خانه » فال روزانه 12 شهریور 1399

فال روزانه

فال روزانه 12 شهریور 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 12 شهریور 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 12 شهریور 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما مجبوريد حتي به مسائل خيلي جزئي هم توجه كنيد، چرا كه در غير اين صورت زندگيتان آشفته و بي‌نظم مي‌شود. اگر مهلتي براي كارهايتان در نظر گرفته شده خيلي مهم است كه به آن اهميت بدهيد، براي اينكه عدم توجه شما به اين موضوع باعث مي‌شود افراد زير دستتان عمل شما را سوء تعبير كنند. هم اكنون نبايد با رئيس خود بحث كنيد، فقط بايد تا جايي كه مي‌توانيد به نحو احسن وظايف خود را انجام دهيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 12 شهریور 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز از يك طرف شما وسوسه شده‌ايد از زير كار فرار كنيد و يا اينكه حداقل تا جايي كه امكان دارد كار كمتري انجام دهيد. البته اين سخن به معني اين نيست كه شما مي‌خواهيد كسي را گول بزنيد؛ بلكه معني اين حرف اين است كه شما وسوسه شده‌ايد به جاي انجام دادن وظايف شغلي كاري لذت بخش‌تر انجام بدهيد. اما شما خودتان هم مي‌دانيد كه جيم شدن از سر كار برايتان دردسرهايي به همراه دارد. پس به كارتان ادامه داده و از زندگي تان لذت ببريد، اما در اين راه كسي را ناراحت نكنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 12 شهریور 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما واقعاً نياز داريد كه به افراد خانواده‌تان و يا به يك دوست صميمي‌كمك كنيد؛ حتي اگر اين كار باعث شود از استراحت كردن صرف نظر كنيد ولي نمي‌توانيد به او جواب منفي بدهيد. امروز حس وظيفه شناسي شما خيلي قوي است، بنابراين قبل از دادن جواب مثبت اصلاً وقت نمي‌كنيد در مورد جواب خود فكر كنيد. اما هنوز هم كار درست اين است كه قبل از دست به عمل زدن براي خود برنامه‌ريزي ثابتي دادشته باشيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 12 شهریور 1399 برای متولدین تیر ماه

شما نبايد فكر كنيد كه امروز هم مثل ديروز روز آرامي ‌خواهد بود، براي اينكه ماه در حال حاضر به اورانوس نزديك مي‌شود، و شما را غرق در افكار ناراحت كننده مي‌كند. بعضي از ايده‌هاي جديد شما مهم هستند، اما تا موقعي كه آنها را پرورش نداده‌ايد، تبديل به واقعيت نمي‌شوند. قبل از اينكه روزهاي آرامي‌كه در پيش رو داريد فرا برسند بايد كاملاً نسبت به كارهاي كوچكي كه بايد به اتمام برسانيد آگاهي پيدا كنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 12 شهریور 1399 برای متولدین مرداد ماه

فكر نكنيد كه شما قادر به فهميدن عكس العمل ديگران هستيد. به جاي اينكه كلماتتان را سبك و سنگين كنيد آنها را به زبان بياوريد، اما طوري صحبت كنيد كه مهرباني و انعطاف پذيريتان را به دوستانتان نشان دهيد. آنها براي شنيدن حرف‌هاي شما بيش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان مي‌دهند، اما اگر بفهمند كه شما با آنها مخالفيد به حرف‌هايتان اهميتي نمي‌دهند.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 12 شهریور 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز شايد ديگران فكر كنند شما در كارتان ناشي و دست و پا چلفتي هستيد!! در حاليكه شما كاملاً به رفتار خود مسلط هستيد و اصلاً لازم نيست چيزي را تغيير دهيد. حالا كه خورشيد و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما بايد بدانيدكه قدرت استفاده كردن از توانايي‌هايتان را دارا هستيد و مي‌توانيد به طور موثري روي اهداف آينده خود تمركز كنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 12 شهریور 1399 برای متولدین مهر ماه

شما ديشب خواب خيلي مهمي‌ديده‌ايد – از آن نوع خواب هايي كه تمام روز شما را به فكر وا مي‌دارد- شما نسبت به اين رويا خيلي حساسيت پيدا كرده‌ايد ولي الان مجبوريد كه در زمان حال حضور داشته باشيد. پيام‌هاي مهمي ‌كه شما از ضمير ناخودآگاه خود مي‌گيريد مي‌تواند جواب سئوالاتي باشد كه مدت‌ها در جستجويش بوديد. اما اگر در اين راه مشكلات زيادي وجود داشته باشد، شما اصلاً دوست نداريد كه اين پيام‌ها را دريافت كنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 12 شهریور 1399 برای متولدین آبان ماه

اگر امروز يكي از دوستانتان شما را به مهماني دعوت كرد، حتي اگر نمي‌خواهيد آنجا برويد و فكر مي‌كنيد بهتان خوش نمي‌گذرد، ولي دعوت او را قبول كنيد. امروز ماه و بهرام در يازدهمين خانه تان يعني خانه كاري قرار دارند و با وجود اينكه اين مهماني يك مهماني خانوادگي است، اگر شما برويد و با ديگران ارتباط برقرار كنيد ممكن است فرصت‌هاي كاري خوبي نصيبتان شود.


فال آذر

– فال روزانه در روز 12 شهریور 1399 برای متولدین آذر ماه

حالا كه بهرام و خورشيد در دهمين خانه شما يعني خانه شغلي‌تان قرار دارند، شما درمحل كار خيلي تحت فشار واقع مي‌شويد. شما فقط بايد حواستان جمع باشد بيشتر از توانايي تان مسئوليت قبول نكنيد. شما زماني به بالاترين درجه موفقيت مي‌رسيد كه بتوانيد با دقت كامل تا جايي كه امكان دارد بين تعهداتي كه مي‌دهيد و كار آيي خود توازن برقرار كنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 12 شهریور 1399 برای متولدین دی ماه

شايد اين روزها شما دوست داشته باشيد كه رابطه نزديكتري با افراد خانواده‌تان داشته باشيد. ممكن است شما فكر كنيد كه در تصميم گيري‌هايتان شكست خورده‌ايد، براي اينكه زندگي طبق انتظارات شما پيش نمي‌رود. اما مقايسه كردن آرزوهاي قبلي‌تان با واقعيت حاضر كار اشتباهي است؛ اين دو مقوله كاملاً با هم متفاوتند. زندگي كردن در زمان حال بهتر از سفر كردن در گذشته است.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 12 شهریور 1399 برای متولدین بهمن ماه

هم اكنون شما چنان شخصيت قوي و اعتماد به نفس فوق العاده‌اي داريد كه حتي اگر با مانع هم مواجه شويد اصلاً از شكست نمي‌ترسيد. شما وقت نداريد كه با فكر كردن به ناراحتي‌هاي پيشين خودتان را اذيت كنيد. هم اكنون شما بايد كارهايي كه قبلاً نيمه كاره انجام داده‌ايد و كارهايي كه براي آينده در برنامه‌تان داريد را سر و سامان بدهيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 12 شهریور 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز اگر شريك كاريتان و يا رئيستان به تمام درخواست‌هاي شما جواب منفي بدهد اصلاً برايتان خوشايند نيست. اولين اقدام شما اين است كه براي رسيدن به خواسته‌هايتان بدون در نظر گرفتن اينكه آنها چقدر براي شما ارزش دارند، برايشان بجنگيد. اما نبايد در برابر مخالفان خود واكنش تند نشان دهيد. شكيبايي پيشه كردن بهتر از نسنجيده رفتار كردن است.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...