خانه » فال روزانه 13 آبان 1399

فال روزانه

فال روزانه 13 آبان 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 13 آبان 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 13 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه

باوجود اينکه امروز وسوسه شده‌ايد که در کارتان ريسک پذيري داشته باشيد، ولي الان بهتر است برنامه ثابت و مشخصي براي خود ترتيب دهيد. حتي اگر نتيجه اين نوع استراتژي شهرت و ثروت هم باشد، ولي براي شما مفيد و سودمند نخواهد بود. به جاي اينکه به فکر پول درآوردن باشيد، با کساني که دور و برتان هستند بيشتر همکاري کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 13 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

وقتي که به ديگران مي‌گوييد دوست داريد براي مسافرت به يک جزيره در درياهاي جنوبي و يا به کوه‌هاي آلپ برويد کاملاً جدي حرف مي‌زنيد!! حتي اگر اين مسافرت‌ها ظاهراً غير ممکن به نظر مي‌رسند، ولي قوه تشخيص شما مي‌تواند برايتان راهي پيدا کند. اگر افرادي هستند که خيلي بهتان سخت مي‌گيرند، آنها را در جريان تمام برنامه‌هايتان قرار ندهيد. آرزوها و روياهايتان را به فردي بگوييد که دوست داريد همسفرتان باشد!


فال خرداد

– فال روزانه در روز 13 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز شايد دوست داشتني ترين فرد در تمام زندگي تان براي شما تبديل به فردي عادي شود. درست وقتي که شما خيلي خوب او را شناختيد، نظريات عاطفي تان يکباره تغيير مي‌کند و فرضيه‌هاي غلط به ذهنتان راه پيدا مي‌کند. هم اکنون شما روابط دوستانه خيلي خوبي داريد. قبل از تصميم گيري‌هاي بزرگ و قبل از اينکه پشيمان شويد به خودتان زماني کافي داده تا خوب فکر کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 13 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه

شما احساس مي‌کنيد که براي تغييرات احساسي جديد کاملاً آمادگي داريد، اما بايد تا موقعي که کسي به کمکتان نيامده است صبر کنيد. امروز ضعف‌ها و سستي‌هايتان خودشان را نشان داده‌اند و بايد با بيشتر کار کردن آنها را بپوشانيد. اگر تصميم بگيريد که احساسات خود را سرکوب کنيد، فرصت بزرگي نصيب‌تان مي‌شود که بيشترين تغيير در زندگي‌تان را به همراه دارد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 13 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه

با توجه به هم ترازي ماه با ژوپيتر شما نبايد فراموش کنيد که با کمک برنامه ريزي مناسب و اجراي عاقلانه هر کاري امکان پذيري مي‌شود. با اين حال شما در اطراف خود سدي از مقاومت را مي‌بينيد. باوجود اينکه آنها ادعا مي‌کنند که به آن توجه دارند، ولي حوادثي اتفاق مي‌افتد که تا مدتي از شما دورمي‌شوند و شما نيز وقت کافي داريد، قبل از اينکه آنها براي انجام دادن کاري جديد تحت فشار قرارتان دهند کارهاي قبلي خود راتمام کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 13 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز نسبت به احساسات عاشقانه خود خيلي جدي هستيد، ولي انتظار روابط رمانتيک را نداريد. در حقيقت رفتار و سلوک آرام شما در روابط عاشقانه تان شما را به فردي جذاب تبديل کرده است، بدون اينکه صرفاً مسائل جنسي مدنظر باشد. فراموش نکنيد که تا جايي که دلتان بخواهد مي‌توانيد در جهت به تکامل رسيدن بکوشيد و اين تکامل منافاتي با محبوبيت ندارد. هرقدر که بيشتر به وظايف و مسئوليت‌هايتان مي‌پردازيد، دلايل بيشتري به دست ديگران مي‌دهيد که دوست‌تان داشته باشند.


فال مهر

– فال روزانه در روز 13 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز كه ماه و سه سياره ديگر در نشانه شما فعال هستند، بهتر است منصف و بي‌طرف باقي بمانيد. حتي اگر شما فكر مي كنيد كه احساسات خود را از ديگران مخفي كرده‌ايد، ولي آنها بالاخره فاش مي‌شوند. با احساسات خود نجنگيد؛ اگر براي پنهان كردن آنها بيهوده تلاش كنيد، فقط انرژي تان را هدر داده‌ايد. به جاي تظاهر كردن سعي كنيد كه خودتان باشيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 13 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه

شما امروز دغدغه زيادي نداريد، اما نمي‌توانيد به راحتي در مورد نگراني‌هاي خود با ديگران صحبت كنيد. دليل اين كارتان اين است كه با وجود تمام مشكلاتي كه وجود دارد نمي‌خواهيد مشكل جديدي به وجود بيايد. با اين حال شما اطلاعات ارزشمندي داريد كه بايد گفته شوند. فراموش نكنيد حرفي كه شما مي‌خواهيد بزنيد نمي‌تواند ايجاد آشوب و ناآرامي كند، بلكه روش بيان شما ممكن است تاثير نامناسبي برجا بگذارد. بدون اينكه از كسي خجالت بكشيد بدون داشتن هيچ نوع چشم ‌داشتي از احساسات خود حرف بزنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 13 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز شما مجبوريد حتي به مسائل خيلي جزئي هم توجه كنيد، چرا كه در غير اين صورت زندگي‌تان آشفته و بي‌نظم مي شود. اگر مهلتي براي كارهايتان در نظر گرفته شده خيلي مهم است كه به آن اهميت بدهيد، براي اينكه عدم توجه شما به اين موضوع باعث مي‌شود افراد زير دست‌تان عمل شما را سوء تعبير كنند. هم اكنون نبايد با رئيس خود بحث كنيد، فقط بايد تا جايي كه مي توانيد به نحو احسن وظايف خود را انجام دهيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 13 آبان 1399 برای متولدین دی ماه

با وجود اينكه امروز روز استراحت شماست، شما مي‌توانيد احترامي كه دوستان و خانواده براي شما قائلند را در چشمان آنها ببينيد. از نظر آنها شما قادر هستيد هركاري انجام بدهيد و مي‌توانيد موقعيت خود را در اجتماع تثبيت كنيد. شما خيلي دوست داريد كه از بودن در جمع آنها لذت ببريد، ولي اهداف خيلي جدي درسرتان داريد و بايد به روابطي بيشتر توجه كنيد كه شما را به اهدافتان نزديك‌تر كند.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 13 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما مجبور نخواهيد شد با ناراحتي‌هاي جدي دست و پنجه نرم كنيد، اما آنها در پس زمينه وجود دارند. از نظر معنوي شما حس و حال خوبي داريد، براي اينكه مي‌توانيد خوشي‌هاي خود را با ديگران سهيم شويد. اما نبايد دوباره اين كار را انجام دهيد؛ شما بايد محدوديت‌هاي خود را نيز قبول كنيد و اين موضوع در حين تفريح كردن امني شما را تضمين مي كند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 13 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز سعي مي كنيد تا جايي كه امكان دارد با كمك ديگران به مقصود خود برسيد، اما نيازهاي شما برايتان دردسرساز نيز خواهند بود؛ چراكه اگر آنهايي كه بهتان كمك كرده‌اند هر خواسته بدون دليلي هم از شما داشتند شما مجبور مي‌شويد بهشان كمك كنيد. نگران نباشيد؛ شما بايد قبل از اينكه خودتان را در اختيار ديگران قرار بدهيد، مرزهايي براي خود تعيين كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...