خانه » فال روزانه

فال روزانه

فال روزانه

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه انلاین

فال فروردین

– فال روانه در روز 17 دی 1398 برای متولدین فروردین ماه

روياي شما اين است كه بتوانيد موارد غير قابل اجتناب را به تعويق بيندازيد. اما در واقع اين خيال جزئي از تصورات و روياهاي شماست. اگر مي‌خواهيد كه هميشه كار درست را انجام دهيد مخصوصا زماني در موارد بسيار مهمي مانند وضعيت اقتصادي و مالي،‌ سعي مي‌كنيد كه راحت ترين كار را انتخاب كنيد. راه حل‌هاي موقتي به همان مقدار مشكل ساز است كه كنار كشيدن از موقعيت،‌ پس مبارز دروني تان را به كمك بگيريد و لحظه حال را اداره كنيد چون اين تنها فرصتي است كه شما داريد.


فال اردیبهشت

– فال روانه در روز 17 دی 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

لمس كردن زمين سخت و محكم زير پاهايتان باعث مي‌شود اين احساس به شما دست بدهد كه اين توانايي را داريد از نبود امكانات كه براي داشتن يك بنياد محكم لازم و ضروري است، پريشان شويد،‌ بتوانيد از پس كارهايتان برآييد. معمولا، ‌بعضي تغييرات قابل پيش بيني هستند،‌ اما زماني كه زندگي شما ملايم و داراي آرامش است شما بهتر مي‌توانيد كارهايتان را انجام داده و از موقعيتي كه در پيش رو داريد آگاه شويد.


فال خرداد

– فال روانه در روز 17 دی 1398 برای متولدین خرداد ماه

اگر بتوانيد امروز بر بي قراري و اضطراب خود فائق آييد، ‌مي‌توانيد كاملا مفيد و سودمند واقع شويد. اما وقتي مرحله‌اي از اتفاقات آرام پيش مي‌رود،‌ افكار شما شتاب گرفته و آنها مي‌توانند شما را در آب داغ انداخته و بعضي شرارت‌ها را برايتان بوجود آورند. مراقب آرزويي كه مي‌كنيد باشيد،‌ اگر بخواهيد دنبال دردسر بگرديد،‌ بيش از آنچه انتظارش را داريد برايتان پيش خواهد آمد.


فال تیر

– فال روانه در روز 17 دی 1398 برای متولدین تیر ماه

بعضي وقت‌ها برايتان آسان نيست كه بتوانيد ادعاي درستي از كاري که انجام داده‌ايد داشته باشيد. شما اغلب مايل هستيد كه كمتر پرخاشگر باشيد به خاطر اينكه مقابله مستقيم بسيار دشوار است. اكنون، به هر حال،‌ مي‌توانيد بر دوستان و همكلاسي‌هايتان تكيه كنيد براي اينكه در جنگ و مبارزه اخير از شما حمايت كنند. به نظر نمي‌رسد كه اين كار تفريح باشد، اما شما حداقل مي‌فهميد كه تنها نيستيد.


فال مرداد

– فال روانه در روز 17 دی 1398 برای متولدین مرداد ماه

به نظر مي‌رسد امروز از آن روزهايي باشد كه مي‌دانيد دقيقا چه مي‌خواهيد و چه چيزي لازم است در محل كار انجام دهيد و در كارتان پيش برويد و آن را به اتمام برسانيد. متاسفانه،‌ ممكن است شما مجبور شويد كه يك دعوت اجتماعي داشته باشيد يا در غير اينصورت يك فعاليت خوش آيند را به تاخير مي‌اندازيد، اما شما هميشه قادر هستيد كه تفريح و گردش تان را به روز ديگري موكول كنيد. پس سعي نكنيد كه حقايق را تغيير دهيد و آنها را به تعويق بيندازيد. زمانيكه شما كاري را شروع مي‌كنيد،‌ كارهاي روزانه تان بيش از آنچه كه انتظار داريد شتاب مي‌گيرند.


فال شهریور

– فال روانه در روز 17 دی 1398 برای متولدین شهریور ماه

پيشرفت‌هاي استوار روز شما را طولاني‌تر از آن مي‌كنند كه شما سعي نكنيد كه بخواهيد كارها را سريع انجام دهيد. با عجله كار كردن مشكلاتي بوجود مي‌آورند كه بعدها آن مشكلات دوباره برخواهند گشت و دوباره به ديدار شما بر مي‌گردند. حتي اگر ديگران عجله دارند، ‌شما زماني براي كارهايتان در نظر بگيريد و درست از نقطه شروع آغاز كنيد. تكيه بر اساسي استوار بسيار هم تر از اين است كه تمام كار را به پايان برسانيد.


فال مهر

– فال روانه در روز 17 دی 1398 برای متولدین مهر ماه

ممكن است امروز قدري نااميد شويد چون داريد تلاش مي‌كنيد كه كاري را كه روزهاي قبل شروع كرده بوديد را به پايان برسانيد. سرعت اتفاقات اكنون آهسته‌تر از هميشه است و اگر چه شما از نيروي بي قيد خود لذت مي‌بريد، اما ترجيح مي‌دهيد وظايف تان را انجام دهيد پس مي‌توانيد زمان كمي را براي خود باشيد. براي خود راه‌هاي ميان بُر تعيين نكنيد چرا كه بعدها مجبور خواهيد شد كه آنها را ناديده بگيريد.


فال آبان

– فال روانه در روز 17 دی 1398 برای متولدین آبان ماه

قرار گرفتن در يك ريتم قابل تحمل امروز احساس خوبي به شما مي‌دهد،‌ چون شما از اينكه مدام چرخي را بچرخانيد كه به هيچ جايي نمي‌رسد خسته شده‌ايد. در نهايت اين احساس به شما دست خواهد داد كه داريد به جايي مي‌رويد، ديگران ممكن است از شما بخواهند كه آهسته تر حركت كنيد، آهسته تر از آن كه شما دوست داريد حركت كنيد. با اين كار نجنگيد؛‌ كائنات به شما فرصتي مي‌دهد كه بتوانيد انرژي خود را دوباره تامين كنيد.


فال آذر

– فال روانه در روز 17 دی 1398 برای متولدین آذر ماه

امروز نمي‌تواند روزي باشد كه شما بخواهيد از آن لذت ببريد ‌و حتي اگر امروز براي يك مدت طولاني زياد به ياد ماندني نباشد، شما مي‌توانيد در مراحلي كه جلوي روي شماست به پيشرفتي محكم و استوار دست پيدا كنيد. براي سلامت ماندن بدن تان مي‌توانيد از رژيم غذايي مناسب استفاده كنيد يا تمرينات ورزشي انجام دهيد كه تاثيرات بلند مدت بر بدن و سلامتي شما داشته باشد. سر و سامان دادن به زندگي، ارسال نامه‌ها ‌يا انجام كارهاي روتين و خسته كننده مي‌تواند راه مفيدي براي اين است كه امروز را به روزي مفيد وخود را به فردي عملگرا تبديل كنيد. قاطع  و استوار كار كردن امروز خوش آيندتر از اين است كه بهره‌وري داشته باشيد اما به صورت كوتاه و پي در پي!


فال دی

– فال روانه در روز 17 دی 1398 برای متولدین دی ماه

تعيين كردن اهداف خود و اينكه سريع براي رسيدن به آنها تلاش را شروع كردن، نيرويي است كه امروز كائنات به شما مي‌دهد. اما انتظار نداشته باشيد كه بتوانيد به راحتي و بدون تلاش به آنها دست پيدا كنيد. شما بايد بسيار تلاش كنيد و مطمئن باشيد كه پاداش آن بعد از محقق شدن كارتان به شما خواهد رسيد. خوشبختانه،‌ با ورود ماه به پنجمين خانه اهداف شما، ‌اين مژده را به شما مي‌دهيم كه به زودي به نيات خود دسترسي پيدا مي‌كنيد.


فال بهمن

– فال روانه در روز 17 دی 1398 برای متولدین بهمن ماه

بعضي اوقات دوست داريد كه تغييرات را بهم بزنيد فقط به خاطر اينكه عادت خود را بشكنيد. اما امروز اوضاع پايدار و ثابت مي‌تواند احساس خوبي برايتان داشته باشد. با رابطه استوار كه با آنچه كه انجام مي‌دهيد داريد قوت قلب پيدا مي‌كنيد و با ديدن اينكه داريد نتيجه زحمات خود را مي‌گيريد شادمان خواهيد شد. ممكن است دوست داشته باشيد كه مقداري به خودتان استراحت بدهيد چرا كه به نظر مي‌رسد كه اوضاع دارد خوب پيش مي‌رود، اما الان زمان مناسبي براي تنبلي نيست. شما بعدها زمان زيادي براي استراحت و آرامش خواهيد داشت.


فال اسفند

– فال روانه در روز 17 دی 1398 برای متولدین اسفند ماه

معمولا، وقتي كسي از شما انتقاد مي‌كند، باعث مي‌شود روحيه شما تضعيف شود. اما كلمات ناخوشايند يك دوست مي‌تواند امروز به شما القا كند كه شنونده بهتري باشيد و راهنمايي بهتري براي قلب‌تان بخواهيد. اجازه ندهيد عدم اعتماد به نفس در شما افزايش يابد. اين مي‌تواند فرصتي براي‌تان بوجود آورد كه بتوانيد پيشرفتي اساسي در خود ايجاد كرده كه تاثير مثبتي بر شما داشته باشد و رابطه شما را با ديگران بهبود بخشد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.