خانه » فال روزانه 12 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 12 فروردین 1399

فال روزانه


4.7
(59)

فال روزانه آنلاین 12 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 12 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما بعضي وقتها حتي زماني که حس خوبي داريد خيلي بي عاطفه مي شويد. البته منظور اين نيست که فرد بي تفاوتي هستيد؛ بلکه مشکل اينجاست که شما شايد نتوانيد احساس افراد ديگر را درک کنيد. اما امروز شما بيش از اندازه به احساسات افراد ديگر توجه مي کنيد تا کاري کنيد آنها حس بهتري داشته باشند و در نتيجه احساس شما نسبت به خودتان نيز بهتر مي شود. احساس مسئوليت کردن در قبال مشکلات افراد ديگر اول از همه شما راتبديل به يک قهرمان مي کند و اما اگر بيشتر ادامه دهيد بعدها بديهي است که تبديل به وابستگي بينتان وکشمکشهاي شديد شود.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 12 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز براي شما روز روزي و افزايش است! هر کاري که امروز انجام دهيد ممکن است تاثيري مضاعف داشته باشد. همانطوري که ژوپيتر مطمئن شما را تشويق به لذت بردن از آزادي بيش از اندازه تان مي کند، ونوس يعني سياره بختتان نيز بهتان مي گويد که امروز هر چيزي که مي خواهيد را درخواست کنيد! اما احتمالا شما زياد دوست نداريد بدون اينکه بهايي پرداخت کرده باشيد چيز زيادي بخواهيد! ولي بهتر است قبل از اينکه فرصتهاي تان را از دست داده و بعد پشيمان شويد بيشتر حد و حدود خود را بشناسيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 12 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

شايد به آرامش رسيدن اول برايتان سخت باشد، اما خوشبختانه همين طور که روز مي گذرد شما مي توانيد به زندگي عادي خود برگرديد! شما کم کم داريد ياد مي گيريد که چه چيزاهايي برايتان خوب است و چگونه مي توانيد از استعدادهايتان نهايت استفاده را ببريد. اما حتي اگر آرامش داشته باشيد و سازنده تر بشويد، شايد ندانيد که کي بايد به خودتان مرخصي بدهيد! درگير شدن بي اندازه در کارهايتان و فشار آوردن به افراد ديگر براي سخت تر کار کردن مي تواند حس شما را نسبت به شغلتان عوض کرده و تبديل به نارضايتي شود. پس به دقت به رفتار و کارهايتان توجه کنيد، آن وقت خودتان مي فهميد که کي بايد دست نگه داريد!


فال تیر

– فال روزانه در روز 12 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز که ماه به نشانه تان بازگشته ، نيازها و احتياجات شما خيلي افزايش پيدا کرده سات. خوشبختانه شما با کمک خواستن از ديگران براي رسيدن به خواسته هايتان مشکلي نداريد. باهمه اين احوال اگر اگر زيادي تقاضا داشته باشيد شايد به دردسر بيفتيد. يا حتي اگر حرفي نزنيد باز هم شايد نااميد و مايوس شويد؛ چراکه مي خواهيد بيشتر از آن چيزي که دريافت کرده ايد بگيريد! اما الان وقت خوبي براي زياد فشار آوردن به همکار و يا دوستتان نيست. به جاي زياده خواهي، براي چيزهايي که تابحال زندگي بهتان بخشيده شکرگزار باشيد.دنبال کردن يک برنامه ثابت شايد در ظاهر راه خوبي براي ماندن در يک مسير باشد، اما مي‌تواند تاثيرات منفي نيز داشته باشد. بنابراين اگر دير به يک قرار ملاقات برسيد، اين ديرکردن بر کل برنامه‌هايتان تاثير گذاشته و باعث آشفتگي و به هم ريختگي کارهايتان مي‌شود. و عجيب تر اينکه نگراني کمتر و انعطاف پذيري بيشتر در طول روز به زودي شما را از اين چرخه آشفتگي نجات مي‌دهد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 12 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز چرخه اي از خلاقيت به پايان مي رسد، بنابراين بهترين کار اين است که هر پروژه اي که قبلا شروع کرده بوديد را به پايان برسانيد و کاري جديد را شروع کنيد. ولي در حاليکه مي توانيد به آساني اتفاقات روي داده را زير نظر بگيريد، باز هم بايد مواظب باشيد؛ چرا که شما هميشه مي خواهيد نگاهي مثبت به پيرامونتان داشته باشيد. اما علاقه شديد براي رسيدن به موفقيت شايد دليل خوبي براي آرماني کردن موقعيت اخيرتان نباشد. و حالا اگر واقع بينانه و نه همانطوري که دلتان مي خواهد به پيرامونتان نگاه کنيد، بهتر از هميشه مي توانيد از فرصتهاي جديد نهايت استفاده را ببريد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 12 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

:  اگرچه شما در حاليکه به تغييرات ايجاد شده در محل کارتان ون روش اين است براي رسيدن به موفقيت هم فعال و هم منفعل بوده و هميشه سرتان را شلوغ نگه داريد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 12 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه


فال آبان

– فال روزانه در روز 12 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

شما در حاليکه باور کرده ايد تمام جوابها در مورد سوالهاي زندگي را مي دانيد! ناگهان به سرعت مي فهميد که اطلاعات خيلي زيادي را از دست داده ايد و روند فکر شما چيز خيلي خارق العاده اي نيست!! قبول کنيد؛ بين دانستن حقايق و توانايي براي داشتن ديدگاه واضحي نسبت به آينده تفاوتهاي خيلي زيادي است. باهمه اين احوال بدون توجه به اينکه شما چقدر باهوش هستيد هنوز راه هايي براي پيشرفت کردن هست.


فال آذر

– فال روزانه در روز 12 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

شما به خاطر چندين پروژه مختلف که درست در لحظه آخر و با هم روي سرتان ريخته حسابي عصباني و کفري شده ايد!! اما الان ژوپيتر يعني سياره بختتان ونوس دوست داشتي را به فعاليت وا مي دارد و شرايط بهتري برايتان فراهم مي آورد. باوجود اين لازم نيست فوري دست به عمل بزنيد؛ هرچيزي که امروز خوب به نظر مي رسد، ممکن است فردا تغيير شکل دهد!


فال دی

– فال روزانه در روز 12 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

ورود ماه به هفتمين خانه تان يعني خانه دوستان مي تواند باعث شود که فردي با احساسات و عواطف خيلي شديد وارد زندگي تان شود. اما الان شايد اين رابطه رابطه اي راحت و آسان نباشد، براي اينکه انگار شما احساس مي کنيد که هر شخصي را با قلبتان مي سنجيد. متاسفانه دنبال راه حل گشتن و يا کمک خواستن از يک دوست بي طرف براي وساطت کردن، حتي ممکن است مشکل و کشمکشي که رو به زياد شدن است را دوچندان کند. ولي خوشبختانه شما مي توانيد راه ديگر و مهم تري را در پيش بگيريد و خودتان را از همه اين نگراني ها خلاص کنيد. پس مطمئنا عقب گرد کردن ساده ترين راه حل براي تمام مشکلاتتان است.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 12 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز وقتي کارهايتان را تمام کرديد نمي توانيد به راحتي وقتتان را براي تفريح کردن با دوستانتان تنظيم کنيد. شما هنوز ظايفي داريد که حتي شايد وقتي ليست کارهاي روزانه تان را چک کنيد آنها را حس نکنيد. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هيچ کار ديگري نمي کند، دفاع کردن از خودتان در برابر ديگران نيز اينگونه است. فقط تا جايي که در توانتان هست کارهايتان را انجام دهيد و بعد هر نگراني که مانع لذت بردن از زمان حال مي شود را از فکرتان بيرون کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 12 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز متصل شدن ونوس هنرمند به ژوپيتر رويايي، يعني سياره حاکم هميشگي تان، روي روند پيشرفت شما تاثير گذاشته و  آن را تقويت کرده است. خبر خوبي برايتان داريم! و آن اين است که قدرت خلاقيت شما از قدرتهاي زميني تغذيه مي شود و موقتا شما را قادر مي سازد که به هرجايي برويد! اما به چيزهاي غيرممکن نينديشيد؛ درعوض در مورد تمام امکانات و احتمالات روياپردازي کنيد. براي اينکه الان هرچيزي ممکن است اتفاق بيفتد!


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.7 / 5. تعداد آرا : 59

هنوز کسی رای نداده...