خانه » فال روزانه 1 بهمن 1398

فال روزانه

فال روزانه 1 بهمن 1398

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه آنلاین 1 بهمن 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین فروردین ماه

همان شخصي که ديروز سر راه شما ايستاده و مانع شما بود، ممکن است امروز مانند بهترين حامي‌شما عمل کند. انرژي تان را در سعي براي فهميدن اينکه ماجرا چيست تلف نکنيد. فقط حمايتي را که در گام‌هاي پيش رويتان لازم خواهيد داشت، از کسي که به شما مي‌رساند قبول کنيد. اين عمر شماست، سعي کنيد جنبه‌هاي درک و شناخت خود را تقويت کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگرچه ماده اردک‌هاي معروف شما همه به صف ايستاده‌اند، به نظر مي‌رسد دارند آن را در فاصله انجام مي‌دهند. اين معني اين که شما بايد تا رسيدن به موفقيت صبر داشته باشيد،‌ اما بالاخره مي‌دانيد که آن در راه است. شما به مقداري که باور داريد از زندگي جايزه بدست مي‌آوريد، اما مزاياي غير مادي آن را نيز از نظر نيندازيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین خرداد ماه

آنچه که شما را اخيرا عقب نگه داشته بود تغيير خواهد کرد به طوري که زياد طول نمي‌کشد که مشکل شما حل خواهد شد. به طرز شگفت انگيزي، موانع از شما نشئت مي‌گيرند. حتي اگر از بيرون هم موانعي بر سر راه شما معلوم باشد. ولي سعي نکنيد در جست و جوي و کنکاش فيلسوفانه براي درک آنها غرق شويد. کارهاي زيادي هست که بايد انجام شوند. افکارتان را به وسيله کنترل اعمال تان زير نظر بگيريد. محدود کردن فعاليت‌هاي غير اصلي مي‌تواند به سرعت روزتان را به مسير خود بيندازد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین تیر ماه

فرشته نگهبان شما امروز ممکن است به صورت يک انسان بر شما ظاهر شود، حتي ممکن است به ظاهر دوست نزديک‌تان در بيايد. زماني که کسي براي شما خبرهاي خوبي مي‌آورد نيازي نيست که به چگونگي ماجرا بخواهيد پي ببريد، پول غيرقابل انتظار يا يک دعوت براي يک شب خيلي خاص. فقط مطمئن شويد که آنقدر باهوش هستيد که دعوت را قبول کنيد قبل از آنکه اين فرصت از دست برود.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین مرداد ماه

شما مي‌توانيد امروز بدترين دشمن خود باشيد به خاطر اينکه خيلي سخت است که عقيده محکمي ‌را درباره کار که در تمام طول آخرهفته طول کشيده است کنار بگذاريد. معمولا، آن باعث مي‌شود تا پي در پي تلاش کنيد و براي مشکلات پيچيده و دشوار راه حل بيابيد. اما حالا، زيرکانه‌تر اين است که نيازتان را کنترل نکنيد تا به آخرين حقيقت پي ببريد و اگر چه اين ممکن است نظريه بسيار ساده‌اي باشد، اما شادي قسمتي از ذهن است که به وسيله افکار خلق مي‌شود، پس مي‌توانيد بوسيله کنترل بر دنياي ذهن‌تان راه حل وقعي را پيدا کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین شهریور ماه

شما ممکن است امروز مانند ديگران تابع اميال‌تان نباشيد. اين به خاطر اين است که شما به روش آزمون و خطا که واقع بينانه باشد، اعتقاد داريد. اما از خود انگيختگي نترسيد که اين مي‌تواند منجر به شادي بيشتر در زندگي شما شود. به خودتان اجازه آرامش بيشتر بدهيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین مهر ماه

موقعيت شما در خانه به نظر مي‌رسد هر روز بهتر مي‌شود يا، شايد، فرصتي براي شما بوجود مي‌آيد که زخمي ‌از خانواده را التيام ببخشيد، مخصوصا اگر شما اخيرا درگير يک درگيري عاطفي شده باشيد. شما واقعا نيازي به آوردن توجيه براي کاري که بايد انجام مي‌داده‌ايد و نداده‌ايد، نداريد. درواقع زماني نداريد که بتوانيد در لحظه حال، کارها را انجام دهيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین آبان ماه

امروز روزي است که مي‌توانيد همه آن را در اختيار داشته باشيد. اگر شما برنامه ريزي کرده بوديد که با خانواده‌تان در خانه استراحت کنيد، مي‌توانيد اين کاررا بکنيد. اگر مي‌خواستيد که با دوست‌تان کاري انجام دهيد،‌ اين نيز ممکن است. يا مي‌توانيد تکاليف تعيين شده‌اي را که هنوز تمام نکرده‌ايد به پايان ببريد. اگر چه ممکن است شما روزتان را در اولويت قرار دهيد، خوشبختانه نيازي نداريد که که يک چيز را به جاي همه چيز انتخاب کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین آذر ماه

باوجود اينکه شما منتظريد که اتفاقي بيفتد، ولي امروز خيلي کند مي‌گذرد. شما نمي‌خواهيد خودتان را با رويا پردازي هاي زيبا و مربوط به آينده سرگرم کنيد، بلکه مي‌خواهيد کاري بزرگ انجام بدهيد. ولي اگر تا ظهر دست به کار نشويد، ممکن است کم کم انگيزه‌هاي خود را از دست داده و قبل از تلاش کردن برنامه‌هاي خود را به يک يا دو روز بعد موکول کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین دی ماه

اينکه شما به چه سختي در حال جستجو و کنکاش هستيد اصلا اهميتي ندارد، احتمال دارد که نتوانيد به کنه اتفاقاتي که افتاده پي ببريد. شايد انگيزه‌هاي افراد ديگر برايتان روشن شود، ولي آنها بيشتر از آنچه که شما فکر مي‌کنيد مرموز و ناشناخته هستند. به جاي اينکه سعي کنيد منبع الهام افراد ديگر را بشناسيد و وقت با ارزش‌تان را تلف کنيد، فقط چيزهايي که جلوي چشم خود مي‌بينيد را قبول کنيد. شما بعداً هم مي‌توانيد به اين عمليات کارآگاهي خود بپردازيد!!


فال بهمن

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین بهمن ماه

اگر امروز با افراد ديگر به مشکل برخورده‌ايد، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشيده و به تنهايي کاري را انجام دهيد. اين سخن به اين معنا نيست که شما هميشه فرد تنهايي هستيد؛ بلکه بدين معني است که شايد امروز افراد ديگر بخواهند کاري انجام دهند که زياد مورد علاقه شما نباشد. از تعيين کردن مرزهايي براي خود هراس نداشته باشيد و اجازه بدهيد ديگران هم بفهمند که شما چه کارهايي را دوست داريد انجام دهيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 1 بهمن 1398 برای متولدین اسفند ماه

کشمکش داشتن با همکاران و يا بحث و جدل کردن با رئيستان از نظر شما لزوماً کار پسنديده‌اي نيست. باوجود اين اگر يک نفر سعي کند جلوي پايتان سنگ انداخته و مانع رسيدن به اهدافتان شود شما بايد از اعتقادات خود دفاع کرده و در برابرش بايستيد. همچنين بهتر است دليل لجبازي و مقاومت اين افراد را بفهميد. روش عاقلانه‌اي که بايد در پيش بگيريد اين است که با آرامش و به آهستگي کارهايتان را بکنيد، بنابراين آنها ديگر کمتر از شما مي‌ترسند!


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...