خانه » فال روزانه 12 آبان 1399

فال روزانه

فال روزانه 12 آبان 1399

فال روزانه


4.5
(65)

فال روزانه آنلاین 12 آبان 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 12 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما هنوز کارهاي زيادي براي انجام دادن داريد و نکات مبهم زيادي نيز به صورت سربسته باقي مانده‌اند. حتي اگر بي‌صبرانه منتظر شروع کردن کارهايتان هستيد، الان بهتر است که اصلاً کاري انجام ندهيد و براي يک برنامه تفريحي تدارک ببينيد. در عين حال به موقع خودش به فکر اهدافتان هم باشيد. به جاي اينکه برخلاف جريان آب شنا کنيد، خودتان را به دست آن بسپاريد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 12 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما زياد حس خوبي نداريد، براي اينکه زمان به سرعت مي‌گذرد و شما نمي‌توانيد همه کارهايتان را تمام کنيد. به جاي اينکه با نگران شدن به خاطر اتفاقاتي که شايد در آينده بيفتد تلاش‌هايتان را ضايع کنيد، سريع به سراغ ليست خود برويد و از گزينه‌اي به سراغ گزينه بعدي برويد. شما بايد هفته آينده وقت بگذاريد و برنامه‌هاي تفريحي خود را از نو سازماندهي کرده و آنها را جدي‌تر بگيريد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 12 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز نوع نگاهتان به زندگي بهتر شده است و حتي دوستان شما هم متوجه اين موضوع شده‌اند. تازگي‌ها فشارهاي عصبي زيادي بر شما وارد شده است و امروز مثل اينکه اوضاع در حال بهتر شدن است. اکنون زمان خيلي خوبي براي شروع کردن هر نوع پروژه‌اي است، بخصوص اگر اين پروژه در نزديکي خانه‌تان باشد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 12 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه

شما امروز کاملاً به خودتان اعتماد داريد، اما نمي‌توانيد به راحتي دليل اين اعتماد را براي ديگران توضيح بدهيد. شايد دليلش اين باشد که شما نمي‌خواهيد آنها را ناراحت کنيد و يا شايد هم از عکس‌العمل آنها مي‌ترسيد. حالا دليلتان هرچه که باشد لازم نيست کاملاً سکوت اختيار کنيد. درعوض براي امتحان بخشي از احساسات خود را ابراز کنيد تا ببينيد چه اتفاقي مي‌افتد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 12 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما در محل کار و يا در خانه دقت بيشتري داريد، چراکه کمتر دور و بر جزئيات مي‌چرخيد. در مورد روش تعادل برقرار کردن بين کار و تفريح به حس ششم خودتان اطمينان کنيد. اين سخن به معناي تنبل شدن نيست؛ بلکه به معناي اين است که از روزتان نهايت استفاده را ببريد و البته شايد مجبور شويد تا عصر هم کار کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 12 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز ديگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبي براي شما نيست، زيرا آنها مي‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان مي‌توانيم بهتان توصيه کنيم که کاري را که فکر مي‌کنيد مهم تر است انجام دهيد. وقتي براي تجزيه و تحليل کردن و برنامه ريزي کردن باقي نمانده است. پس از بازي کردن دست برداريد و همين الان اقدام کنيد. شما بايد روحيه شوخ طبعي خود را حفظ کرده و در عين حال کارهايتان را انجام دهيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 12 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز ونوس سياره بخت شما، در حاليکه باعث مي‌شود بيشتر روياپردازي کنيد، وارد دوازدهمين خانه شما، خانه روياها و تخيلات مي‌شود. تخيلات شما امروز بيشتر از اينکه منبع الهام وخلاقيت بشوند و بيشتر از اينکه سازنده باشند مخرب هستند و تفکرات احمقانه‌تان شايد فقط توسط خودتان پذيرفته بشوند! براساس هر هوا و هوسي که به ذهنتان مي‌آيد عمل نکنيد و اول به نتايج کارتان فکر کنيد!!


فال آبان

– فال روزانه در روز 12 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز احساسات شديد شما مي‌تواند باعث به وجود آمدن اتفاقات ناراحت کننده‌اي شود، مخصوصاً اگر شما از دست افراد ديگر عصباني شويد و احساسات خود را با آنها درميان نگذاريد. اگر شما به دوستانتان بگوييد که در فکرتان چه مي‌گذرد اولين قدم را برداشته‌ايد، اما اگر هيچ کاري انجام ندهيد احتمال ندارد مشکل رفع بشود. اين سخن به معني اين نيست که شما مجبوريد که هرچيزي آنها گفتند قبول کنيد. به جاي يک عملکردشتابزده، استفاده کردن از استارتژي‌اي که براي حل کردن مشکلات بلند مدت استفاده مي‌شود، بيشترين فايده را خواهد داشت.


فال آذر

– فال روزانه در روز 12 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه

در حاليکه در حال تکميل کردن يک پروژه هستيد و  پشت سر هم در کارتان تأخير به وجود مي‌آيد، بايد صبر و حوصله خود را حفظ کنيد. در حاليکه عدم پيشرفت کارهايتان شما را بي‌طاقت و يا حتي مستأصل مي‌کند که به اجبار کارتان را انجام دهيد، باعث مي‌شود نااميدي شما نيز بيشتر بشود. اما تصميم نگيريد که کارهاي جسورانه انجام دهيد، براي اينکه هم اکنون اين کار حرکت خوبي نيست. تشخيص دادن اينکه ديگرديدگاه‌هاي شما از رده خارج شده‌اند، دليل خوبي به دست شما مي‌دهد که کمي بيشتر صبر کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 12 آبان 1399 برای متولدین دی ماه

شما ايده هاي بسيار زيادي در مورد کارهايي که مي‌خواهيد در آينده انجام بدهيد داريد و به زودي امکان اين فراهم مي‌شود که اولين قدمتان را برداريد. اما درحاليکه وسوسه شده‌ايد و فکرهاي نادرستي مي‌کنيد، احساس مي‌کنيد که لازم است تصميم ديگري بگيريد. معمولاً شما قبل از اينکه دست به عملي بزنيد دوست داريد صبر کند تا همه چيز روشن و واضح بشود. با وجود اين حالا بيش از حد مشتاق شده‌ايد که بدون دور انديشي و احتياط کافي اقدام کنيد! به ياد داشته باشيد، صبور بودن مي‌تواند بزرگترين توانايي شما باشد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 12 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه

اگر با توجه به حرفهايي که ديگران بهتان مي‌زنند کار کنيد، امکان دارد که ارزش پولتان را نفهميد و بيشتر پول خرج کنيد. اين سخن به معني اين نيست که ديگران قصد ضرر زدن به شما را دارند؛ آنها فقط بيش از اندازه با شما مبهم حرف مي‌زنند و اين باعث شده سوءتعبير شود و شما حرفهاي آنها را اشتباه برداشت کنيد. زماني که شما بي‌صبرانه مي‌خواهيد تصميمي قطعي بگيريد و مي‌شنويد که ديگران در مورد حمايت کردن از شما حرف مي‌زنند ممکن است ناخود آگاه گفته‌هاي آنها را تحريف ‌کنيد. اگر شما از عمق پيامهايي که ديگران براي شما دارند مطمئن نيستيد از آنها بخواهيد که واضح تر حرف بزنند!


فال اسفند

– فال روزانه در روز 12 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز عطارد با تفکرات تند و تيزش با نپتون سياره بخت شما مقابله مي‌کند و شما به سمت افکار تخيلي سوق داده مي‌شويد. اما ونوس وارد برج سنبله مي‌شود و شما باور مي‌کنيد که توجه تحليلي از هرچيز ديگري مهم تر است! اگرچه روشن و واضح بودن ذهنتان بهتان کمک مي‌کند تا تصميم‌گيري بهتري داشته باشيد؛ عقلانيت زياد هم مي‌تواند باعث شود که به بينش و ادراک خود مطمئن شويد…


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 65

هنوز کسی رای نداده...