خانه » فال روزانه 11 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 11 فروردین 1399

فال روزانه


4.7
(56)

فال روزانه آنلاین 11 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 11 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما به طور طبيعي کنجکاو هستيد، اما اين حس کنجکاوي شما تبديل به فکري دائم درباره مسافرت‌هاي خارجي،‌ جستجو و افکار بزرگ شده است. اين موضوعات مي‌تواند به شما کمک کند که از اين افکار نگران کننده‌اي که الان درگير آن هستيد خلاص شويد. هنوز اما فرار کردن از وظايف و مسئوليت‌هايي که در خانه داريد به آن آساني که فکر مي‌کنيد امکان پذير نيست. ظاهرا، برنامه ريزي براي اهداف طولاني مدت راه حل بسيار آسان‌تر از اين است که تلاش کنيد کاري را حتما همين امروز تمام کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 11 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما اخيرا به اين فکر افتاده‌ايد که به مدرسه بازگرديد و دوباره تحت آموزش قرار بگيريد و معتقد هستيد که اين کار مي‌تواند چشمان شما را به راه جديدي درزندگي باز کند. اما حتي درس خواندن و يادگيري بعضي چيزها همان قدر غير عملي است که يک فيلسوف اهل عمل نيست و به جنبه‌هاي عملي زندگي کاري ندارد. ديگر اينکه اين راه شما را براي مدت طولاني سرگرم نميکند و زود از آن خسته خواهيد شد. از طرف ديگر، اما اين مي‌تواند راهي باشد که تمايلات اخير خود را ارضا کنيد، البته راه‌هاي ديگري براي سرگرم شدن وجود دارد از جمله خواندن متون فرهنگي و ديني و يا مراجعه به برخي کتاب‌هاي مرجع که مي‌تواند اطلاعات شما را نيز به روز گرداند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 11 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز سعي مي‌کنيد که از عصبي شدن و دچار وحشت شدن جلوگيري کنيد و آسان ترين راه هم اين است که بگذاريد ديگران حواس شما را پرت کنند تا به احساسات دشوار و پيچيده خود فکرنکنيد. اگر خود را در ميان خانواده، دوستان و يا همکلاسي‌هايتان محاصره کنيد راهي است که مي‌توانيد بوسيله آن از درگيري با احساسات خود پيشگيري کنيد به خاطر اينکه شما بايد وظيفه خود را در پيشبرد گفتگو و مکالمه انجام دهيد. درست است که اين يک راه حل دائمي‌نيست، اما غرق کردن خود در ميان کساني که مانند شما فکر مي‌کنند و هم فکر شما هستند مي‌تواند به طور موقت فشار عصبي را از شما دور کند.


فال تیر

– فال روزانه در روز 11 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

اگرچه شما آدم بسيار واقع بيني هستيد، اما امروز ممکن است روزي باشد که فردي را ملاقات کنيد که درها را به روي شما باز کند. اگر کسي در زندگي شما پديدار شد، مطمئن شويد که زماني را صرف اين مي‌کنيد که بشنويد چه چيزي گفته مي‌شود و شما بتوانيد در قبال آن پاسخ گو باشيد. الان زمان اين نيست که به تعقيب ماده غاز وحشي بپردازيد. پس مراقب اين باشيد که چه نوع ماجراجويي را انتخاب مي‌کنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 11 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما هم اکنون با ديدگاهي بي طرفانه راجع به دوستي‌هايتان فکر مي‌کنيد و بنابراين به راحتي مي‌توانيد با نگاهي متفاوت به همه چيز بنگريد. ارتباط و تعاملهايتان با ديگران- شخصي يا کاري- ممکن است منشا اصلي ناراحتي‌هايتان باشد، اما نبايد اجازه دهيد که اين ناراحتي شما را به شک و بدبيني بکشاند. حالا شما قادر هستيد فراتر از مسائل عيني و طبيعي که بهتان ديدگاه جديدي داده قدم برداريد. هيچ تصميم ناگهاني‌اي نگيريد؛ فقط چيزهايي که آموخته‌ايد را با آنچه از قبل مي‌دانستيد ترکيب کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 11 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

از وقتي که علايم رژيم گرفتن و سلامتي را در خودتان ديده‌ايد، اگر به تغيير دادن رژيم غذايي روزانه براي روزهايي که پيش رو داريد فکرکنيد، ديگر جايي براي تعجب باقي نمي‌ماند. حتي اگر برنامه ريزي کردن جزء اصول کاري تان نباشد، اما تهيه کردن يک ليست راه‌تان را هموار مي‌کند. پس يک مداد و کاغذ برداريد (يا در کامپيوتر) تغييرات کوچکي که فکر مي‌کنيد مي‌تواند تاثيرات مثبت و مهمي‌در زندگي‌تان بگذارد را يادداشت کنيد. سپس آنها را دسته بندي کرده و بهشان اولويت بدهيد و با اين برنامه جديد شروع کرده و خودتان را براي يک زندگي شادتر و سالم تر آماده کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 11 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز شما بر سر دوراهي قرار مي‌گيريد. از يک طرف مي‌خواهيد کار خاصي انجام دهيد؛ شما کارهاي عقب افتاده زيادي براي انجام دادن داريد و شور و هيجان شما مي‌تواند تبديل به عصبانيت شديد بشود. از طرف ديگر اگر کمي ‌تلاش کنيد محيط امن و آرامي براي خود درست کنيد، عجيب اينکه احساس خواهيد کرد بيشتر از خلوت و محيط دنج خود جدا افتاده‌ايد. اما الان نبايد نگران اين باشيد که چه راهي را انتخاب کنيد؛ فقط ببينيد که طالع شما چيست و سرنوشت شما را به چه مسيري هدايت مي‌کند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 11 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

شما اغلب مي‌توانيد به راحتي رازها را مخفي نگه داريد، اما امروز با وجود اينکه چهار سياره در دوازدهمين خانه تان يعني خانه مخفي کاري قرار دارند، شما حتي بيشتر از قبل به اين کار تمايل داريد. اما لازم نيست شما کاري بکنيد. لذت بردن از تنهايي کاري عاقلانه است، چرا که شما بهترين دوست خودتان هستيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 11 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

شما امروز از نظر احساسي در آرامش کامل به سر مي‌بريد! شايد قبلا به اندازه کافي نگران بوده‌ايد و الان وقت اين است که ناراحتي‌هايتان را فراموش کنيد. حتي اگر به طور کامل آماده نيستيد که به راه خود ادامه بدهيد، ولي هنوز هم بهترين کار اين است که نگراني‌هايتان را پيش خود نگه داريد. درهرصورت افراد ديگر نگاه بي تفاوتي به شما دارند و اين موضوع مي‌تواند توانايي‌هاي معنوي شما را بالاتر ببرد.


فال دی

– فال روزانه در روز 11 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

شما مثل يک زنبور عسل که وزوز مي‌کند و سرش شلوغ است الکي دور خودتان مي‌چرخيد، شايد به اندازه کافي از جشن‌ها و مهماني‌هاي عصرانه لذت نبرده‌ايد. با اين حال به هيچ مهماني‌اي جواب منفي نخواهيد داد و يک بار که به مهماني برويد فراموش مي‌کنيد که پيش از اين چقدر خسته بوديد. اگر به فردي که خيلي بهش اطمينان داريد اجازه دهيد نقاط ضعفتان را بداند روشي خيلي خوب را انتخاب کرده‌ايد و روز خوبي در انتظارتان خواهد بود.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 11 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

هم اکنون فکر کردن به مقوله‌هاي عالي و بزرگ درمورد آينده امري طبيعي است، اما اين موضوع دليل نمي‌شود فکر شما مغشوش نشود. عجيب اينکه اگر پاهايتان روي زمين باشد و بلند پروازي نداشته باشيد، احتمالاً استدلالات شما کامل و بي‌عيب خواهند بود. در برابر کساني که ايده‌هاي شما را قبول ندارند مقاومت کنيد. سعي نکنيد خودتان را همرنگ جماعت سازيد؛ بهتر است که از ايده‌هاي خودتان پيروي کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 11 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما فکر مي‌کنيد که مي‌دانيد با افراد ديگر چگونه رفتار کنيد، اما احتمال زيادي وجود دارد که سيگنال‌ها را اشتباه بفهميد. به جاي اينکه يکدفعه به نتيجه کار فکر کنيد، فرضيه‌هاي خود را بررسي کنيد. ارتباط برقرار کردن مي‌تواند فاصله‌ها و سوءتفاهماتي که به وجود آمده است را رفع کند. در اين صورت حتي اگر اشتباه کنيد، اگر از اطرافيان‌تان درخواست کمک کنيد آنها خوشحال خواهند شد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.7 / 5. تعداد آرا : 56

هنوز کسی رای نداده...