خانه » فال روزانه 10 بهمن 1399

فال روزانه

فال روزانه 10 بهمن 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 10 بهمن 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 10 بهمن 1399 برای متولدین فروردین ماه

حالا كه ماه وارد خانه ششم شما يعني خانه سلامتي شده است، شما خيلي نگران اوضاع جسماني خود هستيد و به فكر بهتر كردن وضعيت سلامتي خود افتاده‌ايد. اگر احساس خوبي نداريد از انجام دادن كارهاي سخت پرهيز كنيد. براي مثال به جاي اينكه ناگهان از همين الان به جاي غذا شروع به خوررن هويج و سبزيحات كنيد، كم كم رژيم غذايي خود را تغيير بدهيد! هيمشه قدم‌هاي كوچك نتايج بزرگي در پي دارد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 10 بهمن 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز براي انتخاب كردن يك تفريح و يا سرگرمي‌جديد روز مناسبي است، ولي بايد تفريحي را انتخاب كنيد كه قبلاً در موررش فكر كرده باشيد. اگر سرگرمي‌شما برايتان مفيد هم باشد كه چه بهتر!! اگر چه الان شايد وقت مناسبي براي باغباني نباشد، اما شما مي‌توانيد در گوشه‌اي از حياطتان باغچه‌اي كوچك و زيبا ترتيب دهيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 10 بهمن 1399 برای متولدین خرداد ماه

به جاي اينكه كارهايتان را به خانه آورده و در خانه هم كار كنيد، مي‌توانيد براي مدتي از زير كار فرار كنيد و براي تفريح از خانه خارج شويد. شما حتي اگر وظايف خيلي زيادي هم داشته باشيد، دوست نداريد تمام روز را كار كنيد. به هرحال شما نمي‌توانيد كاملاً بي خيال وظايف و تعهدات خود بشويد. اگر قولي مي‌دهيد بايد حتماً بهش عمل كنيد. بعد از اين كار شما مي‌توانيد به بچه‌هايي كه در محوطه شني پارك بازي مي‌كنند بپيونديد!!


فال تیر

– فال روزانه در روز 10 بهمن 1399 برای متولدین تیر ماه

شما امروز با خواهر و برادر و يا با يكي از دوستان نزديكتان مجادله‌اي لفظي خواهيد داشت. اما نبايد اجازه بدهيد كه اين حادثه تمام روزتان را خراب كند. شما در مقاومت كردن در برابر تجربه‌هاي قديمي‌ لنگه نداريد! ولي از تجربيات هيجان انگيز و به يادآوري خاطرات روزهاي سخت لذت مي‌بريد. ولي نبايد فراموش كنيد كه كه زندگي كردن در زمان حال از فكر كردن به گذشته شيرين‌تر است.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 10 بهمن 1399 برای متولدین مرداد ماه

شايد امروز فردي شاد و پر نشاط وارد زندگي‌تان شده و زندگي‌تان را از اين رو به آن رو كند. اگر اين اتفاق افتاد سعي نكنيد كه ماجراهاي احساسي را تحت كنترل خود درآوريد، فقط هر جا شما را به دنبالش كشيد همراهش برويد. اما تا زماني كه اين كار را نكرده‌ايد نبايد انتظار رابطه‌اي عاشقانه را داشته باشيد. هنگام قضاوت كردن در مورد خود و ديگران هرچقدر از منطق و عقل خود استفاده نكنيد بهتر است.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 10 بهمن 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز بهترين روز براي بذرپاشي و آماده شدن براي اهداف و آرمان‌هايتان مي‌باشد. براي اينكه ديروز ماه جديد شرايط مناسبي براي صحبت كردن در مورد ايده‌هاي جديد را فراهم آورده است. اما اگر دوستانتان فكر كردند شما احمق هستيد نگران نشويد، به خاطر اينكه شما قوانين و اصول آنها را قبول نداريد. فقط به خودتان قول دهيد كه با هر سازي برقصيد!!


فال مهر

– فال روزانه در روز 10 بهمن 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز ماه دردوازدهمين خانه‌تان يعني خانه خودآگاهي معنوي قرار دارد و شما هم وقت و فرصت كافي براي فكركردن و تعمق كردن در مسائل معنوي را داريد. اما اين موضوع ربطي به حوادث اجتماعي و يا نمايش‌هاي متملقانه ندارد. راه‌هاي خيلي زيادي براي نيايش كردن وجود دارد. راهي را پيدا كنيد كه براي شما مناسب باشد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 10 بهمن 1399 برای متولدین آبان ماه

مهم نيست كه امروز چقدر كار داريد- چه از نظر پروژه‌هاي كاري و چه از نظر وظايفتان نسبت به خانواده- حتماً وقتي خالي پيدا كنيد، بنشينيد و در مورد امكاناتي كه پيش رويتان قرار دارد فكر كنيد. ماه هنوز در خانه يازدهم شما يعني خانه اهداف بلند مدت قرار دارد و از شما مي‌خواهد كه ذهنتان را از سياست‌هاي كاري دور نگه داريد. نگران هفته آينده نباشيد. چه بخواهيد چه نخواهيد آينده فرا مي‌رسد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 10 بهمن 1399 برای متولدین آذر ماه

شما در عين حال كه در بين دوستان و خانواده‌تان نقش يك راهنماي شجاع را بازي مي‌كنيد، لازم است اهل عمل هم به نظر بياييد. اما فقط انجام دان كاري كه به نفع همه باشد كافي نيست، چراكه براي اينكه بتوانيد براي انجام دادن كارهايي كه دوستشان داريد دواطلب شويد به پول هم نياز داريد. فقط نبايد كارهايتان را به گردن ديگران بيندازيد. وقتي شما كنترل خود را از دست مي‌دهيد آنها كاملاً مي‌فهمند و با اين رفتار ناپسند شما به وضوح مخالفت مي‌كنند. كمتر به ظاهر خود توجه كنيد و بيشتر به صداقت و درستي اهميت بدهيد تا بتوانيد از كمك افراد پشتيبان سخاوتمند خود استفاده كنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 10 بهمن 1399 برای متولدین دی ماه

اگر به مسافرت رفتن فكر مي‌كنيد و يا مي‌خواهيد براي پيك نيك از خانه خارج بشويد، امروز براي برنامه ريزي كردن روز مناسبي است. خوشبختانه اكنون كه شما زياد ماجراجويي و ريسك پذيري را دوست نداريد راحت‌تر مي‌توانيد با اوضاع و شريط كنار بياييد. امروز وقتي در مورد يكي از افراد فاميل صحبت مي‌كنيد مي‌توانيد به شايعات بي اساس در مورد او گوش بدهيد. اين سخن بدين معني نيست كه شما دنبال فضولي كردن در زندگي خصوصي مردم هستيد!! بلكه مي‌توانيد كارهاي لذت بخش‌تر ديگري هم انجام بدهيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 10 بهمن 1399 برای متولدین بهمن ماه

اگر شما دنبال معامله‌اي تجاري هستيد، حتي اگر روزهاي قبل هم كار خاصي نكرده باشيد، امروز بهترين فرصت براي گرفتن تصميم نهايي است. چيزي كه اهميت دارد اين است كه زودتر دست به كار شده و عزم خود را جزم كنيد. امروز روز خوبي براي يادآوري خاطرات گذشته نيز است؛ ولي با فكركردن به حواث تلخ كه هيچ سودي هم برايتان ندارند خودتان را ناراحت نكنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 10 بهمن 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز فكر مي‌كنيد كه به آخر خط رسيده‌ايد؛ در حاليكه از شدت نااميدي ميزان استرس و ناراحتي شما بسيار افزايش پيدا كرده است و وسوسه شده‌ايد كه همه چيز را به حال خود رها كرده و فرار كنيد. اما فرار كردن راه حل مناسبي نيست. براي اينكه اگر امروز از اين مشكلات فرار كنيد، درجاي ديگر و روز ديگر به سراغ شما مي‌آيند. پس بهترين راهبرد، صادقانه رفتار كردن و مبارزه كردن با مشكلات است.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...