خانه » فال روزانه 11 اسفند 1398

فال روزانه

فال روزانه 11 اسفند 1398

فال روزانه


2
(2)

فال روزانه آنلاین 11 اسفند 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 11 اسفند 1398 برای متولدین فروردین ماه

شما اغلب اوقات آدمي‌هستيد که قبل از اينکه فکر کنيد اعمال تان چه تاثيري روي ديگران دارد دست به عمل مي‌زنيد. به هر حال امروز اين کلمات شماست که دوستان تان را متاثر کرده و بيش از آنکه متوجه باشيد به روابط تان لطمه مي‌زند. اغراق کردن در اين وضعيت يا کش دادن به حقايق تغيير يافته ديگر در اين رابطه به شما کمک نمي‌کند. شما نمي‌توانيد از واقعيت فرار کنيد. پس بهتر است به خوبي از آغاز کار اهل عمل باشيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 11 اسفند 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

بلندپروازي شما بسادگي مي‌تواند شما را از راه تان منحرف کند ولي شما قادريد که با تغيير مقداري از عوامل جايگزين شرايط خود را تغيير دهيد. طبيعتا زندگي بسيار پيچيده است بنابراين سعي نکنيد تا خود را حتي در جزيي ترين امور استاد بدانيد و بخواهيد که به تنهايي گليم خود را از آب بيرون بکشيد. فقط روي بخش‌هاي مهم تمرکز کنيد.خوشبختانه بقيه چيزها به خودي خود حل خواهند شد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 11 اسفند 1398 برای متولدین خرداد ماه

شما معمولا وقتي مجبور به بحث و جدل با کسي مي‌شويد به خوبي مي‌توانيد از اين موقعيت ناخوشايند فرار کنيد اما امروز مريخ حساس با سياره حاكم شما عطارد در اتصال است. شما مي‌توانيد در جستجوي دردسر باشيد يا اينکه يک مخالفت و درگيري ساده را به يک موقعيت پيچيده و بسيار سخت تبديل کنيد. خود را قرباني اين وسوسه نكنيد؛ به خاطر اينکه مجبور مي‌شويد  که رفتار ناخوشايند تان را اصلاح و حتي با وجود کساني که با افکارتان مخالفند مجبور مي‌شويد همکاري کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 11 اسفند 1398 برای متولدین تیر ماه

ممکن است شما روزتان را با يک رفتار و حالت آسان گير و بي قيدانه شروع کنيد اما همچنان که روز پيش مي‌رود مي‌بينيد که شرايط چقدر سخت و دشوار مي‌شود. شما اکنون قصد تغيير و تحول را نداريد اما يک موقعيت دشوار به توجه فوري شما بستگي دارد. دوستان تان شيفته توانايي شما براي درک يک موضوع پيچيده هستند و همه شان از درک استوار شما از واقعيت‌هاي امروز شگفت زده هستند. جلو برويد و رهبري را بدست بگيريد اما بيش از حد سخت گيري نکنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 11 اسفند 1398 برای متولدین مرداد ماه

با وجود اينکه ممکن است در حال تجربه جدال دروني سختي بين عقل و قلب تان باشيد احتمالا تصميم خواهيد گرفت که احساسات خود را ناديده بگيريد. شايد شما بدرستي اعتقاد داشته باشيد که افکار معقول در نردبان تکامل زندگي بر احساسات برتري دارد. اما واقعيت  اين است که عقل و منطق به هيچ وجه بر عشق و علاقه برتري ندارد.اين جنگ دروني خود را کنترل کنيد و سعي کنيد در حاليکه در جستجوي تعادل در زندگي تان هستيد از آن براي ايجاد کانال هاي ارتباطي استفاده کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 11 اسفند 1398 برای متولدین شهریور ماه

سياره حاکم شما عطارد مي‌تواند شما را فريب دهد تا فکر کنيد که امروز به طرز خاصي باهوش و درايت شده‌ايد با اين حال نمي‌توانيد از ميدان موانع که در سر راه شما قرار دارد فرار کنيد؛ اين يک زمان دگرگون کننده است. شما بايد تصميم بگيريد که آيا به جلو برويد يا سر جاي خود بمانيد يا اينکه آيا مي‌خواهيد که عوامل جايگزيني که مي‌تواند تغييرات مهمي در زندگي تان بدهد را بررسي کنيد. الان وقتش است؛ ذهن تان را سر  و سامان دهيد و حرکت کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 11 اسفند 1398 برای متولدین مهر ماه

امروز واقعا سخت است که تعادل را در زندگي خود دوباره برقرار کنيد به خاطر اينکه ممکن است احساس کنيد بسيار سخت است که بلاخره “بله” يا “نه” بگوييد! شما مايليد که از حاشيه بيرون برويد تا بتوانيد در متن زندگي محدوديت‌هايي براي خود ايجاد کنيد اما شايد براي تان سخت باشد که ازآن قوانين پيروي کنيد. تنها راهي که مي‌توانيد واکنش دنيا و کائنات را نسبت به تصميمات تان امتحان کنيد اين است که “خلاق و مبتکر” باشيد. اين کار آنقدرها که به نظر مي‌رسد سخت و دشوار نيست؛ فقط زمان لازم داريد تا راه خود را پيدا کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 11 اسفند 1398 برای متولدین آبان ماه

امروز زمان خوبي است که در ميدان زندگي حاضر شويد و موقعيت دشواري را که پيش آمده به جاي اينکه از آن فرار کنيد تحت کنترل خود درآوريد. درباره اتفاقاتي که در حال وقوع است بينديشيد؛ و بعد بر مبناي تجزيه و تحليل‌هاي خود عمل کنيد. طبيعتا شما آدم بسيار محتاطي هستيد که هر کدام از افکار خود  را اندازه گيري مي‌کنيد. به هر حال اکنون الان آماده‌ايد که به درون استخر”کار” بپريد بدون اينکه ببينيد آيا آب درون آن هست يا نه! خود را از احساسات تان جدا نکنيد به خاطر اينکه آنها چيزهاي زيادي دارند که به شما ياد دهند.


فال آذر

– فال روزانه در روز 11 اسفند 1398 برای متولدین آذر ماه

ممکن است امروز آنقدر مستبد و خود رأي باشيد که سهوا يکي از نزديکان خود را عصباني کنيد. شما فکر مي‌کنيد که آماده ايد که احساسات خود را با هر کسي تقسيم کنيد به خاطر اينکه شما ادعا مي‌کنيد که فقط گفتن حقيقت آسان تر است. اما حقيقت اين است که وقتي زمان اين کار فرا مي‌رسد شما اولين کسي هستيد که از آن فرار مي‌کنيد. به ياد داشته باشيد اگر بخواهيد احساسات خود را به عنوان رازي در قلب تان پنهان کنيد هيچ اتفاقي نمي‌افتد!


فال دی

– فال روزانه در روز 11 اسفند 1398 برای متولدین دی ماه

‌سياره حاکم شما کيوان امروز روابط شما را مهار مي‌کند و زمانيکه شما در حال صحبت با تحکم هستيد لحن شما را آرام مي‌کند. ممکن است شما با همه اين موضوعات درگير باشيد با اين حال تلاش‌هاي بي پايان شما حتما نتيجه خواهد داد. قوانين بازي را تغيير دهيد تا انرژي تان نيز متحول شود. قدرت در دستان شماست تا با سخنان الهام بخش‌هاي خود روياهاي ديگران را پرورش دهيد. فقط تعهد نکنيد همه آن روياها را يکباره تحقق مي‌بخشيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 11 اسفند 1398 برای متولدین بهمن ماه

موضوعي در زندگي شما وجود دارد که هيچ کس از آن خبر ندارد شايد يک نگراني راجع به يک رابطه شخصي باشد. اگر شما يک شريک آرام و ساکت در محل کار داريد زمان بسيار خوبي است که قراردادها و بعضي تغييرات را دوباره بررسي کنيد.آنقدر صبر نکنيد تا دير شود؛ همين امروز با يک دوست مورد اعتماد مشورت کنيد زمانيکه فرصت داريد تا در محيطي بدون استرس آن را انجام دهيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 11 اسفند 1398 برای متولدین اسفند ماه

نيمه مهربان تر و آرام تر شما مشتاقانه اين تعطيلات آخر هفته ظاهر خواهد شد در حاليکه صداي شما ممکن است اکنون بسيار قوي و موثر باشد که زمانيکه داريد کسي را به خود نزديک مي‌کنيد او را ناخواسته بترسانيد. خوشبختانه مي‌توانيد از ايجاد اين مسئله ناخوشايند بوسيله توجه و احتياط در همه واکنش‌هاي تان جلوگيري کنيد. امروز خويشتن داري مي‌تواند به نفع شما باشد پس هر آنچه که انتخاب کرده ايد تا با ديگري تقسيم کنيد را دست کم نگيريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 2 / 5. تعداد آرا : 2

هنوز کسی رای نداده...