خانه » فال روزانه 10 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 10 دی 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 10 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 10 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز سعي مي‌كنيد كه از عصبي شدن و دچار وحشت شدن جلوگيري كنيد و آسان ترين راه هم اين است كه بگذاريد ديگران حواس شما را پرت كنند تا به احساسات دشوار و پيچيده خود فكرنكنيد. اگر خود را در ميان خانواده، دوستان و يا همكلاسي‌هايتان محاصره كنيد راهي است كه مي‌توانيد بوسيله آن از درگيري با احساسات خود پيشگيري كنيد به خاطر اينكه شما بايد وظيفه خود را در پيشبرد گفتگو و مكالمه انجام دهيد. درست است كه اين يك راه حل دائمي‌نيست، اما غرق كردن خود در ميان كساني كه مانند شما فكر مي‌كنند و هم فكر شما هستند مي‌تواند به طور موقت فشار عصبي را از شما دور كند.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 10 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما اخيرا به اين فكر افتاده‌ايد كه به مدرسه بازگرديد و دوباره تحت آموزش قرار بگيريد و معتقد هستيد كه اين كار مي‌تواند چشمان شما را به راه جديدي درزندگي باز كند. اما حتي درس خواندن و يادگيري بعضي چيزها همان قدر غير عملي است كه يك فيلسوف اهل عمل نيست و به جنبه‌هاي عملي زندگي كاري ندارد. ديگر اينكه اين راه شما را براي مدت طولاني سرگرم نميكند و زود از آن خسته خواهيد شد. از طرف ديگر، اما اين مي‌تواند راهي باشد كه تمايلات اخير خود را ارضا كنيد، البته راه‌هاي ديگري براي سرگرم شدن وجود دارد از جمله خواندن متون فرهنگي و ديني و يا مراجعه به برخي كتاب‌هاي مرجع كه مي‌تواند اطلاعات شما را نيز به روز گرداند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 10 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما به طور طبيعي كنجكاو هستيد، اما اين حس كنجكاوي شما تبديل به فكري دائم درباره مسافرت‌هاي خارجي،‌ جستجو و افكار بزرگ شده است. اين موضوعات مي‌تواند به شما كمك كند كه از اين افكار نگران كننده‌اي كه الان درگير آن هستيد خلاص شويد. هنوز اما فرار كردن از وظايف و مسئوليت‌هايي كه در خانه داريد به آن آساني كه فكر مي‌كنيد امكان پذير نيست. ظاهرا، برنامه ريزي براي اهداف طولاني مدت راه حل بسيار آسان‌تر از اين است كه تلاش كنيد كاري را حتما همين امروز تمام كنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 10 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

اگرچه شما آدم بسيار واقع بيني هستيد، اما امروز ممكن است روزي باشد كه فردي را ملاقات كنيد كه درها را به روي شما باز كند. اگر كسي در زندگي شما پديدار شد، مطمئن شويد كه زماني را صرف اين مي‌كنيد كه بشنويد چه چيزي گفته مي‌شود و شما بتوانيد در قبال آن پاسخ گو باشيد. الان زمان اين نيست كه به تعقيب ماده غاز وحشي بپردازيد. پس مراقب اين باشيد كه چه نوع ماجراجويي را انتخاب مي‌كنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 10 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

هنوز موضوع سر كساني است كه دور و بَر شما هستند. در اين زمان ماه وارد هفتمين خانه روابط شما مي‌شود. شما نمي‌توانيد در خلأ وجود داشته باشيد؛ الان بايد در دوره آساني از زندگي خود قرار داشته باشيد، پس مي‌توانيد تمام روز را برقصيد و شادي كنيد. اما پيشرفت بايد به تدريج باشد. اگر به نظر مي‌رسد شما الان به جايي نمي‌رسيد و صاحب عنواني نمي‌شويد نگران نباشيد. حتي قبل از اينكه بفهميد، پيشرفت و ترقي ناگهان  جلو روي شما  پديدار مي‌شود .


فال شهریور

– فال روزانه در روز 10 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما در تضادها استاد هستيد چرا كه امروز در اين مرحله پنهاني بسيار مثبت  و عملي واقع مي‌شويد. اما مايل نيستيد كه به خودتان اجازه دهيد با افكار درهم برهم در ابرهاي توهمات غرق شويد. با اين وجود، اجازه نمي‌دهيد تعهدات استوارتان باطل شده و به حقيقت نپيوندند. شما بايد همه امكانات را در نظر بگيريد، كه در  نهايت تصميم خود را گرفته و با تصميم تان زندگي كنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 10 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

براي شما سخت است كه بفهميد منبع الهامات شما كجاست، مثل اين است كه در فصل تازه‌اي از زندگي تان باد تازه و خوشي مي‌وزد. انديشه‌هاي شما ممكن است باعث بروز چيزهاي واقعا زيبايي شوند. به هر حال، او با زبان بيگانه‌اي سخن مي‌گويد؛ و براي شما فرصتي براي رقابت ايجاد مي‌كند تا از اصول و موارد اساسي استفاده كنيد. اصلا مهم نيست كه چقدر عجيب و غريب به نظر مي‌رسد، ايده‌هايي را در دست انجام بگيريد كه بدانيد بازده آن به سمت شما خواهد آمد و در آن حوزه عمل كنيد تا بتوانيد چيز تازه‌اي خلق كنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 10 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

شما احساس مي‌كنيد حتي دروني‌تر از هميشه هستيد كه معمولا در اين موقع از سال بوديد. با داشتن ده تا از دوازده سياره‌اي كه  در حال حاضر در نشان شما در سومين و چهارمين خانه شما قرار دارند، الان زمان اين است كه با آنچه كه تاكنون مي‌دانستيد به رقابت برخيزيد و امور را به شكلي هدايت كنيد كه مفيد و موثر باشد و چه كسي به شما مي‌گويد كه بايد…؟ حتي اگر رفتار شما و اين حالات تان امروز بعداز ظهر و تمام فردا ادامه داشته باشد، بهتر اين است كه همه چيز را آسان بگيريد تا اينكه فقط كار كنيد، كار، و كار!


فال آذر

– فال روزانه در روز 10 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

اولين انتخاب شما امروز اين است كه به جاي اينكه به  موضوعات عقلاني توجه كنيد بيشتر وقت خود را براي موضوعات احساسي بگذاريد. اما اين موضوع مي‌تواند بسيار زود خسته كنند شود مگر اينكه شما ايده‌هايتان را به پول و منافع مالي تبديل كنيد يا اينكه فكركنيد بيشتر دوست داريد چه كاري براي سعادتمند شدن انجام دهيد. تا مي‌توانيد ثابت قدم باشيد؛ در آينده نزديك اوضاع كيهاني تغيير خواهد كرد و بهتر است بگذاريد شرايط پيش آمده راه خود را بروند به جاي اينكه تلاش كنيد كه شرايطي كه برايتان مقدر بوده را به همان وضع نگه داريد.


فال دی

– فال روزانه در روز 10 دی 1399 برای متولدین دی ماه

افكار و انديشه‌هاي شما بوسيله افراد زيركي كه اطراف شما هستند ممكن است تحت تاثير قرار بگيرد، اما شما هنوز با هر ايده جديدي كه در هر گام از راه‌تان بوجود مي‌آيد مبارزه مي‌كنيد؛ اعتقاد داشتن به آنچه كه تا بحال مي‌دانستيد به نظر مي‌رسد مهمتر از يادگرفتن درباره آنچه كه بعدها پيش خواهدآمد، است.  به ياد داشته باشيد ترسيدن از آينده انگيزه سالمي ‌نيست، اگر شما مي‌ترسيد، روي اين افكار منفي خود كار كنيد تا تبديل به عشق و اميد شود.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 10 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما هنوز احساس مي‌كنيد كه چيزي در حال تغيير است، اما هر چه روز مي‌گذرد شما بيشتر متمايل به اين مي‌شويد كه خودتان را از هراس و وحشت دور كرده و به اوج برسيد. گرچه اين پيشرفت شما ممكن است از چشم ديگران مخفي بماند،‌ بخاطر اينكه آنها نشاني از اين ندارند كه شما داريد ترقي زيادي در جهت رويكردهاي دروني مي‌كنيد مگر اينكه شما از راه خود خارج شويد تا به آنها توضيح دهيد. راز خود را براي كسي فاش نكنيد تا زمانكيه بدانيد به كجا داريد مي‌رويد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 10 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز مي‌توانيد يك كمك واقعي از جانب دوستي دريافت كنيد. خوشبختانه، اين شايعه‌اي بي مفهوم نيست كه از دوردست‌ها براي كمك به شما آمده باشد. بلكه آن پيشنهادي واقعي از طرف كسي است كه شما او را مي‌شناسيد است- كسي كه مي‌تواند تاثيري فوري و نشاط بخش در روز شما داشته باشد. به وضعيت فعلي قانع نباشيد. نگه داشتن آهن روي آتش مي‌تواند حس خوبي براي شما به ارمغان بياورد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...