خانه » فال روزانه 12 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 12 دی 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 12 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 12 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز روياهاي غير ممکني در سر مي‌پرورانيد، اما حقيقت اين است که هيچ چيز به طور مطلق خارج از دسترس انسان نيست. هرچند که روياهاي شما در نظر افراد ديگر جذاب و دست نيافتني هستند، ولي شما مادامي‌که روي آرزوهايتان متمرکز شويد قادر هستيد براي رسيدن به آنها تلاش کنيد. باوجود اين بايد روي آينده‌اي تکيه کنيد که بر پايه منطق و قانون باشد. واقع بين و منطقي بودن جاذبه‌اي که براي رسيدن به اهداف‌تان بدان نياز داريد را همراه با موفقيت‌هاي بزرگتر بهتان مي‌دهد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 12 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز استرس داريد؛ چرا که بر سر دوراهي قرار گرفته‌ايد و بين دونوع احساس مشترک گير افتاده‌ايد، از يک طرف احساسات جديد و از طرف ديگر حس‌هاي مشترک که شما را سر جايتان ساکن نگه داشته‌اند. امنيت مالي و احساسي چيزهايي هستند که بهتان انگيزه مي‌دهند، اما شما مي‌توانيد نواهاي وسوسه برانگيزي را درافق فکري خود بشنويد. حتي اگر به اندازه کافي وسوسه شده‌ايد که اين صداهاي ناشناس را براي ديگران بازگو کنيد، سعي نکنيد که اين ملودي را متوقف کنيد، چرا که آن شما را در لحظه حال نگه داشته است. شما براي اينکه به جلو و رو به آينده حرکت کنيد مجبور نيستيد که زندگي حال خود را کنار بگذاريد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 12 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز احساس مي‌کنيد که خيلي باهوش تر شده‌ايد! انگار که به ضريب هوشي‌تان اضافه شده است!! اما آنقدر شيفته توانايي خود نشويد که فکر کنيد روش شما بدون عيب و ايراد است، چرا که منطقي فکر کردن خودش مي‌تواند برايتان دردسرهاي ايجاد کند. به جاي تکيه کردن بر منطق، به نداي درونتان گوش دهيد و بگذاريد که شما را هدايت کند، آن وقت مي‌توانيد وجوه متفاوت ديگري را در زندگي تان ببينيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 12 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

در روزهاي آخر هفته شما به سمت و سوي خيال پردازي کشيده مي‌شويد، براي اينکه وقت‌هايي که شما زياد درگير واقعيات نيستيد افکارتان حول و حوش موضوعات خيالي و رويايي دور مي‌زند. همين حالا دوستان نزديک و افراد خانواده تان در حاليکه بهتان اجازه نمي‌دهند به طور کامل از واقعيت فرار کنيد، نمي‌توانند شما را به لحظه حال برگردانند. شما بايد زندگي غيرملموس دروني خود را با اتفاقات و حوادث بيروني ملموس تطبيق دهيد و خودتان را با هر دوي اين حال و هوا هماهنگ کنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 12 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما هم اکنون با ديدگاهي بي طرفانه راجع به دوستي‌هايتان فکر مي‌کنيد و بنابراين به راحتي مي‌توانيد با نگاهي متفاوت به همه چيز بنگريد. ارتباط و تعاملهايتان با ديگران- شخصي يا کاري- ممکن است منشا اصلي ناراحتي‌هايتان باشد، اما نبايد اجازه دهيد که اين ناراحتي شما را به شک و بدبيني بکشاند. حالا شما قادر هستيد فراتر از مسائل عيني و طبيعي که بهتان ديدگاه جديدي داده قدم برداريد. هيچ تصميم ناگهاني‌اي نگيريد؛ فقط چيزهايي که آموخته‌ايد را با آنچه از قبل مي‌دانستيد ترکيب کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 12 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

از وقتي که علايم رژيم گرفتن و سلامتي را در خودتان ديده‌ايد، اگر به تغيير دادن رژيم غذايي روزانه براي روزهايي که پيش رو داريد فکرکنيد، ديگر جايي براي تعجب باقي نمي‌ماند. حتي اگر برنامه ريزي کردن جزء اصول کاري تان نباشد، اما تهيه کردن يک ليست راه‌تان را هموار مي‌کند. پس يک مداد و کاغذ برداريد (يا در کامپيوتر) تغييرات کوچکي که فکر مي‌کنيد مي‌تواند تاثيرات مثبت و مهمي‌در زندگي‌تان بگذارد را يادداشت کنيد. سپس آنها را دسته بندي کرده و بهشان اولويت بدهيد و با اين برنامه جديد شروع کرده و خودتان را براي يک زندگي شادتر و سالم تر آماده کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 12 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز شما بر سر دوراهي قرار مي‌گيريد. از يك طرف مي‌خواهيد كار خاصي انجام دهيد؛ شما كارهاي عقب افتاده زيادي براي انجام دادن داريد و شور و هيجان شما مي‌تواند تبديل به عصبانيت شديد بشود. از طرف ديگر اگر كمي ‌تلاش كنيد محيط امن و آرامي براي خود درست كنيد، عجيب اينكه احساس خواهيد كرد بيشتر از خلوت و محيط دنج خود جدا افتاده‌ايد. اما الان نبايد نگران اين باشيد كه چه راهي را انتخاب كنيد؛ فقط ببينيد كه طالع شما چيست و سرنوشت شما را به چه مسيري هدايت مي‌كند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 12 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

شما اغلب مي‌توانيد به راحتي رازها را مخفي نگه داريد، اما امروز با وجود اينكه چهار سياره در دوازدهمين خانه تان يعني خانه مخفي كاري قرار دارند، شما حتي بيشتر از قبل به اين كار تمايل داريد. اما لازم نيست شما كاري بكنيد. لذت بردن از تنهايي كاري عاقلانه است، چرا كه شما بهترين دوست خودتان هستيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 12 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز سياره بخت شما، يعني ونوس، تحت گرما و حرارت اورانوس واقع شده است و شما مجذوب انسان‌ها، مكان‌ها و كارهاي عجيب و غير عادي شده‌ايد. حالا شما دوست نداريد كاري شبيه كارهاي قبلي تان انجام دهيد، بنابراين مي‌خواهيد با فردي ارتباط برقرار كنيد كه با تمام افرادي كه قبلاً در زندگي‌تان بوده‌اند فرق داشته باشد و با اين كار مي‌خواهيد شانس خود را امتحان كنيد. به حرف‌هايي كه ديگران بهتان مي‌زنند اصلاً گوش ندهيد؛ فقط به راه خود ادامه بدهيد و هر كاري كه دلتان مي‌خواهد انجام دهيد!


فال دی

– فال روزانه در روز 12 دی 1399 برای متولدین دی ماه

گاهي اوقات شما زياد دوست نداريد در جمع حاضر شويد، براي اينكه به جاي جلب توجه كردن بيشتر به نتيجه كارتان اهميت مي‌دهيد. با وجود اين حالا كمي تغيير كرده‌ايد. شما مي‌خواهيد كارهاي زيادي انجام دهيد — و براي انجام دادن اين كارها توانايي كافي نيز داريد- اما شما به كيفيت كارتان زياد اهميت نمي‌دهيد و مي‌توانيد در جلوي ديگران هم اين كارها را انجام دهيد. قبل از اينكه تصميمي بگيريد در موردش خوب فكر كنيد، براي اينكه جلب توجه كردن و مورد توجه ديگران قرار گرفتن كاملاً شما را راضي نخواهد كرد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 12 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز عطارد پرشتاب وارد نشانه‌تان مي‌شود، شور و هيجان و بذله گويي را وارد مکالمات و گفتگوهايتان مي‌کند و به شيوايي و رواني زبان شما مي‌افزايد. توانايي صحبت کردن در موقعيت‌ها و شرايط متفاوت هنر پيچيده‌اي است و بهتان کمک مي‌کند تا از درسرها رهايي يابيد. اما نبايد طوري رفتار کنيد که انگار همه چيز را مي‌دانيد. حتي اگر فکر مي‌کند که واقعا همه چيز را مي‌دانيد باز هم اين کار را نکنيد!


فال اسفند

– فال روزانه در روز 12 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

ماه وارد نشانه تان شده است و شما مهربان‌تر و منعطف‌تر شده‌ايد! اما حتي اگر احساس دلسوزي و دل رحمي مي‌کنيد، در حاليکه فاصله بين آروزهاي ايده‌آل و موقعيت جديد خود را مي‌بينيد، اين حس همچنين مي‌تواند باعث سقوط و تنزل شما شود. شما دو راه پشت سر و دو نگرش پيش روي خود داريد که امروز مي‌توانيد آنها را انتخاب کنيد. گزينه‌هاي خود را به دقت بررسي کنيد، شما در حاليکه نسبت به وقايع روي داده واکنش نشان مي‌دهيد، آينده خود را نيز انتخاب مي‌کنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...