خانه » فال روزانه 1 اسفند 1399

فال روزانه

فال روزانه 1 اسفند 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 1 اسفند 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 1 اسفند 1399 برای متولدین فروردین ماه

تمرکز شما امروز روي انجام دادن کارهايي است که قبلا قول آنها را داده بوديد و ممکن است به سختي کار کنيد تا جاييکه باعث شوىد سهوا دوستان تان را ناديده بگيريد. واي به حال کسي که سر راه شما بايستد چرا که آماج تمام نااميدي‌هاي شما خواهد شد مخصوصا اگر شما ندانيد که چگونه  بايد همه کارها را انجام دهيد. بهترين سياستي که مي‌توانيد اتخاذ کنيد اين است که کارها و پروژه‌هاي بزرگ تان را به وظايف کوچک تقسيم بندي کنيد و يکي را پس از ديگري انجام دهيد. تنها راه براي رسيدن به هدف تان اين است که گام‌هايي کوچک اما با تعمق و تامل بيشتر برداريد!


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 1 اسفند 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز بيش از روزهاي ديگر امکان اين را داريد که اهل عمل باشيد. روياهاي شما اهميت کمتري از کارهايتان ندارند اما شما بيشتر به فکر اين هستيد که چگونه آنها را حتما به تحقق برسانيد. چشمان تان را به افق دوردست بدوزيد. مهم نيست که چقدر مانع سر راه شما را گرفته است. تصميمات استوار شما يکي از عالي ترين نقاط قوت شماست. تمرکز کردن روي اهداف مي‌تواند بهترين ضمانت براي رسيدن به آنها باشد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 1 اسفند 1399 برای متولدین خرداد ماه

ممكن است امروز موضوع احساسي برايتان بوجود بيايد و شما احساس کنيد در پيشبرد اين شرايط ناشيانه رفتار مي‌کنيد. در اين موقعيت شما نبايد خود را زير سئوال ببريد. برعکس ممکن است شما در اين موقعيت کاملا از خودتان مطمئن باشيد. مسئله اين است که شما مي‌خواهيد اين جريان را در يک سطح معقول و منطقي نگاه داريد با اين حال احساسات ديگران هم در اين جريان دخيل مي‌شود. پايداري شما براي قوت و شدت اين جريان تنها اختلاف را افزايش مي‌دهد. بنابراين آرام باشيد و اجازه دهيد که فعل و انفعالات تان شما را به هر کجا مي‌خواهند ببرند. حتي اگر باعث شود احساس ناخوشايندي به شما دست دهد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 1 اسفند 1399 برای متولدین تیر ماه

با وجود اينکه اغلب شما آدم حساس و عاطفي هستيد اما امروز احساسات شخص ديگري است که يک موقعيت حساس را بوجود مي‌آورد. ممکن است آرزو کنيد که کاش ديگران بيشتر مراقب سخن گفتن خود باشند چرا که بعضي از حرف‌هاي آنان ممکن است براي تان مضر باشد. در ذهن شما راه‌هاي خوب و مناسبي وجود دارد  تا روابط تان را به تعادل هميشگي خود برگرداند. با اين حال زمانيکه ظاهر هر چيزي مشخص باشد شما راحت تر مي‌توانيد براي مشکلات تان راه حل مناسبي پيدا کنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 1 اسفند 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما تبديل به يک آدم بسيار سخت گير و جدي مي‌شويد همچنانکه ماه وارد ششين خانه “نظم و ترتيب” شما مي‌شود. شما از ساير همکارن تان مي‌خواهيد که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند  و به تعهداتي که قبلا داده اند عمل کنند. اما احتمالا استانداردهاي شما با ديگران بسيار متفاوت است. با وجود همه اين سخت گيري‌ها شما اعتقاد داريد که آدم بسيار ملايمي هستيد که با ديگران براحتي کنار مي‌آييد. به ياد داشته باشيد کوشش براي رسيدن به کمال هر چيزي قابل تقدير است؛ اما اول مطمئن شويد که براي خودتان به عنوان يک انسان وقت گذاشته‌ايد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 1 اسفند 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما قبلا تمام وظايف تان را انجام داده‌ايد و الان آماده‌ايد که استراحت کنيد و به خودتان خوش بگذرانيد. اما منتظر دعوت ديگري نشويد؛ کاري را انجام دهيد که مي‌دانيد به شما کمک مي‌کند تا خلاقيت خود ا به نمايش بگذرانيد و به روش خودتان تفريح کنيد. ديگران ممکن است امروز قصد تفريح نداشته باشند؛ پس زياد جالب نيست که وقت تان را براي شراکت با آنها هدر دهيد. اگر به شخصي مانند خودتان ملحق شويد بهتر است. اگر نشد حداقل مي‌توانيد براي خودتان برنامه ريزي کنيد و بدين وسيله تا حد امکان از ياس و دلشکستگي جلوگيري کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 1 اسفند 1399 برای متولدین مهر ماه

اگر چه شما هميشه به عنوان يک مصلح شناخته مي‌شديد ممکن است وسوسه شويد که امروز کمي در دردسر بيفتيد. اگر احساس مي‌کنيد که امروز از شما تقدير نمي‌شود احساسات و عصبانيت تان مي‌تواند خون تان را به جوش بياورد و فوران کند. بخشي از يک پيشرفت متقابل بودن مي‌تواند خوشايند باشد اما اگر ديگران زمان اين  را نداشته باشند که شما را درک کرده و بفهمند شما که هستيد و چه کار مي‌کنيد احساس بدي به شما دست مي‌دهد. با اين وجود غصه خوردن و تمارض کردن  راه خوبي نيست که ديگران را متوجه خود کنيد؛ وضعيت خود را مشخص كنيد و تسليم نشويد؛ اما سعي نکنيد که در اين راه شخص ديگري را مقصر بدانيد و سرزنش کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 1 اسفند 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز واقعا دليلي وجود ندارد که غير مستقيم صحبت کنيد. شما حرفي براي گفتن داريد ولي سعي مي‌کنيد تا احساسات تان را براي خودتان نگاه داريد که اين کار فقط باعث مي‌شود که آنها قوي تر و شديدتر شوند. اتصال ماه با سياره حاکم شما پلوتون در سومين خانه از “ارتباطات” شما قرار گرفته است. مي‌توانيد آنچه را که در ذهن داريد را به ديگري منتقل کنيد. فقط کافي است تلفن را برداريد و با يک دوست صحبت کنيد؛ نوشتن يک نامه يا استفاده از راه سنتي يعني صحبت مستقيم نيز بهترين کاري است که مي‌توانيد بکنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 1 اسفند 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز ممکن است مشکلي را حل کنيد يا موقعيت سختي را اداره کنيد که باعث مي‌شود تا اعتماد به نفس تان افزايش يابد. شما واقعا شايسته اين هستيد كه اعتقاداتان را بيان کنيد اما اکنون ممکن است آن پوششي باشد روي سستي و ناامني شما که ترجيح مي‌دهيد تا آن حس را براي خودتان نگاه داريد. به جاي اينکه انرژي زيادي براي پنهان کردن احساسات تان هدر دهيد آنها را با دوست نزديکي که قابل اطمينان است در ميان بگذاريد. در ميان گذاشتن احساس آسيب پذيري و نقاط ضعف تان با کسي که به او اعتماد داريد احساس خوبي به شما مي‌دهد.


فال دی

– فال روزانه در روز 1 اسفند 1399 برای متولدین دی ماه

شما امروز احساس يک آتشفشان خاموش را داريد مخصوصا اگر فکر مي‌کنيد که بهتر است كه احساسات عميق تان را زير خاکستر پنهان کنيد. اما اگر مي‌خواهيد از عواقب يک  انفجار در امان بمانيد و از آن جلوگيري کنيد راهي پيدا کنيد که خود را بيان کنيد به جاي اينکه اشتباها اين احساسات خود را انکار کنيد. هر چه بيشترشما آنها را سرکوب کنيد فشار بيشتري روي شما وارد مي‌کنند. آگاهانه آغاز کنيد و بگذاريد آنها مانند يک بخار کوچک از قلب تان بيرون بيايند. آشکار کردن خود کار راحتي نيست؛ اما اين سفر دروني مي‌تواند منجر به يک رابطه سالم و پايدار با خود و ديگران شود.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 1 اسفند 1399 برای متولدین بهمن ماه

تصورات و روياهاي شما مانند يک قطار افسار گسيخته هستند پس بيشتر به دنياي دروني خود توجه کنيد. شما قادر نيستيد که از فکر کردن اجتناب کنيد حتي اگر دوست نداشته باشيد که آنها شما را به هر کجا مي‌خواهند ببرند. بهترين کاري که مي‌توانيد بکنيد اين است که به سادگي در يک موقعيت تحليلي و جدا از امور قرار گرفته و فقط پيشرفت آنها را تماشا کنيد. به جاي اينکه سعي كنيد و سراسيمه شويد  و روياهايتان را کنترل کنيد تا آشکار شوند فقط اجازه دهيد که آنها آزادانه ظاهر شوند و راه خود را طي کنند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 1 اسفند 1399 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است امروز حال و حوصله هيچ دردسري را نداشته باشيد؛ اما به هر حال دردسر شما را پيدا خواهد کرد. انزوا طلبي و گوشه گرفتن از اجتماعات ممکن است به عنوان يک راه از اجتناب از يک موقعيت ناخوشايند باشد. اما شما احتمالا اين آشفتگي را دروني مي‌کنيد مگر اينکه با آن روبرو شويد. در نهايت اين يک حادثه مهم و حياتي نيست. حتي اگر به نظر مي‌رسد چيزي در بدترين حالت خود قرار دارد. خونسردي خود را حفظ کردن زمانيکه در يک موقعيت ناگوار قرار مي‌گيريد باعث مي‌شود که اين احساس ناخوشايند به همان سرعتي که بوجود آمده بود ناپديد خواهد شد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...