مي‌روند. در ضمن شما تصميم گرفته‌ايد که به عمق احساسات خود پي ببريد با اين حال راه حل شما به قدرتمندي هميشه نيست. نيازي نيست که به خودتان انقدر سخت بگيريد. اجازه دهيد که احساسات عجيب تان شما را براي يک گردش آماده کند؛ فقط از جاييکه شما را مي‌برند لذت ببريد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1398 برای متولدین آذر ماه

ممکن است امروز دوستان تان از شما نااميد شوند اما نيازي نيست که اوضاع را غير از آن چيزي که هست کنيد. در نهايت رفتار غيرمعمول آنهاست که شما را سرگرم و حتي هيجان زده مي‌کند بنابراين نيازي نيست که مانع آنها شويد. سلاح امروز شما اين است که به طور کلي همه را قبول داريد. اجازه دهيد تا تکروي هر کس کاهش يابد و پلکاني شود براي تعاون و همكاري همه با هم!


فال دی

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1398 برای متولدین دی ماه

امروز بسيار سخت است که کارهاي روزانه کاري خود را سروقت به اتمام برسانيد به خاطر اينکه تمركز شما بيش از هميشه پراکنده است. ماه خودنماي نشان شما در ششمين خانه از “جزييات‌تان” به رويکرد عملي شما نسبت به کارتان وارد مي‌شود. اما اين تنها در رابطه با فعاليت هاي بيش از اندازه شما نيست؛‌ بلکه درباره توانايي شما درباره يادگيري همزمان از منابع مختلف است. آگاه بودن از اينکه چه اتفاقي مي‌افتد بهترين راه براي ساختن آينده تان است!


فال بهمن

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1398 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما در حالت و خلق خوشي و تفريح هستيد و خوشبختانه بيش از آنکه فکرش را بکنيد اين کار راحت است.  تنها مشکل وقتي است که اين نکته را کشف مي‌کنيد بيشتر از آنکه انتظار داشته باشيداين کار پيچيده و دشوار است. انرژي قبلي خود را براي موضوعات ساده و بي اهميت هدر ندهيد؛ فقط با نور دروني و راهنماي خود در روز پيش برويد و صبر کنيد تا اين دشواري‌ها بگذرند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 13 اسفند 1398 برای متولدین اسفند ماه

ممكن است امروز كسي از اطرافيانتان كاري  فوق العاده شگفت انگيز انجام دهد  كه شما را شوكه كند. به جاي اينكه حرفي بزنيد كه بعدها از گفتن شان پشيمان شويد، بهتر است  فعلا از واكنش نشان دادن  درباره اتفاقات اخير خودداري كنيد. اجازه بدهيد ديگران بفهمند شما تا بحال  احتياط مي‌كرديد، و نياز به زمان داريد كه قبل از اينكه بتوانيد پاسخ گوي مسئله‌اي باشيد آن را به خوبي بررسي كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 3.7 / 5. تعداد آرا : 3

هنوز کسی رای نداده...