خانه » فال روزانه 12 مرداد 1399

فال روزانه

فال روزانه 12 مرداد 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 12 مرداد 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 12 مرداد 1399 برای متولدین فروردین ماه

وقتي كه شما شروع به صحبت كردن مي‌كنيد، متوقف كردنش كار خيلي راحتي است، اما درست نيست بدون اينكه به حرفهايتان فكر كنيد همه چيز را آشكار كنيد. شايد شما فكر كنيد كه كار بي‌ضرري كرده‌ايد، ولي ممكن است ديگران منظور شما را اشتباه متوجه بشوند. بايد قبل از اينكه دير شود براي حرفهايي كه مي‌خواهيد بزنيد محدوديتهايي ايجاد كنيد، براي اينكه بعد از اينكه همه چيز را گفتيد ديگر نمي‌توانيد به عقب برگشته و دوباره صحبتهايتان را اصلاح كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 12 مرداد 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

درست وقتي كه شما فكر مي‌كنيد مي‌توانيد كاملاً خود را كنترل كنيد، يك نفر حرفي مي‌زند و شما را كاملاً عصباني مي‌كند. عصباني شدن به خاطر واكنشي كه ديگران نسبت به شما نشان مي‌دهند مي‌تواند جلوي صحبت كردن شما را بگيرد. نگه داشتن احساساتتان پيش خود هم هيچ كمكي نمي‌كند، براي اينكه بعداً يكدفعه زياد شده و منفجر مي‌شوند. بهترين روش اين است كه آنها را تحت كنترل خود داشته باشيد و به جاي اينكه يكدفعه سرريز كنند، اجازه دهيد كم كم ظاهر شوند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 12 مرداد 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز همه چيز بايد عالي باشد، اما شما نسبت به اتفاقاتي كه مي‌افتد احساس خوبي نداريد. ممكن است شما احساس كنيد به خاطر برنامه‌هاي فرد ديگري تحت فشار قرار گرفته‌ايد و حتي اگر نخواهيد دنباله رو آن باشيد، فكر مي‌كنيد كه هيچ راه ديگري نداريد و مجبوريد اين كار را بكنيد. البته هميشه راهي وجود دارد كه بتوانيد عملكرد متفاوتي داشته باشيد، اما خيلي سخت است كه نسبت به نتيجه كارتان هم اطمينان حاصل كنيد. امروز عاقلانه‌ترين كار اين است موقتاً تصميمي بگيريد. راه حل نهايي را براي روز ديگري نگهداريد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 12 مرداد 1399 برای متولدین تیر ماه

شما امروز مي‌توانيد به روشني و شفافيت در مورد خودتان صحبت كنند به طوري كه ديگران مطمئن خواهند شد كه شما صادقانه صحبت مي‌كنيد. اما حقيقت اين است كه شاد بودن و زود جوش بودن شما نيز مي‌تواند عدم اطمينان شما را نشان دهد. به ياد دشته باشيد شما واقعاً مجبور نيستيد به چيزي كه اعتقاد نداريد تظاهر كنيد. فقط همان كسي باشيد كه واقعاً هستيد نه كس ديگري.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 12 مرداد 1399 برای متولدین مرداد ماه

در حالي كه عطارد در نشانه شما قرار دارد شما به راحتي مي‌توانيد درمورد چيزهايي كه بهشان فكر مي‌كنيد صحبت كنيد. اما شما بايد آرامش داشته باشيد و بيشتر از آن حدي كه نياز است صحبت نكنيد. اكنون خويشتن داري يك روش كاملاً درست است، چون فقط به اين خاطر كه شما مي‌خواهيد احساسات خود را ابراز كنيد دليل قانع كننده‌اي نيست كه ديگران را از فعاليتهاي معمولي روزانه شان دور كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 12 مرداد 1399 برای متولدین شهریور ماه

تنها بودن با خودتان و تفكر كردن براي شما راحت‌تر از اين است كه رهبري يك گروه را به عهده بگيريد و در جمع سخن بگوييد. امروز فرصت رسيدن به خيالات و روياهايتان فراهم شده است، اما شما نياز پيدا خواهيد كرد براي رسيدن به گنجهايي پنهاني كه در ذهنتان مجسم مي‌كنيد تلاشي آگاهانه داشته باشيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 12 مرداد 1399 برای متولدین مهر ماه

شما مي‌توانيد نقشي محوري در فعاليتهاي مربوط به خانواده‌تان، گروهي از نزديكترين دوستانتان و يا در جمع يك سري از افراد هم فكرتان داشته باشيد. اما قبل از اينكه بتوانيد تأثير مثبتي بر كل فعاليتهاي اين افراد بگذاريد، ابتدا بايد شير پرخروش درون آنها را رام كنيد. اگر فقط يك بار روشتان را تغيير دهيد مي‌توانيد يك راه حل سياست مدارانه براي اين مسأله بيابيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 12 مرداد 1399 برای متولدین آبان ماه

بر عهده گرفتن يك مسئوليت با استفاده از تشريح كردن مراحل پيشرفت تحليلي‌تان يك تاكتيك مفيد است، اما دانستن اينكه چه وقت بايد صحبت كردن هوشمندانه خود را متوقف كنيد لازم و حياتي است. امروز نوع فعاليتهاي شما اهميتي اساسي دارند و كارهايتان بيشتر از گفته‌هايتان مقصود شما را بازگو مي‌كنند. فقط سعي كنيد كه ترس و واهمه به شما رخنه نكند. در عوض در برنامه‌ريزي‌هايتان از روش و متد خاصي پيروي كنيد و در حين فعاليت كردن باريك بين باشيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 12 مرداد 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز ژوپيتر سياره بخت شما كمي شما را آشفته است، در عين حال اطلاعات خيلي زيادي در مورد خط مشي‌ها و اصول عمومي دريافت مي‌كنيد. همچنين ژوپيتر به شما توصيه مي‌كند كه همه امكانات خود را باور داشته باشيد؛ همه كارهايي را كه لازم است انجام دهيد و موقعيت خود را حفظ كنيد. اما اين طرز فكر به طور موقت مفيد واقع مي‌شود و بهترين راه براي رسيدن به اهدافتان نيست. ديد خود را وسيع‌تر كنيد و براي آينده‌تان يك برنامه‌ريزي سازنده داشته باشيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 12 مرداد 1399 برای متولدین دی ماه

شما امروز قادر هستيد به شيوايي در مورد يپچيده‌ترين و عميق‌ترين حسهاي خود صحبت كنيد، ولي ممكن است كه راحت‌ترين راه را انتخاب كنيد و مسائل سطحي را ترجيح دهيد و بخواهيد آنها را به ديگران هم آموزش دهيد. به جاي اينكه به ديگران درس اخلاق دهيد، بهتر است كه ساكت بمانيد. شما با رفتارهاي مثبتتان بيشتر مي‌توانيد روي آنها تأثير بگذاريد. آنها هم اين توانايي شما را تحسين خواهند كرد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 12 مرداد 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما كملاً مي‌توانيد بفهميد كه همسرتان و يا يكي از دوستانتان دقيقاً حرفهايي به شما مي‌زند. شما كاملاً حرفهاي آنها را گوش مي‌كنيد، اما شايد آنها فكر كنند كه شما به اندازه كافي حواستان بهشان نيست. متأسفانه وقتي شما بيشتر سئوال مي‌كنيد جوابهاي مبهمي مي‌شنويد. به جاي اينكه بحث را بيشتر كش بدهيد، به فكر پيدا كردن يك راه حل باشيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 12 مرداد 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما به طور طبيعي از پرداختن به مسائل جزئي دوري مي‌كنيد، بنابراين راحت‌تر مي‌توانيد ديدگاه‌هاي عمومي‌تر را درك كنيد. با وجود اين اكنون به سختي مي‌توانيد بين مفاهيم و حقايق جنبي توازن ايجاد كنيد. انتظار نداشته باشيد كه زود به اين تعادل برسيد؛ فط بايد ذهن بازي داشته باشيد، بنابراين شما قادر خواهيد بود در طول روز بين دو ديدگاه، ديدگاهي را كه مهم‌تر است را ترجيح دهيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...