خانه » فال روزانه 1 آبان 1399

فال روزانه

فال روزانه 1 آبان 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 1 آبان 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 1 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز روابط دوستانه شما صميمي‌تر مي‌شود، براي اينکه خورشيد هشتمين خانه تان که خانه دوستي و صميميت است را ملاقات مي‌کند. شما دوست داريد از نظر جسماني و حسي، در موقعيتي قرار بگيريد که بتوانيد احساسات عميق خود را ابراز کنيد. اجتناب کردن از ابراز احساسات اگرچه راحتي و آسايش‌تان را به همراه دارد، اما در طولاني مدت استراتژي خوبي نخواهد بود.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 1 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز لزومي ‌ندارد که وقت زيادي را صرف برنامه‌ريزي کنيد، چرا که دوستان‌تان حتي در آخرين لحظه جزئيات لازم را به شما خواهند گفت. هم اکنون شما بايد چيزهاي مهمي ‌راجع به روابط دوستانه‌تان بفهميد و تنها کاري که بايد بکنيد اين است که بفهميد اطرافيان‌تان چگونه عشقشان را به شما ابراز مي‌کنند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 1 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه

باوجود اينکه امروز به فکر تفريح و خوشگذراني هستيد، ولي فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهاي خيلي زيادي براي انجام دادن داريد و به راحتي نمي‌توانيد همه آنها را تمام کنيد. اما سعي نکنيد کارها را يک دفعه و با هم انجام دهيد. جدي باشيد، زمان کافي صرف کنيد و هر کاري را با دقت انجام دهيد تا مجبور نشويد آن را دوباره انجام دهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 1 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه

طي چند هفته آينده فرصت‌هاي زيادي براي تفريح کردن پيدا خواهيد کرد. تمايل شما به ريسک کردن مي‌تواند به تمام دوگانگي‌هاي بين تفريح داشتن و نداشتن معنا دهد. اما شما اول بايد به ديگران نشان دهيد که قدرت کنار گذاشتن احساسات شخصي خود را داريد و مي‌توانيد روي تجربياتي که با آنها سهيم هستيد تمرکز کنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 1 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما دچار دوگانگي شخصيتي شده‌ايد و بين کسي که هستيد و چيزي که حس مي‌کنيد تضاد وجود دارد. شما مي‌دانيد چه مي‌خواهيد، ولي هنوز هم به اتفاقاتي که پيرامونتان روي مي‌دهد واکنش تندي نشان مي‌دهيد. عقل و دلتان با هم متعارضند و هر کدام حرف خود ر مي‌زنند! اما در نهايت به حرف دلتان گوش مي‌دهيد. شما بايد تمرين کنيد که انعظاف پذيرتر شويد و با افراد همکاري داشته باشيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 1 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز احساسات خود را مخفي مي‌کنيد، اما انتظار داريد آنها نيازهايشان را با شما در ميان بگذارند. اين دو موضوع، به خصوص اگر شما نخواهيد وارد بحث و گفتگو بشويد، برايتان دردسرساز خواهند شد. براي مخفي کاري زياد وقت هست، الان بايد رو بازي کنيد!!


فال مهر

– فال روزانه در روز 1 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه

حتي اگر به اهداف بلند مدت خود فکر مي‌کنيد، خورشيد وارد دومين خانه تان، يعني خانه ارزش‌هاي اساسي مي‌شود و اعتقادات‌تان عوض شده و مي‌توانيد با ديگران تبادل نظر کنيد. وقتي که نسبت به خود حس بهتري پيدا مي‌کنيد، مي‌توانيد با ابراز عقيده کردن و کار کردن با نگرش مثبت نتيجه کار را به نفع خود تمام کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 1 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه

خورشيد وارد نشانه‌تان مي‌شود و اولين خانه تان يعني خانه «خود» بيشتر جنبه‌هاي خصوصي زندگي تان را تحت تاثير قرار مي‌دهد. عطارد پيش از اين در برج عقرب حضور داشت و امروز دور ماه مي‌چرخد، پس به شما توصيه مي‌کنيم حتي اگر قدرت جنگيدن نداريد وارد مبارزه و رقابت شويد. اگر چند نفس عميق بکشيد استرس‌هايتان زايل مي‌شود، اما استفاده درست و بجا از زمان بيشتر از هرچيز ديگر بهتان کمک مي‌کند. در ضمن نگرش‌هاي منفي هم به ذهنتان راه ندهيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 1 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه

ماه وارد دوازدهمين خانه تان يعني خانه خيال پردازي مي‌شود و تا چند هفته آينده احساسات شما را تحريک مي‌کند، اما فاش کردن اين روياها برايتان دردسر به همراه خواهد داشت. عجيب اينکه هرچقدر که بيشتر روي چيزي تمرکز مي‌کنيد، وقوع آن را بيشتر به تعويق مي‌اندازيد. شما بايد زمان درست استفاده کردن از فرصت‌ها را بشناسيد. در اين صورت مي‌توانيد به جواب برسيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 1 آبان 1399 برای متولدین دی ماه

هم اکنون شما آنقدر رُک و راست هستيد که هرکسي مي‌توانند کارهايي که انجام مي‌دهيد را ببيند! حقيقت اين است که شما روشي در پيش گرفته‌ايد که اصلا جانب احتياط را رعايت نمي‌کنيد. اگر بخواهيد بيش از اندازه رک و بي پرده باشيد، قدرت خودتان را از دست خواهيد داد و همچنين فرصت پيشرفت کردن را نيز از دست خواهيد داد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 1 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز براي اينکه بتوانيد وقت کافي براي استراحت کردن داشته باشيد، بايد حتماً در اول صبح مشکلات شخصي خود را حل کنيد. امروز يک نفر کاري را بهتان پيشنهاد مي‌کند که به نظرتان خيلي عالي مي‌آيد، اما درست نيست قبل از تحقيق و بررسي کردن جواب مثبت دهيد. اين اتفاق مي‌تواند زندگيتان را از اين رو به آن رو کند، اما تا وقتي که در مورد اين کار به طور کامل تحقيق نکرده‌ايد هيچ اقدامي ‌نکنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 1 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه

باوجود اينکه امروز روابط دوستانه برايتان بيشتر از قبل اهميت دارد، ولي از درگير شدن در مسائل عاطفي ترديد داريد. شما بايد به جاي تمرکز کردن روي زمان حال بيشتر به آينده توجه کنيد. از حضور پيدا کردن در جمع‌هاي نامطمئن خودداري کنيد. چرا که اگر در مورد شک‌ها و ترديدهايتان با افراد ديگر صحبت کنيد به مشکلات‌تان اضافه مي‌شود، پس قبل از اينکه در مورد احساساتتان با کسي حرفي بزنيد چند روزي صبر کنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...