خانه » فال روزانه 11 بهمن 1398

فال روزانه

فال روزانه 11 بهمن 1398

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه آنلاین 11 بهمن 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1398 برای متولدین فروردین ماه

ممكن است امروز پريشان تر و غمگين تر از هميشه باشيد،‌ چرا كه ماه براي يكي دو روزي وارد نشان شما شده است؛ به هر حال،‌ هنوز هم شما اين توانايي را داريد كه معامله‌اي را به صورت عالي به اتمام برسانيد اما اگر احساسات تان را دخيل نكنيد و اجازه ندهيد كه ديگران شما را از كوره بدر ببرند. شما وقتي بسيار هيجان زده مي‌شويد براحتي كنترل خود را از دست مي‌دهيد. اما اين نبايد باعث شود كه شما از كار دست برداريد، سعي كنيد همچنان اهل عمل باشيد،‌ حتي وقتي آدرنالين خون شما بالا رفت!!


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز مي‌توانيد از شر غم و غصه‌اي كه شما را مشغول به خود كرده بود، خلاص شويد، مخصوصا اگر بتوانيد رنجش و يا ناراحتي كه در زير خاكستر خود را پنهان كرده است را برطرف كنيد.اما هنوز شما ممكن است درباره احساسات خود نگران باشيد،‌ به خاطر اينكه نمي‌توانيد همه آنها در گفتگوي خود با اطرافيان تان بازگو كنيد. به جاي اينكه نگران اين باشيد كه كدام نيازهايتان را بايد بازگو كنيد،‌ قبول كنيد كه هر چيزي كه شما بايد ابراز كنيد زماني نتيجه خواهد داد كه فرصت آن پيش بيايد. شما بيش از آن كه فكرش را بكنيد وقت داريد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1398 برای متولدین خرداد ماه

امروز هيجان و شادي شما مسري است،‌ اما اگر دوستان و يا همكاران تان شما را حمايت نكنند همه شادي‌هاي دنيا هم نمي‌توانند كارها و مسئوليت‌هاي را كه داريد انجام دهند. يك ايده بزرگ و عالي ممكن است آنقدر خوب به نظر برسد كه شما بدون اراده آن كار را انجام دهيد. فقط براي اين عجله مي‌كنيد كه آن را آنقدرمحكم و استوار كنيد كه نيازي به دوباره كاري و هدردادن وقت براي دوباره انجام دادن آن نباشد. آرام باشيد تا تلاش‌هايتان بتواند نتيجه ثابت و پايداري داشته باشد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1398 برای متولدین تیر ماه

اگر امروز ديگران از شما انتظار داشته باشند كه موقعيتي را اداره كنيد و آن را سرو سامان دهيد كه بسيار دشوار و غيرعملي است، ‌شما از كوره در خواهيد رفت و بدنبال آن احساس ناخوشايندي خواهيد داشت. اين ريسك بزرگي براي شماست كه در جواب آنها نه بگوييد، بنابراين ممكن است كه مجبور شويد اعتماد بنفس خود را تقويت كرده و اين مسئوليت را قبول كنيد. با اين وجود،‌ مهم است كه بدانيد اين معامله “همه يا هيچ” نيست، شما با قدرتي كه داريد براحتي و در اندك زماني مي‌توانيد از عهده اين كار برآييد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1398 برای متولدین مرداد ماه

به نظر مي‌رسد كه هيچ چيز نمي‌تواند امروز جلوي شما را بگيرد. اما ممكن است اگر نتوانيد درك درستي از اوضاع داشته باشيد ناگهان متوجه شويد كه اشتباه مي‌كرديد. خوش بيني كوركورانه مي‌تواند شما را با موانع يا صخره‌هايي در مسيرتان مواجهه كند اما تمايل و اشتياق تان قبل از اينكه خيلي دير شود با اطمينان راه را برايتان باز كرده و مسيرتان را هموار مي‌كند. بكار بردن قدرت كنترل تان، سياست كاملا عاقلانه‌اي است به جاي اينكه وقتي لبه پرتگاه قرار گرفتيد به دنبال چتر نجات باشيد سعي كنيد قبل از آن از اين سياست استفاده كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1398 برای متولدین شهریور ماه

امروز مي‌خواهيد كاري را براي اولين بار انجام دهيد و براي همين مشتاق ولي نگران هستيد. شما ترجيح مي‌دهيد كه درباره موقعيت كنوني بيشتر بدانيد و فكر مي‌كنيد اين كار به شما قوت قلب لازم را خواهد داد. اگر زمان كافي داشته باشيد دوست داريد كه براي اين مسئوليت و ماموريت،‌ مهارت‌هايي را كه لازم داريد ياد گرفته و تمرين كنيد. اما زمان كافي براي اين كار نداريد. با ترس‌هايتان مواجهه شويد و تا جايي كه امكان دارد از روي ترتيب و به قاعده جلو برويد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1398 برای متولدین مهر ماه

اگر امروز دوست يا شريك تان عصباني باشد،‌ شما اين توانايي را داريد كه او را آرام كنيد. شما از اين نمي‌ترسيد كه ديگران را تشويق كنيد تا مطابق نظرات شخصي خود حركت كنند و زمينه اصلي زندگي خود را پيدا كنند، به جاي اينكه بر تفاوت‌هاي كاملا آشكار متمركز شوند. اكنون به دنبال راه حل‌هاي محافظه كارانه نباشيد. به ياد داشته باشيد كه شما مي‌توانيد امروز يك مصلح واقعي باشيد، البته اگر مايل باشيد كه ريسك كنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1398 برای متولدین آبان ماه

به نظر مي‌رسد اگر امروز در ميان كار تكراري و روتين خود يك استراحت كوچك داشته باشيد براي تقويت روحيه تان خوب باشد. حتي اگر كارها را سر هم بندي كرده باشيد و اوقات بسيار خوبي داشته باشيد، ممكن است قادر نباشيد آنقدر كه هميشه آرزويش را داشتيد آسان گير و بي قيد باشيد. شادابي روحي اخير شما آنقدر نيست كه كارهاي جدي و سختي را كه در پيش رو داريد از ياد ببريد. آگاه ماندن از تفاوت بين لحظه حال و آينده مي‌تواند اعصاب شما را آرام كرده و شما را قادر سازد كه از لحظه حال خود لذت ببريد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1398 برای متولدین آذر ماه

اگرچه شما از يك مرحله جديد عبور كرده‌ايد، اما اكنون آماده مقداري تفريح و بازي هستيد. خوشبختانه، شما ممكن است شيطنت‌هايي را كه بدنبالش هستيد را پيدا كنيد. متاسفانه، اين بيش از آن است كه شما در جستجويش بوديد. به ياد داشته باشيد كه خيلي راحت مي‌شود شادي و خوشي لحظه حال را از دست داد. خود جوش باشيد، اما همچنين يك پاي خود را بر روي زمين استوار نگاه داريد.


فال دی

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1398 برای متولدین دی ماه

ممكن است شما در مسيري موفق شويد؛ اين مسير مي‌تواند درهم شكستن يك فوريت براي آغاز كردن كار جديدي در خانه باشد يا اينكه نخستين قدم را براي بيان احساسات تان با يك دوست نزديك يا يكي از اعضاي خانواده تان برمي‌داريد. اما شما همچنين تصميم داريد كه از مسئوليت طولاني مدتي كه داريد پريشان و آشفته نشويد. با اين وجود، اين تغيير ناگهاني مي‌تواند اضطرابي بر شما وارد كند اما بايد تلاش كنيد كه اهداف آينده تان را با تمايلاتي كه بدست آوردن رضايت زودگذر داريد متعادل و هماهنگ كنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1398 برای متولدین بهمن ماه

اگر چه غير ممكن به نظر مي‌رسد، اما سرعت زندگي شما افزايش در حال افزايش است. شما مي‌توانيد از يك چيز به سمت چيز ديگري بدويد و به دنبال خود يك سري از كارهاي ناتمام را بر جاي بگذاريد. به جاي اينكه تلاش كنيد تا انبوهي از كارها را در وقت كم و با هم ديگر انجام دهيد، سعي كنيد روش كار خود را عوض كنيد و كارهاي كمتري را انجام دهيد و درنهات از اينكه مي‌بينيد چگونه مي‌توان كارهاي بي شماري را با كمي آرامش داشتن انجام داد شگفت زده خواهيد شد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 11 بهمن 1398 برای متولدین اسفند ماه

اكنون شما به طور غير ارادي تمايل داريد كه با پول خود كارهاي زيادي انجام دهيد،‌ پس قبل از اينكه خارج از خريدهاي معمول‌تان، ‌هزينه‌اي كنيد خوب فكر كنيد. شايد مايل باشيد كه وسيله كاملا بيخودي بخريد كه اصلا بدردتان نخواهد نخورد، اين كار حتي از نظر مالي نيز ايده چندان جالبي به نظر نمي‌رسد. اما به يكباره شما مي‌فهميد كه اوضاع مالي تان اكنون زياد واضح و روشن نيست. شما بايد چند روزي صبر كنيد خوب به هدفي كه در ذهن داريد بينديشيد، تا بعدها از اين كاري كه انجام داده‌ايد پشيمان نشويد و افسوس نخوريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...