خانه » فال روزانه 11 مهر 1399

فال روزانه

فال روزانه 11 مهر 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 11 مهر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 11 مهر 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما با موج تازه اي از احساسات روبرو شده ايد که اگر زياد مقاومت نکنيد اين  حس هاي جديد مي توانند شما را به دوردستها ببرد. باوجود اين اگر با اين احساسات بجنگيد، خود را گرفتار جنگي بي نتيجه کرده ايد، چرا که نمي توانيد آنها را سرکوب کنيد. پس بي جهت انرژي خود را تلف نکنيد که از پس آن بر بياييد و انرژي خود را براي کار ديگري ذخيره کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 11 مهر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما توانايي دنبال کردن چيزهايي که پيش از اين شروع کرده ايد را دارا هستيد و امروزه بيشتر از هميشه به واقعيت نزديک تر شده ايد. شما داراي منبع عظيمي از انرژي هستيد که به استقامت و پايداريتان مي افزايد. ولي اهداف و مقصد خود را با دقت انتخاب کنيد، چراکه عاقلانه نيست براي چيزي که کاملا بي اهميت است بيخودي تلاش کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 11 مهر 1399 برای متولدین خرداد ماه

شايد شما دوست نداشته باشيد بخشي از وقت خود را به پروژه اي خلاقانه اختصاص دهيد، براي اينکه بهرام در پنجمين خانه شما يعني خانه تفريحات قرار دارد و شما را به انجام دادن کارهاي جالب ترغيب مي کند. همچنين گرماي شديد سياره بهرام شما را به سمت ورزشهاي رقابتي مي کشاند. امروز روزي عالي براي شرکت کردن در فعاليتهاي بدني است، پس زودتر دست به کار شويد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 11 مهر 1399 برای متولدین تیر ماه

شما امروز نسبت به کارهاي سخت خوش بين هستيد، اما ديگران زياد به افکار شما واقف نيستند. اين سخن بدين معني نيست که از روي قصد چيزي را پنهان مي کنيد، بلکه فقط دوست نداريد مرحله به مرحله وقايع روزانه تان را براي ديگران توضيح بدهيد. تمرکز کردن روي کارهايي که مي خواهيد انجام دهيد بهتان توانايي زيادي مي بخشد و نهايتا تا بعداز ظهر کارهايتان را تمام خواهيد کرد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 11 مهر 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز فرصتي براي صحبت کردن داريد و دلتان نمي خواهد اين فرصت را از دست بدهيد. پس زماني را صرف فکر کردن روي چيزهايي که مهم هستند و حرفهايي که گفتنشان لزومي ندارد بکنيد. اگر در جمعي حضور پيدا کرديد که افراد با غيبت کردن و حرفهاي بيهوده وقتشان را سپري مي کنند، شما با نظرات تند و تيز خود در مورد خود و ديگران قضاوت نکنيد. فقط بحث را به آرامي هدايت کرده و بعد به موضوعات مهم تر بپردازيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 11 مهر 1399 برای متولدین شهریور ماه

شايد شما اعتماد داشته باشيد امروز برنده خواهيد شد ولي متاسفانه اين گونه نخواهد بود. شما بايد بين چيزهايي که آرزويش را داريد و کارهايي که انجام مي دهيد تعادلي منطقي برقرار کنيد و آن وقت شما توانايي خواهيد داشت به چيز هايي که مي خواهيد برسيد. با وجود اين اگر شما به توانايي هاي خود شک کنيد و فکر کنيد که به اندازه کافي خوب نيستيد وقت خود را تلف خواهيد کرد. پس از فرصت خود نهايت استفاده را بکنيد تا به نتيجه برسيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 11 مهر 1399 برای متولدین مهر ماه

شما احساس مي کنيد که امروز آخرين فرصت براي تمام کردن چندين پروژه شماست. خوش بختانه امروز يک روز فوق العاده است و شما با سخت کوشي مي‌توانيد کارهاي متنوعي انجام دهيد. اما با يک دست نمي‌توان دو هندوانه برداشت! بنابراين به جاي اين که تمام کارهايتان را با هم انجام بدهيد شما مي‌توانيد براي کارهاي مختلف خود برنامه ريزي کرده و بعد هم به اندازه کافي استراحت کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 11 مهر 1399 برای متولدین آبان ماه

حالا که ماه در نشانه شما قرار گرفته شما احساس ضعف و آسيب پذير بودن مي‌کنيد. اما هر دو سياره فرمانروايي شما يعني بهرام و پلوتو از شما محافظت مي‌کند. امروز صادق بودن و درست کار بودن از قدرتمند بودن مهم تر است از نشان دادن و ابراز کردن نقطه ضعف هاي خود نترسيد، براي اينکه اگر شما انرژي خود را براي پنهان کردن آنها تلف نکنيد تمام نقطه ضعف هاي شما مي توانيد به توانايي و قدرت تبديل شود.


فال آذر

– فال روزانه در روز 11 مهر 1399 برای متولدین آذر ماه

با وجود اينکه دوستان شما فکر مي کنند که شما همه چيزتان را از دست داده ايد ولي خودتان بهتر مي دانيد که اين گونه نيست شما امروز وقتي که انرژي و توانايي هاي خود را ذخيره مي کنيد قدرتمندتر مي شويد به جاي اينکه به سرعت همه چيز را براي ديگران افشا کنيد قدري صبر کرده و آرامتر پيش برويد اگر بخشي از صحبت هايتان را مخفي کرده و آنها را براي روز ديگري بگذاريد راحت تر مي‌توانيد ديگران را متقاعد کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 11 مهر 1399 برای متولدین دی ماه

امروز شما مجبور مي شويد تصميم نهايي خودتان را مطرح کنيد. اگر در محل کارتان سو تفاهمي وجود داشته باشد با نزديک شدن به افراد هم فکر خود مي توانيد آنها را بر طرف کنيد. به قدرت هاي خودتان شک نکنيد. زماني که شما در حال صحبت يا کار کردن هستيد منطقي بودن به قدرت شما اضافه مي کند.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 11 مهر 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز به اتفاقاتي که پيرامونتان رخ مي دهد بي توجه تر شده ايد. هر اتفاقي که امروز رخ مي دهد يا به شما براي رسيدن به آرزوهايتان کمک مي کند يا اينکه موفقيت شما را به تعويق مي اندازد. با وجود اينکه اهداف بلند مدتتان براي شما خيلي مهم اند، به جاي اينکه به نتيجه کار خود فکر کنيد فقط به کارهاي جديدي که هم اکنون پيش رويتان قرار دارد توجه کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 11 مهر 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما حتي بيشتر از آن چيزي که در فکرتان مي گنجد، از افراد ديگر تواناتر و قدرتمندتر هستيد در حقيقت شما اصلا تمايل نداريد که به افرادي که روبروي شما نشسته اند فخر بفروشيد. اما اصلا دليلي وجود ندارد که بخواهيد از وظايف خود به خصوص آنهايي که بهتان کمک مي کنند کارهايتان در مسير درستي قرار گيرد، اجتناب کنيد. به توانايي هاي خودتان شک نکنيد، فقط بايستيد و بهترين کار ممکن را انجام دهيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...