خانه » فال روزانه 12 بهمن 1399

فال روزانه

فال روزانه 12 بهمن 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 12 بهمن 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 12 بهمن 1399 برای متولدین فروردین ماه

موقعيت شغلي و حرفه‌اي شما مدتي به بن بست خورده است و بهتراست در اين هفته بخشي از زمان‌تان را به بازنگري کردن استراتژي‌هاي جديدتان اختصاص دهيد. امروز ظاهرا اين مشکلات قابل مديريت هستند، بخصوص اگر که شما سهم خودتان را در اين حوادث بيروني شناخته باشيد. شما از همين الان مي‌توانيد اولين مرحله کارتان را آغاز کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 12 بهمن 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگرچه برنامه‌هاي بلند مدت‌تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حاليکه به هدفتان نزديک مي‌شويد، کم کم از دست اين برنامه‌ها خلاص مي‌شويد. شما حالا در مسير ديگري قرار گرفته‌ايد، پس در مورد حوزه کاري خود بازنگري کنيد و در مقصد نهايي خود تغييراتي ايجاد کنيد. اگر تصميم جديدتان با تصميم قبلي کاملا متفاوت بود نگران نشويد. شما چيزهاي زيادي راجع به خود و جهان خود ياد گرفته‌ايد، پس اگر لازم شد آماده باشيد که مسير و روشتان را نيز عوض کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 12 بهمن 1399 برای متولدین خرداد ماه

سياره بخت شما يعني بهرام در موقعيت و مکان خودش ثابت مانده است، اما الان زمان کم کردن فعاليت‌هاي معنوي و مذهبي نيست. برعکس، حوادث خيلي کند و آرام شده‌اند ولي شما توانايي اين را داريد که خيلي سريع در مورد رابطه اين اتفاقات با يکديگر فکر کنيد. با همه اين احوال تضاد خيلي شديد که بين دنياي درونتان و دنياي بيرون وجود دارد ممکن است باعث فاصله افتادن بين شما و دوستان يا خانوده تان شود و شکافي که بين‌تان ايجاد مي‌شود شما را مايوس مي‌کند. ولي واکنش شديدي نشان ندهيد، فشار و کشمکش به طور کامل و خود بخود از بين مي‌رود.


فال تیر

– فال روزانه در روز 12 بهمن 1399 برای متولدین تیر ماه

شما در مورد برنامه‌هاي آخر هفته خود مطمئن نيستيد. حتي اگر بدانيد که چه مي‌خواهيد، باز هم مي‌ترسيد که براي رسيدن به همه آنها وقت کافي نداشته باشيد- که البته درست هم فکر مي‌کنيد! به جاي اينکه از مقدار آنها کم کنيد مي‌توانيد بخشي از برنامه‌هايتان را به هفته‌هاي بعد موکول کنيد. اگر حس مي‌کنيد وقت در حال تمام شدن است نگران نشويد، شما امکانات زيادي پيش روي خود داريد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 12 بهمن 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما قبل از اينکه از ته دل بخواهيد به حرف يا پيامي گوش بدهيد، لازم است که اين پيام چند بار بهتان گفته شود. منظور اين نيست که خيلي کند عمل مي‌کنيد. شما فقط خيلي اصرار داريد که فعاليت‌هاي يکنواخت روزمره تان را تغيير بدهيد، حتي اگر بدانيد اين کار بهترين کار مورد علاقه تان نيست. البته هيچ کس ديگري نمي‌تواند برايتان تصميم بگيرد، شما فقط بايد نسبت به نصيحت‌ها و پيشنهادات گوش شنوا داشته باشيد. البته فقط به کساني که قصد کمک کردن بهتان را دارند اعتماد کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 12 بهمن 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما روز پيچيده‌اي را پيش رو داريد و ديگران اين موضوع را متوجه نمي‌شوند. چراکه شما موضوعي را پيش خود مخفي نگه داشته‌ايد که فاش کردنش برايتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شايد مهم ترين فاکتوري باشد که به خاطرش سکوت اختيار کرده‌ايد. به جاي اينکه اين موضوع را پيش خود تجزيه و تحليل کنيد و کارهاي خود را توجيه کنيد، فقط حقيقت را فاش کنيد. شما مي‌توانيد با رفتار منطقي خود افراد ديگر را شگفت زده کنيد، اما مطمئنا فشاري که روي شما است از اين به بعد بيشتر خواهد شد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 12 بهمن 1399 برای متولدین مهر ماه

شما پروژه‌هاي خلاقانه خيلي زيادي داريد که مي‌توانيد رويشان کار کنيد، اما بايد بدانيد که مسئوليت‌هاي شما در جهتي قرار گرفته دارند که نياز به به کارهاي هنرمندانه‌تر احساس مي‌شود و خصوصا اگر شما کارهايتان را تمام نکرده نباشيد فشار زيادي روي خود احساس مي‌کنيد. ولي کاري که بايد بکنيد اين است که الان به جز تفريح و خوشگذراني هيچ کار ديگري انجام ندهيد!! بعد از آن توجه کردن به کارهايي که ناتمام گذاشته‌ايد بهترين کاري است که مي‌توانيد انجام دهيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 12 بهمن 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز اصلا وقت مناسبي براي برنامه ريزي کردن نيست، بنابراين شما مي‌کوشيد که تا جايي که مي‌توانيد خودجوش باشيد. اين تاکتيک بايد خوب کار کند، مگر اينکه افراد ديگر در مورد توانايي و مهارت‌هايتان ازتان بپرسند و شما تصميم به عقب نشيني کردن بگيريد. با همه اين احوال مجادله کردن هيچ چيز را حل نمي‌کند. شما مي‌توانيد با تمرکز کردن بر اهدافتان و بي توجه بودن به حرف‌هاي مردم از مجادله‌هاي بي‌خودي دوري کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 12 بهمن 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز خيلي دلتان مي‌خواهد که کارهايتان را به کنار نهاده و به فکر پيدا کردن تفريح و سرگرمي‌‌لذت بخشي باشيد. اما مسئوليت‌هاي تان خيلي زياد است و شما واقعا قادر نيستيد ازشان فرار کنيد. به همان اندازه که امروز احساس نااميدي و ياس مي‌کنيد، تضمين مي‌کنيم که با استراحت کردن اين حالت زياد دوام نمي‌آورد. بهترين کار اين است که از تفريح کردن صرف نظر کرده و به کارهايتان برسيد. شما بعدها هم وقت کافي براي تفريح کردن پيدا مي‌کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 12 بهمن 1399 برای متولدین دی ماه

شما امروز بين ايده‌هاي بلندپروازانه خود و تکاليف و مسئوليت‌هاي جديدتان گير افتاده‌ايد. اگر کارهايتان که روي هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنيد، ديگر نمي‌توانيد از هفته جديدي که پيش رو داريد لذت ببريد. با غر زدن کاري از پيش نمي‌بريد!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنيد؛ فقط تمرکز کرده و تا جايي که برايتان امکان دارد به کارهايتان برسيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 12 بهمن 1399 برای متولدین بهمن ماه

مذاکره کردن با نهادها و يا سازمان‌هاي مالي ممکن است استرس‌هاي غيرلازمي را در زندگي‌تان به همراه داشته باشد، اما به اين راحتي نمي‌توانيد از اين مذاکرات دوري کنيد. شما نبايد کارهاي خود را به تاخير بيندازيد، اگر کارهاي مالي داريد که بايد بهشان بپردازيد، تا دير نشده آنها را شروع کنيد. فراموش نکنيد اين جور کارها حتما نبايد کارهاي جالبي باشند! باوجود اين مديريت کردن مسائل مالي و بدهي‌هايتان مي‌تواند احساس آسايش و امنيت شما را بيشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 12 بهمن 1399 برای متولدین اسفند ماه

تعاملات شما با رئيس‌تان يا فرد ديگري که مي‌تواند روي شما کنترل داشته باشد، شايد به آن نرمي ‌که شما دلتان مي‌خواهد نباشد. اگر شما براي اين فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشيد، دلتان مي‌خواهد از کنترل او چشم پوشي کنيد. اما اگر تسليم فردي شويد که بدون اينکه مهارت‌هاي لازم براي رياست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمايش بگذارد، مطمئنا به مشکل خواهيد خورد. از اعتقادات خود دفاع کنيد؛ اگر شما به خاطر اينکه آسايش داشته باشيد تسليم شويد، مطمئنا به زودي مشکلاتي مشابه خواهيد داشت.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...