خانه » فال روزانه 10 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 10 فروردین 1399

فال روزانه


4.7
(56)

فال روزانه آنلاین 10 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 10 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

حالا که تعطيلات آخر هفته تمام شده است، شما دوست داريد از دور هم جمع شدنهاي دوستانه لذت ببريد، اما شايد اين کار به آن سادگي که به نظر مي‌رسد نباشد. شايد مي‌خواهيد بخشي از کارتان را به خانه آورده و در خانه انجام دهيد، يا شايد هم مي‌خواهيد به مسئوليتهاي انجام نشده‌تان رسيدگي کنيد. خوشبختانه امروز شما قادر هستيد تمام اين کارها را انجام دهيد. بنابراين وقتي که کارتان را تمام کرديد براي خوشگذراني کردن و بودن با دوستانتان نيز انرژي خواهيد داشت.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 10 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز وقتي که بفهميد براي رسيدن به چيزهايي که دوست داشته ايد چه چيزهايي را از دست داده‌ايد واقعا ناراحت مي‌شويد. به هر حال اين تصميمي‌ بوده که قبلا خودتان گرفته بوديد و نمي‌توانيد زمان را به عقب برگردانيد. البته در اين اتفاق حکمتي نهفته  است؛ ونوس دوست داشتني و کيوان رودرروي هم قرار مي‌گيرند و اين حادثه مانع اين مي‌شود که شما به رضايت کامل برسيد. اما از طرف ديگر ونوس از عطارد انرژي مي‌گيرد و بر مقاوت و پايداري شما مي‌افزايد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 10 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما شايد خيلي دوست نداشته باشيد که سرعت خود را کم کنيد، ولي همچنان در حال ذخيره کردن انرژي‌تان هستيد. اگر بتوانيد تمام کارهايي که الان شروع کرده‌ايد را به اتمام برسانيد دردسري واقعي براي خود درست کرده ايد، پس روش عاقلانه تر اين است که اول استراحت کنيد و بعد کار درست را انجام دهيد، چراکه اگر غير از اين کار را بکنيد به هدفتان نمي‌رسيد و مجبور مي‌شويد تمام روز براي غلبه بر نااميدي تان مبارزه کنيد. فراموش نکنيد که شما براي  چيزهايي که به دنبالشان هستيد پايه ريزي مي‌کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 10 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

الان زمان اين رسيده که افسار زندگي‌تان را خودتان به دست گرفته و خودتان امور را کنترل کنيد، به خصوص اگر اخيرا تسليم نظرات يک نفر ديگر شده باشيد. حالا اوضاع برگشته و شما مي‌توانيد نقش يک آدم متنفذ و پرنفوذ را بازي کنيد. خوشبختانه شما مي‌توانيد با دلسوزي اين کار را انجام دهيد و نيازي به کمک فرد ديگري نداريد. اما خيلي مهم است که از حق خودتان دفاع کنيد؛ اگر شما اين کار را نکنيد هيچ کس ديگري برايتان کاري نمي‌کند!


فال مرداد

– فال روزانه در روز 10 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما قادر هستيد نقش موثر خود را حفظ کرده و کارهاي سازنده اي که ديروز آغاز کرده بوديد را ادامه دهيد،  اما اگر بخواهيد بيش از اندازه مسئوليت قبول کنيد و يا اگر بخواهيد به اميال خود ميدان دهيد، لزوما بايد به استعدادها و توانايي‌هاي خود توجه کنيد. امروز فکر کردن در مورد يک موضوع قبل از اينکه آن را با صداي بلند به زبان بياوريد امري حياتي است. خويشتن داري کار راحتي نيست، اما اگر کمي ‌آرام تر نباشيد، واقعه اي غير منتظره شما را در نيمه راه متوقف خواهد کرد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 10 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

در حاليکه قدرت شما در صبر کردن تا موقع رسيدن به وقت مناسب مورد آزمايش قرار  مي‌گيرد،  شايد مجبور شويد که با مسائل و کارهاي مشابه ديگري روبرو شويد. خوشبختانه اکنون طبيعت واقع بينانه تان شما را به انحراف نخواهد کشانيد، پس پيروي کردن از غريزه‌هايتان نبايد براي شما امري هراس انگيز باشد. اما از وعده‌ها و فرصتهاي بزرگ بدون ضرر و زيان هم دوري کنيد. بهتر است به جاي اينکه فکر کنيد همه چيز کامل است، مسائل نهاني و پشت پرده را هم تجربه کنيد (يا حداقل بفهميد چه چيزهايي از شما پنهان شده‌اند). چک کردن واقعيتها در امروز شما را از سرخوردگي‌هاي فردا نجات مي‌دهد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 10 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز مسائل غير قابل پيش بيني ديوانه تان مي‌کنند!! چراکه شما مي‌دانيد موضوعي شگفت در شرف وقوع است ولي نمي‌دانيد که آن چيست! بنابراين آماده شدن براي چنين رويدادي امري غير ممکن است. بهترين استراتژي براي شما اين است که در لحظه حال حضور داشته و آگاه و هوشيار باشيد. درحال حاضر براي شما هيچ چيز مهم تر از توجه کردن به آنچه اتفاق مي‌افتد نيست.


فال آبان

– فال روزانه در روز 10 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

شما از کارهاي سخت متنفر نيستيد و در حقيقت منتظر فرصتي هستيد که کارهايي که توانايي انجامش را داريد مشخص کنيد. خوشبختانه شما خرگوشهايي داريد که از آستينهايتان بيرون مي‌آوريد و مي‌توانيد با کارهاي جادويي تان ديگران را شگفت زده کنيد!! شما مي‌توانيد فراتر از انتظارات و خواسته‌هاي افراد ديگر سازندگي خود را حفظ کنيد. نگران اين نباشيد که جواب کارهاي خوبتان را همين امروز ببينيد؛ براي ديدن نتيجه کارتان بايد مدتي صبر کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 10 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

هرچيزي ممکن است از بيرون خوب به نظر برسد، اما شما در مورد يک کتاب فقط چيزهايي را مي‌فهميد که قضاوت ديگران در مورد جلد آن است! باهمه اين احوال شايد افراد ديگر امروز براي اينکه فراتر از چهره ظاهري و درون شما را ببينند خودشان را به زحمت نيندازند، و شما در حاليکه در مورد اعتبار و درستي روابط‌تان سئوال مي‌کنيد اين مسئله ناراحت‌تان مي‌کند. شما فقط بايد خودتان باشيد، افراد ديگر بالاخره چهره واقعي شما را خواهند ديد.


فال دی

– فال روزانه در روز 10 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

امروز خورشيد نشانه پرکار شما را ترک مي‌کند و وارد برج آينده نگر دلو مي‌شود و به شما پيشنهاد مي‌شود که افق فکري و بينش خود را وسعت بخشيد. البته کنترل کردن آن براي شما کار راحتي نيست، براي اينکه دوست نداريد به هرجهتي که باد وزيد شما هم به همان جهت برويد! حتي اگر نمي‌توانيد به طور موثري با اين باد همراه شويد، حداقل کمي تلاش کنيد. همين حالا خودتان را به دست سرنوشت بسپاريد، به زودي همه چيز روبراه خواهد شد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 10 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز بين دو راهي قرار گرفته‌ايد، بين مسائل جديد و تازه و موضوعات قديمي. امروز ورود خورشيد به برج هوشمند دلو شما را براي حرکت به سوي آينده آماده مي‌کند، اما زيادي سرمست و از خود بيخود نشويد. حتي اگر خودتان هم متوجه نشده باشيد، ولي مشکلات و سختي هاي گذشته مثل وزنه سنگيني است که به پايتان بسته شده است. چند روزي صبر کنيد و سپس قبل از اينکه از رسيدن به خط پاياني جا بزنيد دوباره نظريه‌هاي خود را بررسي کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 10 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز حتي اگر مجبور شديد با واقعيت‌هاي جهان روبرو شويد، ولي باز هم روز خوبي خواهيد داشت. قدرت تخيل فوق العاده شما در محيطي پر از رويا و خيال قرارتان مي‌دهد، بعضي از آنها خوشايند و مطلوب هستند و بعضي هم نه! بدون اينکه جلوي آنها را بگيريد، مثل يک فيلم سينمايي به آنها اجازه نمايش بدهيد!! بعد از اينکه شور و هيجانتان فروکش کرد، به آنها فکر کرده و ببينيد کدام يک از همه بهتر است و سپس بر مبناي آن تصميمي آگاهانه بگيريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.7 / 5. تعداد آرا : 56

هنوز کسی رای نداده...