خانه » فال روزانه 11 آذر 1399

فال روزانه

فال روزانه 11 آذر 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 11 آذر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 11 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز قدرت پيش‌بيني تان قوي شده است، چراکه شما به حوادث عجيبي که رخ مي‌دهد مشکوک هستيد. حتي اگر چنين نباشد، به خصوص اگر بتوانيد در شغلتان خلاقيت داشته باشيد، شما در هرصورت قادر هستيد اوقات خوش و لذت بخشي داشته باشيد. اگر در طول روز خستگي تان به نارضايتي مبدل گشت، به ياد داشته باشيد که فردا مي‌تواند يک روز کاملاً جديد و جذاب باشد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 11 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز حتي اگر تلاش کنيد که جدي نشان داده شويد، باز هم نمي‌توانيد از لبخند زدن اجتناب کنيد. شما نمي‌خواهيد خوشحالي خود را پنهان کنيد، بلکه فقط قصد نداريد بدين وسيله خود نمايي کنيد. به ياد داشته باشيد اين فقط طرز فکر خود شماست. تا موقعي که براي ديگران هم آرزوهاي خوب و زيبا داشته باشيد، هيچ کس به خاطر اينکه احساس خوبي داريد بهتان ايراد نمي‌گيرد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 11 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز با تجربه‌هاي جالب و شگفت انگيزي احاطه مي‌شويد، اما چيزي سبب عقب گرد شما شده و اجازه نمي‌دهد از اين تجربيات استفاده لازم را ببريد. شايد از وقتي که تصميم گرفته‌ايد نظرات خود را ابراز کنيد، از گرفتار شدن مي‌ترسيد. متاسفانه ترس‌هاي بي‌اساس و بي دليل شما مانع از به دست آوردن خوشبختي واقعي مي‌شوند. اجازه ندهيد افکار منفي روز خوب و خوش شما را خراب کند.


فال تیر

– فال روزانه در روز 11 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه

شما امروز نمي‌توانيد به راحتي به ديگران اعتماد کنيد، چراکه آنها خيلي اغراق مي‌کنند. شما مي‌دانيد بيشتر گفته‌هاي آنها حقيقت دارد، اما حس ششم‌تان بهتان مي‌گويد هنوز مشکلي وجود دارد. همه چيز ظاهرا خوب است، باوجود اين سستي‌ها و تزلزل‌هاي شما تحريک‌تان مي‌کنند که قضاوت‌هاي تند و تيز داشته باشيد. سعي کنيد توقعات خود را کنار گذاشته و حواستان فقط به اتفاقاتي که پيرامونتان رخ مي‌دهد باشد. در اين صورت واقعاً از نتايج کارتان شگفت زده خواهيد شد!!


فال مرداد

– فال روزانه در روز 11 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه

تا موقعي که در تمام روز کاملاً فعال و سازنده باشيد، نسبت به خود و اطرافيان‌تان حس خوبي خواهيد داشت. اما اگر کار خيلي زيادي هم انجام ندهيد، باز هم مي‌توانيد به سرزنش‌هاي ديگران به خاطر عدم توجه تان پايان دهيد. به ياد داشته باشيد که راه‌هاي متفاوتي براي رسيدن بهموفقيتوجود دارد. شما بدون اينکه مورد عيني و ملموسي براي ارائه دادن به ديگران داشته باشيد باز هم مي‌توانيد به بالاترين موفقيت‌ها برسيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 11 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز بالاترين ميزان خلاقيت خود را داريد، اما قصد داريد مثل هميشه به جاي اينکه خودتان اثري هنري خلق کنيد براي ديدن آثار هنري به تماشاي موزه برويد. از سخت تر کار کردن و ساختن بعضي از چيزها به تنهايي طفره نرويد! شما مي‌توانيد با چشم عقل آن را ببينيد. ولي زماني که اين موهبت را با اطرافيان‌تان در ميان مي‌گذاريد احساس مي‌کنيد مسئوليت سنگيني بر روي دوشتان سنگيني مي‌کند، مگر اينکه اين منبع الهام از دل شما باشد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 11 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه

شما امروز نسبت به خانواده خود خيلي خوش بين هستيد، براي اينکه ظاهراً ونوس يعني سياره بخت شما و ژوپيتر مطمئن يک چرخه را کامل مي‌کنند. اما اعتماد به نفس بيش از اندازه مي‌تواند مشکل ساز باشد، چرا که در اين صورت شما تحريک مي‌شويد بدون اينکه بدانيد چه کار داريد مي‌کنيد به احساسات و علائق مردم ديگر بي‌توجهي و بي‌اعتنايي کنيد. در حاليکه هميشه عاقلانه ترين راه اين است که به جاي اينکه با عجله به مرحله بعدي برويد، در جستجوي حفظ کردن تعادل و ميانه روي باشيد. فراموش نکنيد که از ديگران در مورد احساسشان سئوال کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 11 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه

هم اکنون بهترين زمان براي بر عهده گفتن پروژه‌اي جديد است، براي اينکه هر کاري شما انجام دهيد، هم اکنون به وسيله نظام هستي تقديس مي‌شود. حالا که ارتباط ونوس و ژوپيتر پربار و غني مي‌تواند اين جهان را اينقدر وسوسه برانگيز بسازد، ملزومات خوشبختي و ثروت نيز نيز مي‌توانند جريان يابند! قدرت اراده شما قبلا مورد امتحان قرار گرفته است، پس به دنبال اين باشيد زندگي‌اي که دوست داريد را براي خود فراهم کنيد. اما اجازه ندهيد افراط‌ها و زياده روي‌ها شما را از پا بيندازد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 11 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز تغييرات زيادي در زندگي تان رخ مي‌دهد که شما را عصبي مي‌کند. شما فکر مي‌کنيد بايد زندگي خود را تثبيت کنيد و با توجه به مشکلات فراواني که تحت کنترل‌تان نيستند، اين کار غير ممکن است. به جاي اينکه سعي کنيد کاري غير ممکن انجام دهيد، به واکنش خود نسبت به اين اتفاقات دقت کنيد. اگر يک بار در برابر اين تغييرات تسليم شويد زندگي‌تان ساده تر خواهد شد.


فال دی

– فال روزانه در روز 11 آذر 1399 برای متولدین دی ماه

شما حس مي كنيد اتفاقي افتاده است كه كاملاً قادر نيستيد آن را درك كنيد و به خاطر همين مطمئن نيستيد كه چه كاري از دستتان بر مي‌آيد. ظاهراً ريسك كردن غير ممكن است؛ شما ترجيح مي‌دهيد در خانه استراحت كرده و بگذاريد ديگران اين كار را برايتان انجام دهند. ولي شما حداقل بايد به سر كار برگشته و قبل از اينكه كار جديدي را شروع كرده كارهاي ناتمام‌تان را به اتمام برسانيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 11 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز در عين حال كه نقش يك انسان اجتماعي را بازي مي‌كنيد، خيلي اهميت دارد پاهايتان را روي زمين ثابت نگه داريد! شما امروز افسون زيبايي‌ها و جذابيت‌ها شده‌ايد، اما نمي توانيد از زير بار مسئوليت‌هاي واجب و ضروري كه روي دوشتان سنگيني مي‌كند فرار كنيد. زماني را به فعاليت‌هاي جدي تر اختصاص دادن كار خوبي است، اما نبايد زياد به خودتان سخت بگيريد. براي اينكه زندگي آنقدرها هم كه شما فكر مي‌كنيد سخت نيست.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 11 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما اگر بخواهيد تفاوت‌هاي وسيع بين احترام به گذشته و نيازتان براي تغيير را با هم تطبيق دهيد، به چالش خواهيد خورد. موقعيت قوي و محکم شما در هر دو بخش ممکن است افراد ديگر را گيج و يا آشفته کند، براي اينکه شما قادر هستيد هر دو روي سکه را ببينيد! بلند پروازي‌هاي شما کمک‌تان مي‌کند يک شغل تمام وقت و عالي داشته باشيد و اين کاملا ً ارزشش را دارد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...