خانه » فال روزانه 11 اردیبهشت 1399

فال روزانه

فال روزانه 11 اردیبهشت 1399

فال روزانه


4.6
(59)

فال روزانه آنلاین 11 اردیبهشت 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما در مقام و مرتبه اجتماعي تان  داراي رتبه خوبي مي‌باشيد که افراد بسياري در حسرت اين مرتبه هستند و آرزو دارند که اي کاش آنها نيز در چنين مرتبه‌اي بودند. پس قدر شغل و يا مقام اجتماعي تان را بدانيد، به راحتي و به خاطر دلايل بي مورد شغل تان را از دست ندهيد. کمي بيشتر مراقب رفتارتان باشيد زيرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده ايد که افراد زيادي از شما برنجند با اين که شما با قصد قبلي يا به عمد اين کار را انجام نداده ايد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما در اين روزها احساس مي‌کنيد مسئوليت‌هايتان بسيار زياد شده است و شما توانايي انجام تمام کارهايتان را نداريد. شما با يک دست چند هندوانه بلند کرده ايد براي همين دچار سر در گمي‌شده‌ايد، و يا شايد به يک احساس پوچي رسيده باشيد. شما در بين عمل کردن به صحبت‌هاي دل و ذهن تان متحير شده ايد، نمي‌دانيد آيا بايد احساساتي باشيد يا منظق گرا ؟؟ سريع تصميم نگيريد اجازه دهيد استرس‌هايي که در حال حاضر بر قلب شما حاکي است کمي‌فرو کش کنند و بعد تصميم‌هايي را اتخاذ کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما در اين روزها داراي مشغوليات بسياري هستيد و از اين همه فعاليت خسته شده ايد. توصيه مي‌کنيم تمام کارهايتان را متوقف کنيد زيرا شما براي انجام  بعضي از کارهايتان حوصله و رغبت نداريد به همين دليل بيش از پيش خسته مي‌شويد. بهتر است کارهايي را که مايل به انجام دادن هستيد از کارهايي که تمايلي براي انجام شان نداريد جدا کنيد. زيرا انرژي را که براي آن کار مي‌گذاريد اگر براي کار ديگري هزينه کنيد  نتيجه‌هاي بهتري خواهد داشت.


فال تیر

– فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1399 برای متولدین تیر ماه

تمايلاتي که در سابق داشته ايد ديگر شما را راضي نمي‌کنند بلکه مي‌توان گفت حتي از آنها  دلزده نيز شده ايد. اين کارها را کنار بگذاريد زيرا مسائل غير قابل حلي را براي شما فراهم خواهد کرد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1399 برای متولدین مرداد ماه

همه به حال شما غبطه مي‌خورند و به شما حسادت مي‌ورزند زيرا فکر مي‌کنند شما زندگي عالي را داريد اما شايد در درون زندگي‌تان اين طور نباشد. شما از اين مساله رنج زيادي مي‌بريد زيرا اين مسئله را نمي‌توانيد به شخص ديگري انتقال دهيد و فقط اذيت مي‌شويد و شنيدن اين صحبت‌ها و عدم واکنش‌هايتان سبب شده است که اختلافاتي وارد زندگي شخصي تان شود و انرژي شما و اشخاص خانواده تان را بگيرد  بهتر است به اين صحبت‌ها اهميتي ندهيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز زمان بسيار خوبي براي شما مي‌باشد. تمام آرزوها و تمايلاتي که در سابق داشته ايد به تحقق مي‌پيوندند البته با واقع نگري و دور بيني که نسبت به آينده داريد.  در ابتدا فقط به موضوعاتي که خواهان انجام شان هستيد فکر کنيد و بعد با اشخاص خانواده تان مطرح سازيد، سپس اجرا نماييد زيرا ممکن است شرايطي پيش بيايد که بقيه افراد خانواده تان شما را به خاطر تصمصم گيري غلط در کاري مقصر بدانند. به همين علت شما دچار عذاب وجدان شويد پس براي پيش گيري از اين کار با بقيه مشورت کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1399 برای متولدین مهر ماه

شما با رفتارهاي خوب و مثبتي  که با دوست يا همکارانتان داريد باعث شده ايد که در قلب آنها به راحتي جا باز کنيد و اين رفتار شما باعث پيشرفت‌هايتان در آينده خواهد شد. اما متاسفانه شما حساسيت‌هاي بيش از حدي را در مورد اطرافيانتان  به خرج مي‌دهيد که نبايد بدين سبک باشد، زيرا شما مسئول زندگي خودتان هستيد نه دوستان يا همکاران‌تان. بهتر است محبت زيادي را با دخالت جابه جا نگيريد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1399 برای متولدین آبان ماه

به دليل اتفاقات شگفت انگيزي که برايتان پيش خواهد آمد، شما کنترل‌هاي سريعي را بر روي رفتار يا گفتارتان نداريد و اين موضوع مي‌تواند براي شما خطرناک باشد. زيرا در اثر پيش آمد اين اتفاقات کارهايي را انجام مي‌دهيد که بعدا از انجام شان پشيمان مي‌شويد توصيه مي‌کنيم که عکس العمل‌هاي سريعي را از خود نشان ندهيد. اما خوشبختانه شما با درايت بالايي که داريد مي‌توانيد به راحتي بر اين موضوع غلبه کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1399 برای متولدین آذر ماه

شما درگيري لفظي بزرگي با شخصي داشته ايد که بر اثر اين گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله اي رسيده ايد که دلتان مي‌خواهد از زندگي فرار کنيد اما  خوشبختانه دوره‌اي را که سپري مي‌کنيد به مانند يک امتحان مي‌باشد که براي رفتن به دوره بعدي صبر و استقامت بيشتري داشته باشيد پس شجاع باشيد زيرا خداوند تقدير خوبي را براي تان رقم زده است، در آينده از تمام اين موهبات لذت خواهيد برد، شکر گذار خداوند خواهيد بود.


فال دی

– فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1399 برای متولدین دی ماه

شما شجاعت و دليري بيش از حدي  براي شرکت در موارد بحث داريد، اما اين همه جسارت شما لازم نيست زيرا ممکن است شما را به راه‌هاي منحرف کننده‌اي بکشانند که سبب پشيماني شما شود. در رباطه با اظرافيان تان قضاوت‌هاي بدي را در ذهن تان مي‌پرورانيد، اين قضاوت‌هاي مضرر را از ذهن‌تان دور کنيد تا بتوانيد با خيال آسوده تري کارهايتان را پيش ببريد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز دوباره شانس به شما روي آورده است در چند ماه اخير شما کم شانس بوديد و در رابطه با مسائلي که برايتان پيش مي‌آمد شانس‌تان به شما ياري نمي‌رساند اما در اين روزها در تمام کارهايتان شما را همراهي مي‌کند، شما نيز متوجه اين موضوع شده‌ايد. اجازه ندهيد ديگران بر شما حکومت مطلق داشته باشند زيرا شما را به بي راه مي‌برند راه‌هايي که خودتان دنبال مي‌کنيد به زودي نتايج باور نکردني برايتان خواهد داشت. براي اين که از انرژي‌هاي منفي تان کم کنيد با شخصي يا اشخاصي گفتگوهايي را انجام دهيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما مي‌خواهيد ديگران و تمام اطرافيان‌تان متوجه کارهاي سختي که شما انجام مي‌دهيد باشند. کار شما شايد سخت باشيد اما تمام افراد در تمام ممالک مانند شما در حال تلاش کردن هستند پس نبايد اين تفکر را داشته باشيد که شما از بقيه افراد فعاليت‌هاي بيشتري را انجام مي‌دهيد و به خود مغرور شويد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 59

هنوز کسی رای نداده...